Je doet er zelf ook aan mee natuurlijkquote:Op maandag 6 oktober 2025 08:11 schreef Nattekat het volgende:
Dit is de ochtendspits die ik vreesde voor m'n eerste echte werkdag op kantoor. Kutauto's.
Trein een optie?quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:11 schreef Nattekat het volgende:
Dit is de ochtendspits die ik vreesde voor m'n eerste echte werkdag op kantoor. Kutauto's.
Het is deze week verplicht Hollandse pot eten voor ambtenaren.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik slaap veel beter onder mijn winterdekbed.
Ik bied zuurkool voor woensdag.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is deze week verplicht Hollandse pot eten voor ambtenaren.
Wat is dit nou weer voor betuttelgedoe?quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voedselpatriottisme noemen ze hetquote:Op maandag 6 oktober 2025 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor betuttelgedoe?
Mja. Denk dat ze zich eens met echte problemen bezig moeten gaan houden.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voedselpatriottisme noemen ze het
Eigen kool eerst?quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja. Denk dat ze zich eens met echte problemen bezig moeten gaan houden.
Ingewikkelde week wordt dat met al die woke ambtenaren; nationalistisch tintje deze week én allemaal gerechten waar vlees bij hoort.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vegan rookworsten bestaan ook. Rookworst is toch al niet meer zoals 'ie heurt.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ingewikkelde week wordt dat met al die woke ambtenaren; nationalistisch tintje deze week én allemaal gerechten waar vlees bij hoort.
Zich druk maken om Gaza?quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja. Denk dat ze zich eens met echte problemen bezig moeten gaan houden.
Ik verwacht wel wat hysterische opstanden eigenlijk.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ingewikkelde week wordt dat met al die woke ambtenaren; nationalistisch tintje deze week én allemaal gerechten waar vlees bij hoort.
Als je echte Hollandse pot krijgt, dan wil je een echte rookworst bij je boerenkool.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vegan rookworsten bestaan ook. Rookworst is toch al niet meer zoals 'ie heurt.
Als ik aan de boerenkool moet, ga ik muiten ja.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik verwacht wel wat hysterische opstanden eigenlijk.
Dat zeg ik, die bestaan niet meer. Alles rookaroma.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je echte Hollandse pot krijgt, dan wil je een echte rookworst bij je boerenkool.
Wellicht kan @Budapestenaar een beetje lekken over alle verhitte discussies hierover op het Intranet.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik verwacht wel wat hysterische opstanden eigenlijk.
Rookworst zonder r is ook worstquote:Op maandag 6 oktober 2025 08:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zeg ik, die bestaan niet meer. Alles rookaroma.
Mwehehehequote:Op maandag 6 oktober 2025 08:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Rookworst zonder r is ook worst
Lekker broodje rookworstquote:Op maandag 6 oktober 2025 08:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Rookworst is trouwens gewoon smerig.
Zo'n Unoxworst is zo'n lekker fabrieksproduct.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Mishandelde dierlijke cellen, goed voor de gezondheidquote:Op maandag 6 oktober 2025 08:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Blegh.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n Unoxworst is zo'n lekker fabrieksproduct.
Vreet jij toch lekker tofu joh moraalridderquote:Op maandag 6 oktober 2025 08:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mishandelde dierlijke cellen, goed voor de gezondheid
Tofu is wel lekker jaquote:Op maandag 6 oktober 2025 08:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vreet jij toch lekker tofu joh moraalridder
Nou nou nouquote:Op maandag 6 oktober 2025 08:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Rookworst heeft wel een vorm die jou danig tegenstaat denk ik.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gewoon een hele selectieve smaak welk soort vlees ik wel moet en welke niet.
Ik zou ook nooit vega rookworst eten, omdat ik rookworst in het algemeen niet lekker vind.
Ik lust wel graag een fuet hoorquote:Op maandag 6 oktober 2025 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rookworst heeft wel een vorm die jou danig tegenstaat denk ik.
Dat zie je verkeerd, gewoon extra leuk om daar je tanden in te zetten. Of een mes.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rookworst heeft wel een vorm die jou danig tegenstaat denk ik.
quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, gewoon extra leuk om daar je tanden in te zetten. Of een mes.
Ziet het er eng uit? Ik had als kind een stuk van m'n vinger af en mijn vinger leek toen net een soort peuk toen er nog een korst op zat.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:53 schreef Ama het volgende:
Ik snap alleen nog steeds niet waarom het er nu zo makkelijk af ging terwijl ik gisteren voor mijn gevoel echt mijn hechtingen er bijna uit trok en er gebeurde weinig.Nou wel beter daar niet van.
Ik mag welquote:Op maandag 6 oktober 2025 08:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je doet er zelf ook aan mee natuurlijk
Ja prettig is het niet bepaald. Die hechtingen maken het aanzicht ook niet echt beter.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ziet het er eng uit? Ik had als kind een stuk van m'n vinger af en mijn vinger leek toen net een soort peuk toen er nog een korst op zat.
Doet het nog steeds nauwelijks zeer?quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja prettig is het niet bepaald. Die hechtingen maken het aanzicht ook niet echt beter.
Waarschijnlijk was het gisteren nog wat te vochtig, als het een droog korstje is, plakt het minder.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:53 schreef Ama het volgende:
Ik snap alleen nog steeds niet waarom het er nu zo makkelijk af ging terwijl ik gisteren voor mijn gevoel echt mijn hechtingen er bijna uit trok en er gebeurde weinig.Nou wel beter daar niet van.
Ja, net zo bizar dat vervangers die wel op vlees lijken niet welkom zijn, want stel je voor dat je de smaak lekker vond, maar om andere reden geen/minder vlees wil eten.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Schijnbaar nog steeds controversieel om te zeggen dat je veel soorten vlees niet lekker vindt
Is met bananen ook leuk.quote:
Ja alleen toen ik net even een dun verbandje er omheen wou doen was het wel even gevoelig. Maar heb nog geen paracetamol genomen.quote:
Zo zijn de vega nuggets van de AH nog steeds lekkerder dan de echte. Maar owee als je dat openlijk durft toe te gevenquote:Op maandag 6 oktober 2025 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, net zo bizar dat vervangers die wel op vlees lijken niet welkom zijn, want stel je voor dat je de smaak lekker vond, maar om andere reden geen/minder vlees wil eten.
Hmmquote:Op maandag 6 oktober 2025 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het gisteren nog wat te vochtig, als het een droog korstje is, plakt het minder.
Ja daar ben ik ook wel heel blij mee of nou ja heel blij is overdreven maar dat ik er lichamelijk nauwelijks last van heb is wel prettig. Daardoor blijft het in mijn hoofd ook iets rustiger.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel fijn dat de pijn meevalt @:ama !
Dat is ook echt belachelijk, IJs! Als je geen vlees wilt eten, moet je gewoon heel vies eten, dat zal je leren.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, net zo bizar dat vervangers die wel op vlees lijken niet welkom zijn, want stel je voor dat je de smaak lekker vond, maar om andere reden geen/minder vlees wil eten.
Ja, in de context is "blij" een beetje een mal woord.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook wel heel blij mee of nou ja heel blij is overdreven maar dat ik er lichamelijk nauwelijks last van heb is wel prettig. Daardoor blijft het in mijn hoofd ook iets rustiger.
Gaat dit nog over rookworstenquote:Op maandag 6 oktober 2025 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het gisteren nog wat te vochtig, als het een droog korstje is, plakt het minder.
Neen, tenzij je enorme worstenvingers hebt.quote:
Ik ga wel weer terug naar m'n gore, vleesloze bestaan.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is ook echt belachelijk, IJs! Als je geen vlees wilt eten, moet je gewoon heel vies eten, dat zal je leren.
Ja ik blijf natuurlijk niet blij met de situatie maar moet zeggen dat ik er tot nu toe best goed mee om weet te gaan.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, in de context is "blij" een beetje een mal woord.Er niet continu aan herinnerd worden omdat het pijn doet, is gewoon fijn.
Precies! Ga maar lekker linzen en kikkererwten eten, dan gooi ik nog wel even een extra hamburger op de BBQ.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga wel weer terug naar m'n gore, vleesloze bestaan.
M'n darmen huilen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Precies! Ga maar lekker linzen en kikkererwten eten, dan gooi ik nog wel even een extra hamburger op de BBQ.
Ja mijn mac en cheese met pompoen en uitgebakken bietenreepjes was gisteren echt heel smerig!quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is ook echt belachelijk, IJs! Als je geen vlees wilt eten, moet je gewoon heel vies eten, dat zal je leren.
Oh ik dacht een halve koequote:Op maandag 6 oktober 2025 09:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Precies! Ga maar lekker linzen en kikkererwten eten, dan gooi ik nog wel even een extra hamburger op de BBQ.
Uitgebakken bietenreepjes ... Dat kost wel even wat moeite in m'n hoofd.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja mijn mac en cheese met pompoen en uitgebakken bietenreepjes was gisteren echt heel smerig!
Nee, totaal niet.quote:
Er was ooit een magnetronmaaltijd van AH vega dat mac&cheese had met een pompoensaus en bieten spekjes.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Uitgebakken bietenreepjes ... Dat kost wel even wat moeite in m'n hoofd.
Ben je nu aan het klagen over de reistijd naar je nieuwe werk? Dat weet je toch van te voren?quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, totaal niet.
De treinreis inclusief fietsen van huis en naar kantoor (waar dan ook een fiets moet komen) zou netto al langer zijn dan ik nu onderweg ben geweest.
Ik heb er de kracht niet voor dat soort uitgebreidere dingen alleen voor mezelf te maken.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er was ooit een magnetronmaaltijd van AH vega dat mac&cheese had met een pompoensaus en bieten spekjes.
Dat was een lekkere magnetronmaaltijd en dan gooit AH die natuurlijk uit het assortiment. Maargoed wat doet Muis met lekkere dingen die ze wel eens ergens eet? Namaken. En zo geschiede.
Het is gewoon gekookte biet kopen, in reepjes snijden en bakken. Duurt wel lang, maar als je ook een beetje van biet houdt, is het wel erg lekker
Het is nattekat.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben je nu aan het klagen over de reistijd naar je nieuwe werk? Dat weet je toch van te voren?
Maar jij wist toch ook al van tevoren dat-ie zou gaan klagen?quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben je nu aan het klagen over de reistijd naar je nieuwe werk? Dat weet je toch van te voren?
Oh, kan ik wel eens proberen, die biet.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er was ooit een magnetronmaaltijd van AH vega dat mac&cheese had met een pompoensaus en bieten spekjes.
Dat was een lekkere magnetronmaaltijd en dan gooit AH die natuurlijk uit het assortiment. Maargoed wat doet Muis met lekkere dingen die ze wel eens ergens eet? Namaken. En zo geschiede.
Het is gewoon gekookte biet kopen, in reepjes snijden en bakken. Duurt wel lang, maar als je ook een beetje van biet houdt, is het wel erg lekker
Doe ik ook 1x in de week hoor XD De rest van de week leef ik ook op bij elkaar geraapte dingen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb er de kracht niet voor dat soort uitgebreidere dingen alleen voor mezelf te maken.
Vandaag ga ik maar eens iets nieuws proberen te koken.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doe ik ook 1x in de week hoor XD De rest van de week leef ik ook op bij elkaar geraapte dingen.
Als Portugees kent-ie dit soort toestanden natuurlijk niet.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij heeft mijn hond vannacht amper geslapen omdat hij koud had, maar geen oplossingen bedacht ofzo omdat hij het koud had.![]()
Hij kruipt zelf niet onder dekentjes, hij gaat er alleen op liggen. Even iets creatiefs voor hem bedenken.
Endlichquote:Op maandag 6 oktober 2025 08:41 schreef Wereldgozer het volgende:
De bus roept in het Duits om
VERGISSEN NICHT AUS ZU CHECKEN
Opa zou trots zijn @:haags
Ik geef antwoord op iemand die vraagt of treinen een optie is. Le-zen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |