Gaat dit nog over rookworstenquote:Op maandag 6 oktober 2025 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het gisteren nog wat te vochtig, als het een droog korstje is, plakt het minder.
Neen, tenzij je enorme worstenvingers hebt.quote:
Ik ga wel weer terug naar m'n gore, vleesloze bestaan.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is ook echt belachelijk, IJs! Als je geen vlees wilt eten, moet je gewoon heel vies eten, dat zal je leren.
Ja ik blijf natuurlijk niet blij met de situatie maar moet zeggen dat ik er tot nu toe best goed mee om weet te gaan.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, in de context is "blij" een beetje een mal woord.Er niet continu aan herinnerd worden omdat het pijn doet, is gewoon fijn.
Precies! Ga maar lekker linzen en kikkererwten eten, dan gooi ik nog wel even een extra hamburger op de BBQ.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga wel weer terug naar m'n gore, vleesloze bestaan.
M'n darmen huilen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Precies! Ga maar lekker linzen en kikkererwten eten, dan gooi ik nog wel even een extra hamburger op de BBQ.
Ja mijn mac en cheese met pompoen en uitgebakken bietenreepjes was gisteren echt heel smerig!quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is ook echt belachelijk, IJs! Als je geen vlees wilt eten, moet je gewoon heel vies eten, dat zal je leren.
Oh ik dacht een halve koequote:Op maandag 6 oktober 2025 09:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Precies! Ga maar lekker linzen en kikkererwten eten, dan gooi ik nog wel even een extra hamburger op de BBQ.
Uitgebakken bietenreepjes ... Dat kost wel even wat moeite in m'n hoofd.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja mijn mac en cheese met pompoen en uitgebakken bietenreepjes was gisteren echt heel smerig!
Nee, totaal niet.quote:
Er was ooit een magnetronmaaltijd van AH vega dat mac&cheese had met een pompoensaus en bieten spekjes.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Uitgebakken bietenreepjes ... Dat kost wel even wat moeite in m'n hoofd.
Ben je nu aan het klagen over de reistijd naar je nieuwe werk? Dat weet je toch van te voren?quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, totaal niet.
De treinreis inclusief fietsen van huis en naar kantoor (waar dan ook een fiets moet komen) zou netto al langer zijn dan ik nu onderweg ben geweest.
Ik heb er de kracht niet voor dat soort uitgebreidere dingen alleen voor mezelf te maken.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er was ooit een magnetronmaaltijd van AH vega dat mac&cheese had met een pompoensaus en bieten spekjes.
Dat was een lekkere magnetronmaaltijd en dan gooit AH die natuurlijk uit het assortiment. Maargoed wat doet Muis met lekkere dingen die ze wel eens ergens eet? Namaken. En zo geschiede.
Het is gewoon gekookte biet kopen, in reepjes snijden en bakken. Duurt wel lang, maar als je ook een beetje van biet houdt, is het wel erg lekker
Het is nattekat.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben je nu aan het klagen over de reistijd naar je nieuwe werk? Dat weet je toch van te voren?
Maar jij wist toch ook al van tevoren dat-ie zou gaan klagen?quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben je nu aan het klagen over de reistijd naar je nieuwe werk? Dat weet je toch van te voren?
Oh, kan ik wel eens proberen, die biet.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er was ooit een magnetronmaaltijd van AH vega dat mac&cheese had met een pompoensaus en bieten spekjes.
Dat was een lekkere magnetronmaaltijd en dan gooit AH die natuurlijk uit het assortiment. Maargoed wat doet Muis met lekkere dingen die ze wel eens ergens eet? Namaken. En zo geschiede.
Het is gewoon gekookte biet kopen, in reepjes snijden en bakken. Duurt wel lang, maar als je ook een beetje van biet houdt, is het wel erg lekker
Doe ik ook 1x in de week hoor XD De rest van de week leef ik ook op bij elkaar geraapte dingen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb er de kracht niet voor dat soort uitgebreidere dingen alleen voor mezelf te maken.
Vandaag ga ik maar eens iets nieuws proberen te koken.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doe ik ook 1x in de week hoor XD De rest van de week leef ik ook op bij elkaar geraapte dingen.
Als Portugees kent-ie dit soort toestanden natuurlijk niet.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij heeft mijn hond vannacht amper geslapen omdat hij koud had, maar geen oplossingen bedacht ofzo omdat hij het koud had.![]()
Hij kruipt zelf niet onder dekentjes, hij gaat er alleen op liggen. Even iets creatiefs voor hem bedenken.
Endlichquote:Op maandag 6 oktober 2025 08:41 schreef Wereldgozer het volgende:
De bus roept in het Duits om
VERGISSEN NICHT AUS ZU CHECKEN
Opa zou trots zijn @:haags
Ik geef antwoord op iemand die vraagt of treinen een optie is. Le-zen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |