Heel de markt is eigenlijk debiel.quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:48 schreef Ama het volgende:
Eigenlijk ook wel debiel dat je tegenwoordig nog steeds moet bijbetalen om 4k te kunnen kijken. Netflix en HBO wel iig.
Truequote:Op maandag 6 oktober 2025 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heel de markt is eigenlijk debiel.
Gelukkig deel ik het bedrag van Netflix met drie mensen (betaal ook ¤8 per maand extra voor hun aanwezigheid) maar pff anders was dat ook ¤18 per maand ofzo.quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar mensen jullie betaalden vroeger toch ook niet zoveel geld om tv te mogen kijken? Ik bedoel als je alle streamingsdiensten bij elkaar optelt ben je een mooi bedrag verder.
Mweh, toen kocht ik vaak een stapeltje random zooi bij de Mediamarkt ofzo. Denk dat m'n kosten per kijkuur nog steeds ongeveer op hetzelfde neerkomen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar mensen jullie betaalden vroeger toch ook niet zoveel geld om tv te mogen kijken? Ik bedoel als je alle streamingsdiensten bij elkaar optelt ben je een mooi bedrag verder.
Hoop het toch niet.quote:Op maandag 6 oktober 2025 11:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Maar dan wel slechts 1 reclameblok per kwartier
Neequote:Op maandag 6 oktober 2025 11:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kapitein Koek goden![]()
Bestaat dat nog
Bij amazon prime kan je als NL user alleen nog maar NL ondertiteling kiezenquote:Op maandag 6 oktober 2025 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
En Netflix is aan het prutsen, waarom de fuck zetten ze er series op zonder op z'n minst Engelse ondertiteling.We kijken graag af en toe wat anime, maar m'n Japans is matig en met Franse ondertiteling kom ik niet ver.
Cherry had geen tijd.quote:Op maandag 6 oktober 2025 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
En Netflix is aan het prutsen, waarom de fuck zetten ze er series op zonder op z'n minst Engelse ondertiteling.We kijken graag af en toe wat anime, maar m'n Japans is matig en met Franse ondertiteling kom ik niet ver.
Topquote:Op maandag 6 oktober 2025 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij amazon prime kan je als NL user alleen nog maar NL ondertiteling kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |