Tofu is wel lekker jaquote:Op maandag 6 oktober 2025 08:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vreet jij toch lekker tofu joh moraalridder
Nou nou nouquote:Op maandag 6 oktober 2025 08:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Rookworst is trouwens gewoon smerig.
Rookworst heeft wel een vorm die jou danig tegenstaat denk ik.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gewoon een hele selectieve smaak welk soort vlees ik wel moet en welke niet.
Ik zou ook nooit vega rookworst eten, omdat ik rookworst in het algemeen niet lekker vind.
Ik lust wel graag een fuet hoorquote:Op maandag 6 oktober 2025 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rookworst heeft wel een vorm die jou danig tegenstaat denk ik.
Dat zie je verkeerd, gewoon extra leuk om daar je tanden in te zetten. Of een mes.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rookworst heeft wel een vorm die jou danig tegenstaat denk ik.
quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, gewoon extra leuk om daar je tanden in te zetten. Of een mes.
Ziet het er eng uit? Ik had als kind een stuk van m'n vinger af en mijn vinger leek toen net een soort peuk toen er nog een korst op zat.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:53 schreef Ama het volgende:
Ik snap alleen nog steeds niet waarom het er nu zo makkelijk af ging terwijl ik gisteren voor mijn gevoel echt mijn hechtingen er bijna uit trok en er gebeurde weinig.Nou wel beter daar niet van.
Ik mag welquote:Op maandag 6 oktober 2025 08:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je doet er zelf ook aan mee natuurlijk
Ja prettig is het niet bepaald. Die hechtingen maken het aanzicht ook niet echt beter.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ziet het er eng uit? Ik had als kind een stuk van m'n vinger af en mijn vinger leek toen net een soort peuk toen er nog een korst op zat.
Doet het nog steeds nauwelijks zeer?quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja prettig is het niet bepaald. Die hechtingen maken het aanzicht ook niet echt beter.
Waarschijnlijk was het gisteren nog wat te vochtig, als het een droog korstje is, plakt het minder.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:53 schreef Ama het volgende:
Ik snap alleen nog steeds niet waarom het er nu zo makkelijk af ging terwijl ik gisteren voor mijn gevoel echt mijn hechtingen er bijna uit trok en er gebeurde weinig.Nou wel beter daar niet van.
Ja, net zo bizar dat vervangers die wel op vlees lijken niet welkom zijn, want stel je voor dat je de smaak lekker vond, maar om andere reden geen/minder vlees wil eten.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Schijnbaar nog steeds controversieel om te zeggen dat je veel soorten vlees niet lekker vindt
Is met bananen ook leuk.quote:
Ja alleen toen ik net even een dun verbandje er omheen wou doen was het wel even gevoelig. Maar heb nog geen paracetamol genomen.quote:
Zo zijn de vega nuggets van de AH nog steeds lekkerder dan de echte. Maar owee als je dat openlijk durft toe te gevenquote:Op maandag 6 oktober 2025 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, net zo bizar dat vervangers die wel op vlees lijken niet welkom zijn, want stel je voor dat je de smaak lekker vond, maar om andere reden geen/minder vlees wil eten.
Hmmquote:Op maandag 6 oktober 2025 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het gisteren nog wat te vochtig, als het een droog korstje is, plakt het minder.
Ja daar ben ik ook wel heel blij mee of nou ja heel blij is overdreven maar dat ik er lichamelijk nauwelijks last van heb is wel prettig. Daardoor blijft het in mijn hoofd ook iets rustiger.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel fijn dat de pijn meevalt @:ama !
Dat is ook echt belachelijk, IJs! Als je geen vlees wilt eten, moet je gewoon heel vies eten, dat zal je leren.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, net zo bizar dat vervangers die wel op vlees lijken niet welkom zijn, want stel je voor dat je de smaak lekker vond, maar om andere reden geen/minder vlees wil eten.
Ja, in de context is "blij" een beetje een mal woord.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook wel heel blij mee of nou ja heel blij is overdreven maar dat ik er lichamelijk nauwelijks last van heb is wel prettig. Daardoor blijft het in mijn hoofd ook iets rustiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |