Ben wel benieuwd of je volgend jaar verschil gaat zien. Het scheelt allemaal niet zo heel veel, maar kan soms net genoeg zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2025 11:25 schreef vosss het volgende:
[..]
De auto's zijn (veel) te groot en log.
Gooien en smijten is er niet echt meer bij. Jammer genoeg.
Het woord “schattig” komt een beetje over als een hooghartige manier om te laten merken dat je het niet met anderen (“iedereen” zelfs in dit geval) eens bent.quote:Op maandag 6 oktober 2025 11:04 schreef Nattekat het volgende:
Wel weer schattig hoe iedereen de baan de schuld geeft
Mja, en als iemand het dan toch doet is het meteen strooien met straffen, want maggie niej.quote:Op maandag 6 oktober 2025 11:25 schreef vosss het volgende:
[..]
De auto's zijn (veel) te groot en log.
Gooien en smijten is er niet echt meer bij. Jammer genoeg.
Het is ook niet zo makkelijk, in 22 was het meen ik aardig qua elkaar kunnen volgen, maar dat is nu helemaal weg, de auto ontwikkeling heeft dat weer ingehaald.quote:Op maandag 6 oktober 2025 11:04 schreef Nattekat het volgende:
Wel weer schattig hoe iedereen de baan de schuld geeft terwijl zelfs tempels als Spa last hebben van deze totaal verrotte regelementen.
Er zijn dit seizoen maar heel weinig echt goede races geweest. En van die goede races waren de meeste nat. De auto's zijn de schuldige, niets anders.
300 kilo eraf, anderhalve meter qua lengte eraf en veel simpelere aero regels.quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is ook niet zo makkelijk, in 22 was het meen ik aardig qua elkaar kunnen volgen, maar dat is nu helemaal weg, de auto ontwikkeling heeft dat weer ingehaald.
Dus ook volgend jaar zal het misschien best wel wel weer leuk zijn, maar het jaar erop is dat ook wel weer weg.
Helemaal eens, maar dat gaat dus niet gebeuren met al die automerken die erbij betrokken zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:04 schreef vosss het volgende:
[..]
300 kilo eraf, anderhalve meter qua lengte eraf en veel simpelere aero regels.
Dat zou het spektakel behoorlijk ten goede komen. Ow en de V8 terug aub.
Dit is de beste omschrijving van het incident van gisterenquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:31 schreef DjVero het volgende:
Sinds Monza weet Norris dat Piastri buigt en daar lijkt hij gretig gebruik van te maken.
Was het andersom had Lando lopen piepenquote:Op maandag 6 oktober 2025 12:13 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Ben het wel eens met Lando. Iedere andere coureur zou hetzelfde gedaan hebben.
Lando is ook niet degene die hier fout zit. Het is niet raar wat hij deed als coureur. Het is meer de McLaren leiding die hem niet opdraagt om de plek terug te geven die eigenlijk fout zit.quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:13 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
True. Net als iedere andere coureurquote:Op maandag 6 oktober 2025 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was het andersom had Lando lopen piepen
Absoluutquote:Op maandag 6 oktober 2025 12:16 schreef RotatoR het volgende:
[..]
True. Net als iedere andere coureur
Inderdaad. En dat is heel erg jammer.quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Helemaal eens, maar dat gaat dus niet gebeuren met al die automerken die erbij betrokken zijn.
Maar ik vond het in de tijd van de V8 en V10 er sneller uitzien dan nu, dat klopt niet maar veel leuker om naar een race te gaan. De huidige auto's vind ik niet zoveel aan, tenminste ik vind het de moeite niet om ervoor naar een circuit te gaan.quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe sneller de auto hoe moeilijker het wordt om mee te racen, is al jaren zo. Hoort nu eenmaal bij de sport. Des te leuker het is als er wel een gevecht plaatsvindt.
Je kan ook met een stelletje Clio's gaan rijden, daar gebeurt er altijd wat.
Dit inderdaad. Tegenover iedere engineer die de FIA inschakelt om de aero-reglementen 'waterdicht' te timmeren zet ieder team tientallen engineers in die 4/5 jaar lang de tijd hebben om zoveel mogelijk outwash- en dirty air effect binnen de huidige regels voor elkaar te krijgen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is ook niet zo makkelijk, in 22 was het meen ik aardig qua elkaar kunnen volgen, maar dat is nu helemaal weg, de auto ontwikkeling heeft dat weer ingehaald.
Dus ook volgend jaar zal het misschien best wel wel weer leuk zijn, maar het jaar erop is dat ook wel weer weg.
Dat is dus het hele probleem niet. Het gaat om die belachelijke regels die McLaren heeft opgesteld.quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:13 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Zeker. Met atmosferisch heb je veel meer het gevoel dat er echt iets gebeurt. Heb je met turbo veel minder. Zeker op een plek als Singapore waar je een enorme galm gaat krijgen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar ik vond het in de tijd van de V8 en V10 er sneller uitzien dan nu, dat klopt niet maar veel leuker om naar een race te gaan. De huidige auto's vind ik niet zoveel aan, tenminste ik vind het de moeite niet om ervoor naar een circuit te gaan.
Boh! Ik wil tekenen bij het kruisje!!!quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:57 schreef Starflyer het volgende:
Gewoon minder vleugels en meer power
https://blackbird66.com/
Papaya rules omdat hun 2 coureurs niet tegen een stootje kunnen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is dus het hele probleem niet. Het gaat om die belachelijke regels die McLaren heeft opgesteld.
Hoezo ?quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:36 schreef Barlexus het volgende:
Max gaat geen WK worden. Zou ook onverdiend zijn. Piastri verdient de wereldtitel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |