Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
had je beter zonder podcast schoon kunnen maken dusquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb lekker schoongemaakt in huis met een podcast maar ik zie geen verschil dat het schoner zou moeten zijn.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn goede vriend die hij 1 a 2x in de week ziet, is zijn favoriet.
Al gok ik stiekem dat we een gedeelde 1e plek hebben. Âmbar ziet ons graag samen.
Jammer wel dat hij op met mannen valt. Alleen als homo zijn verboden wordt of vrouwen niet meer alleen mogen wonen dan pas gaan we samenwonen ofzoquote:
Zijn de buda-badkamer-chronicals al geweest?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Straks lekker onder mijn winterdekbed.
Dan kun je beter emigreren of in het ondergronds verzet gaanquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jammer wel dat hij op met mannen valt. Alleen als homo zijn verboden wordt of vrouwen niet meer alleen mogen wonen dan pas gaan we samenwonen ofzo
omdat haar hond graag haar vriend en haar samen als baasjes wil?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan kun je beter emigreren of in het ondergronds verzet gaan
Blue balls are the worst.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:32 schreef mschol het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)x/maybe_maybe_maybe/
Nee, als homo zijn verboden wordt of vrouwen niet meer alleen mogen wonen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat haar hond graag haar vriend en haar samen als baasjes wil?
Muis zit nu al in het verzet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan kun je beter emigreren of in het ondergronds verzet gaan
Ik ging maar even teruglezen, want dit leek een beetje een rare uitspraak van je. Zo out of the bluequote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ging maar even teruglezen, want dit leek een beetje een rare uitspraak van je. Zo out of the blue
Goad Moaning.quote:
Read carefully I will post thiz only oncequote:
Welk probleem lossen we daar ook weer precies mee op?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja ik moest nog een bh uit het raam hangen![]()
Stil protest van de Dolle Mina's
Iets met tetten!quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welk probleem lossen we daar ook weer precies mee op?
precies niks..quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat de bh minder stinkt en collega's van muis op maandag weer op een neutraal ruikende afdeling kunnen zitten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mannenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TETTEN.quote:
Hoe groter hoe beter.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:11 schreef kwiwi het volgende:
Zou dan eerst een uur zitten bedenken welke bh buiten te hangen. Wat zegt elke bh, welk bericht stuur je ermee de wereld in?
Nou ik zal je maar even wat bijbrengen over het vrouwelijke lichaam: je hebt doorgaans maar 1 maat, borsten groeien en krimpen nietquote:
Dat wist ikquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik zal je maar even wat bijbrengen over het vrouwelijke lichaam: je hebt doorgaans maar 1 maat, borsten groeien en krimpen niet
In het begin toch wel??quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik zal je maar even wat bijbrengen over het vrouwelijke lichaam: je hebt doorgaans maar 1 maat, borsten groeien en krimpen niet
Mwoah de maat/grote kan wel veranderen omdat het mee verandert met het gewicht.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het dan niet handiger een beter passende BH te kopen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:21 schreef ieniminimuis het volgende:
De bh buiten hangen staat symbool voor knellende genderrollen en dat je voor vrouwenrechten stemt deze maand
FREE THE BOOBIE.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Is het dan niet handiger een beter passende BH te kopen?
Weet je wat die dingen kosten?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Of het stemlokaal vol met BH's te hangen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:22 schreef Recce het volgende:
[..]
als je de helft wilt afleidenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of het stemlokaal vol met BH's te hangen.
Ja die zien voor het eerst een beha.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
als je de helft wilt afleiden
hier lijkt het nu rustig... *afkloppen*quote:
normaal is hij nu net klaar met etenquote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
normaal is hij nu net klaar met eten
gelukkig dan kun je schone tandjes krijgen met nieuwe tandpastaquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:49 schreef mschol het volgende:
[..]
in den haag is er nog 1 open tot 23:00
gelukkig hoef ik daarvoor niet naar den haag maar kon ik daarvoor gewoon naar mn badkamer lopenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig dan kun je schone tandjes krijgen met nieuwe tandpasta
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:08 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig hoef ik daarvoor niet naar den haag maar kon ik daarvoor gewoon naar mn badkamer lopen
Het is erg stil ja.quote:Op zondag 5 oktober 2025 00:02 schreef Koen66 het volgende:
Ooit waren er tijden dat KSC op zaterdag tot diep in de nacht druk was
toen waren er vast meer mensen wakker...quote:Op zondag 5 oktober 2025 00:02 schreef Koen66 het volgende:
Geldt dat niet voor heel het forum??quote:Op zondag 5 oktober 2025 00:02 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zondag 5 oktober 2025 00:11 schreef Koen66 het volgende:
Koen66 in GC / [KSC #2.237] Afschaffen die handel!
Mijn eerste KSC post , zie het verschil met nu
quote:Op zondag 5 december 2010 01:03 schreef Dr_Flash het volgende:
kut schijt fuk neuk Opera
Kan er dan na 30 jaar ontwikkelen niet eens EEN fatsoenlijke browser bestaan?
Volgens mij zijn van die tijd alleen Fles, jij, essie en ik nog actief in de KSC. Natuurlijk zijn Fles en Es, tijdelijk weg geweest. Soms komt er iemand nog even langs, maar dat noem ik niet actiefquote:
Essie is pas iets later uit GRTDOJW overgekomenquote:Op zondag 5 oktober 2025 00:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij zijn van die tijd alleen Fles, jij, essie en ik nog actief in de KSC. Natuurlijk zijn Fles en Es, tijdelijk weg geweest. Soms komt er iemand nog even langs, maar dat noem ik niet actief
Okee. Lang geleden ook natuurlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2025 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Essie is pas iets later uit GRTDOJW overgekomen
Ik had toen geen (betaald) werkquote:Op zondag 5 oktober 2025 00:31 schreef Nizno het volgende:
toen waren er nog mensen die niets te doen hadden op het werk
ik wil foto'squote:Op zondag 5 oktober 2025 01:47 schreef LTVDK het volgende:
Zit nu op Atlanta te wachten op overstap, ging wel een stuk soepeler dan verwacht. Dus ieniemini had gelijk
Fijne reis verderquote:Op zondag 5 oktober 2025 01:47 schreef LTVDK het volgende:
Zit nu op Atlanta te wachten op overstap, ging wel een stuk soepeler dan verwacht. Dus ieniemini had gelijk
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
SSss sss ss, ssss ss s ? Sssssss ssss ss ss ssssssss!!!quote:Op zondag 5 oktober 2025 04:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Heyquote:
Wel goed, waarom laat je je alarm afgaan dan in het weekend?quote:Op zondag 5 oktober 2025 07:18 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe issie?
mijn alarm ging af, anders was ik nog wat langer half blijven wegdommelen
quote:Op zondag 5 oktober 2025 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel goed, waarom laat je je alarm afgaan dan in het weekend?
O dat is jammerquote:Op zondag 5 oktober 2025 07:31 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat ik gisteren een erg ruime afspraaktijd had voor die glasvezel aansluiting (van 8:00 - 12:00; uiteindelijk waren ze er rond 9:30)
maar kennelijk alarm dus ook op repeat voor zondag gezet
oh, dat is zuurquote:Op zondag 5 oktober 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is jammer
Ik had gisteren om 9 uur iemand die zou komen omdat het laminaat niet goed is, kwam niet opdraven
Ook niet bij de afspraak van vrijdag
Ga straks wel een stukje op trust zetten, moet je kijken hoe snel ze dan zijnquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2025 04:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
SSss sss ss, ssss ss s ? Sssssss ssss ss ss ssssssss!!!Sss s sss sssssssss. Ssss
SSss sss ss, ssss ss s ? Sssssss ssss ss ss ssssssss!!!
Sss s sss sssssssss. Ssss
SSss sss ss, ssss ss s ? Sssssss
ssss ss ss ssssssss!!!
Sss
s sss sssssssss. Ssss
samequote:Op zondag 5 oktober 2025 09:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Wordt het al tijd voor twee dekbedden? Ik heb nog steeds m'n zomerdekbed.
quote:
Ik heb herfst/lente dekbed op. Ik heb zo'n 4 seizoenendekbed.quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook, maar ik vind het herfstdekbed nog steeds niet nodig.quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb herfst/lente dekbed op. Ik heb zo'n 4 seizoenendekbed.
quote:
Ik heb alleen het herfstdeel erop.quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar dat is te koud?quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb alleen het herfstdeel erop.
Misschien heb je eerst lekker gezweet en werd het daarna koud.quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat ik het in de piripiri-menopause vooral warm zou hebben.
Blijf in bed danquote:
Ik heb m'n huispak aan.quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er even uit geweest en weer in gegaan en begin nu een beetje op te warmen.
Volgens mij werden die gemaakt met BalAI.quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bal deed het altijd volgens mij maar die weerberichten geloof ik niet meer.
quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bal deed het altijd volgens mij maar die weerberichten geloof ik niet meer.
quote:Weather report for Koh Pha Ngan
During the night and in the afternoon there is a chance of thunderstorms and local showers. Before noon it is mostly cloudy. The sun will not be visible. The forecast has a moderate, 40% chance of Precipitation. Temperature highs are likely to reach 26 °C. The UV-Index climbs up to 12, don't forget to use sunscreen when spending the day outside. On Sunday blows a light breeze (7 to 12 km/h). Winds blowing at night and in the morning from Southwest and during the afternoon from West. The weather forecast for Koh Pha Ngan for Sunday can be accurate in parts but deviations are expected. Check again for latest updates.
Heuj!quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nattekat Eindelijk de race op de normale tijd zoals het heurt.
Je kan nog altijd terug gaanquote:
Dit zegt vrij weinig als we niet weten op hoeveel die ingesteld staat om aan te springenquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De verwarming was aangesprongen vanmorgen.
Ik geloof iets van 17.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit zegt vrij weinig als we niet weten op hoeveel die ingesteld staat om aan te springen
687 vakanties?quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even vakanties van de vakantie uploaden.
687 stuks
dan moet er hier heel wat mis gaan, die staat op 11 geloof ikquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De verwarming was aangesprongen vanmorgen.
687 vakanties van de vakantie......quote:
Ha, nee, zoveel foto's van één vakantie.quote:
Ah ja. Dan is het wel afgekoeld. Hier staat die ook op 17 maar de woonkamer koelt niet zo hard af. Was gisteren nog 21 graden daar.quote:
Als de woonkamer niet onder de 17 komt, springt ie ook niet aan. Ookal is het ergens anders wel kouder.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah ja. Dan is het wel afgekoeld. Hier staat die ook op 17 maar de woonkamer koelt niet zo hard af. Was gisteren nog 21 graden daar.
Het ligt er hier aan hoe koud Lilak het krijgt. Zij is meer thuis dan ik benquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:23 schreef Nattekat het volgende:
Hier is de 20 ook nog altijd stand aan het houden.
Niet stoken voor 1 november wordt zo weer net zo'n makkie als vorig jaar, toen ik 1 december zelfs haalde.
quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:33 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Gefeliciteerd @:kwiwi!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Had gekund dat je meerdere thermostaten hadquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als de woonkamer niet onder de 17 komt, springt ie ook niet aan. Ookal is het ergens anders wel kouder.
gefeliciteerd ouwe klusserquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]Dankje!
Sta de kelder de schilderen, as one does op een verjaardag
idem.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:28 schreef drakin het volgende:
Ik stook gewoon wanneer ik wil of wanneer mijn huis het koud heeft
het duurt een eeuwigheid voor ik een beetje warmte merk van mijn radiator in de woonkamer..quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:28 schreef drakin het volgende:
Ik stook gewoon wanneer ik wil of wanneer mijn huis het koud heeft
Had gekund, maar dat is hier niet het geval.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had gekund dat je meerdere thermostaten had
Mijn huis is zo'n oud wijfie die snel last van tocht heeft. Dus tja er wordt iets meer gestookt dan in moderne woningen. Ik moet haar wel tevreden houden.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
idem.
maar vooral wanneer ik wil... mijn huis heeft het niet zo snel koud
Misschien er niks voor zetten?quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:29 schreef mschol het volgende:
[..]
het duurt een eeuwigheid voor ik een beetje warmte merk van mijn radiator in de woonkamer..
Oh dat is wel handig. Zo geavanceerd is de mijne niet. Kan er schemas mee instellen op tijd en daar houdt het wel mee opquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had gekund, maar dat is hier niet het geval.
En als de thermostaat in de woonkamer geen beweging detecteert voor een bepaalde tijd, schakelt ie weer uit, want niet praktisch is wanneer ik achter de computer bezig ben, want die staat niet in de woonkamer.
Wat een prachtige taart heb je zo snel gebakkenquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:33 schreef bitterbal het volgende:
Gefeliciteerd @:kwiwi met je verjaardag !!
[ afbeelding ]
zit hij voor het raam?quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:36 schreef mschol het volgende:
[..]
er staat helemaal niets voor, dat is het mooie
ook helemaal niks boven
Je neus is te lang, en te geel.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:33 schreef bitterbal het volgende:
Gefeliciteerd @:kwiwi met je verjaardag !!
[ afbeelding ]
hadden we in Deventer ook, groot raam achter de radiator... dus daar ook een schot met folie aan de binnenkant op gemaaktquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:37 schreef mschol het volgende:
[..]
raam zit er boven ja
radiator folie zit er al achter
O dan is je cv misschien ooit aangepast. Paar jaar terug ging iedereen de temperatuur lager zetten omdat dat zuiniger zou zijn. Inclusief ik want traagheid past bij oude woningen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:36 schreef mschol het volgende:
[..]
er staat helemaal niets voor, dat is het mooie
ook helemaal niks boven
ja goed hequote:Op zondag 5 oktober 2025 10:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat een prachtige taart heb je zo snel gebakken
dat is het hele probleem, ik heb geen CVquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:39 schreef drakin het volgende:
[..]
O dan is je cv misschien ooit aangepast. Paar jaar terug ging iedereen de temperatuur lager zetten omdat dat zuiniger zou zijn. Inclusief ik want traagheid past bij oude woningen.
Ik stop met raden hoorquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:42 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is het hele probleem, ik heb geen CV
ik heb blokverwarming..
radiator wordt ook wel warm, dat is niet perse het probleem, denk dat het gewoon heel erg weg lekte..
enige tijd terug zijn ramen vervangen voor nieuwer spul incl vernieuwing van de isolatie, dus wellicht werkt het nu allemaal beter.
het is ook een oude plaatradiator zonder finnen, zat er al aan te denken eventueel een paar fans op te zetten, om te kijken of de warmte dan sneller verspreid
dat komt mooi uit dat het stoptober isquote:
Ik heb een frissere tegenhanger gekozenquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat een prachtige taart heb je zo snel gebakken
O ja waar kunnen we nog meer mee stoppen?quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat komt mooi uit dat het stoptober is
En deze horror-kiwi is tegen de zon aangevlogen?quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja goed he![]()
had eerst deze gebakken maar vond hem toch niet zo goed gelukt
[ afbeelding ]
koffie drinkenquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:44 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja waar kunnen we nog meer mee stoppen?
is wel MACHTIG mooiquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja goed he![]()
had eerst deze gebakken maar vond hem toch niet zo goed gelukt
[ afbeelding ]
ja snap ikquote:
ik zat er nog aan te dneken om te kijken of extra isolatie achter de radiator nut heeftquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
hadden we in Deventer ook, groot raam achter de radiator... dus daar ook een schot met folie aan de binnenkant op gemaakt
Wokequote:Op zondag 5 oktober 2025 10:44 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja waar kunnen we nog meer mee stoppen?
Dat kan, maar doen we nietquote:
nou laat maar zien wat voor taart jij hebt gebakkenquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En deze horror-kiwi is tegen de zon aangevlogen?
ik ook niet, ik drink namelijk geen koffie dus valt ook niet mee te stoppenquote:
niet te moeilijk dneken hoor, want dat klinkt alsof het pijn gaat doenquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zat er nog aan te dneken om te kijken of extra isolatie achter de radiator nut heeft
Ja laten we stoppen met Engelse woorden door onze taal heen te gooien. Helemaal mee eensquote:
Ik heb ooit thee gehad waar een heel licht koffietintje doorheen zat.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook niet, ik drink namelijk geen koffie dus valt ook niet mee te stoppen
quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:48 schreef Nizno het volgende:
¤ 5360,44 bespaard als ik geen rekening houdt met prijsverhogingen sinds 6 april 2024
kon ik ook maar ergens zo erg op bezuinigenquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:48 schreef Nizno het volgende:
¤ 5360,44 bespaard als ik geen rekening houdt met prijsverhogingen sinds 6 april 2024
14 of 15 jaar geleden gestopt voor mij denk ik nu.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:47 schreef Nizno het volgende:
ow en ben al eventjes gestopt met roken dus dat lukt ook al niet
Ja dat heeft nut en heb ik ook niet.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ja snap ik
is ook gewoon raar, misschien is de radiator gewoon te klein voor de ruimte.. (al issie wel 2meter lang ofzo)
[..]
ik zat er nog aan te dneken om te kijken of extra isolatie achter de radiator nut heeft
Uitgevenquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:51 schreef essnhills het volgende:
Nooit gerookt
Kun je nagaan hoeveel ik daarmee heb bespaard
samequote:Op zondag 5 oktober 2025 10:51 schreef essnhills het volgende:
Nooit gerookt
Ik ben een ramp met bakken, koken kan ik wel beter dan een twaalf-sterrenkokquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou laat maar zien wat voor taart jij hebt gebakken
ik zou zeggen wees blij dat je nooit bent begonnenquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:49 schreef mschol het volgende:
[..]
kon ik ook maar ergens zo erg op bezuinigen
Die rechtse wil ik wel eens op topsnelheid zien rennen met die malle voeten.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Van harte gefeliciteerd Kwiwi
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik ben allang blij dat het geen verslaving is. Kan ook prima wakker worden met water of limonade, Wil wel wat drinken want anders heb ik nog zo'n gevoel van een dooie vogelsmaak... zelfs al heb ik tanden gepoetstquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb ooit thee gehad waar een heel licht koffietintje doorheen zat.
Theedrinkers proefden het, vonden het zelfs lekker. koffiedrinkers merkten het smaakje niet.
zeg je internet opquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:49 schreef mschol het volgende:
[..]
kon ik ook maar ergens zo erg op bezuinigen
ja oke, maarr...quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zou zeggen wees blij dat je nooit bent begonnen
dat is maar 240 euro per jaarquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben allang blij dat het geen verslaving is. Kan ook prima wakker worden met water of limonade, Wil wel wat drinken want anders heb ik nog zo'n gevoel van een dooie vogelsmaak... zelfs al heb ik tanden gepoetst
[..]
zeg je internet op
oke je TV er ook bij opzeggen dan maarquote:
Ja netquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik was ooit best verslaafd aan koffie, nu begin ik liever met een kopje thee en heb inmiddels een bibliotheek aan theesoorten en smaakjesquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben allang blij dat het geen verslaving is. Kan ook prima wakker worden met water of limonade, Wil wel wat drinken want anders heb ik nog zo'n gevoel van een dooie vogelsmaak... zelfs al heb ik tanden gepoetst
dat heb ik begin dit jaar gedaanquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke je TV er ook bij opzeggen dan maar
Samequote:Op zondag 5 oktober 2025 10:51 schreef mschol het volgende:
[..]
same
en ook nooit echt gedronken of drugs gedaan, moet je voorstellen hoeveel ik daarmee bespaard heb
Same, maar waar is dat geld gebleven?quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:51 schreef essnhills het volgende:
Nooit gerookt
dan is er nog maar 1 optie...quote:
troost je die 5300 euro van mij staat ook niet zo even apart dat ik het kan zien hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Same, maar waar is dat geld gebleven?
smaakjes zijn altijd goed.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik was ooit best verslaafd aan koffie, nu begin ik liever met een kopje thee en heb inmiddels een bibliotheek aan theesoorten en smaakjes
Straks als ik beneden ben weer T zzquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
smaakjes zijn altijd goed.
Maar wel losse T dan he
Duurquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks als ik beneden ben weer T zz
ik bakken met legoquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Same
Daarom kon ik een huis kopen natuurlijk
dat zal echt snijden in de kosten ja, gewoon pak em beet 1200-1300 euro per maandquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan is er nog maar 1 optie...
een kartonnen doos kopen en onder een brug gaan wonen. Dat zal een hoop kosten schelen.
pakje van 57st Pall Mall kost 29,90quote:
Ik heb er hee aan vastquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
smaakjes zijn altijd goed.
Maar wel losse T dan he
Niet duur genoeg, want er zijn nog steeds mensen die roken.quote:
teer en nicotine wel.. en kanker kun je er van krijgen... volgens mij krijg je er geen tering vanquote:
hopelijk zijn er geen beren meegelift in zijn kofferquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:01 schreef essnhills het volgende:
Het was de goede vluchtGrmbl is weer in Nederland
HdP! Kan morgen op dieet na alle taartquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een frissere tegenhanger gekozen
Gefeliciteerd @:kwiwi![]()
[ afbeelding ]
ja want die mislukte van Bal moet uiteraard ook opquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
HdP! Kan morgen op dieet na alle taart
quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hopelijk zijn er geen beren meegelift in zijn koffer
Die van mij heeft wel echt fruit?quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
HdP! Kan morgen op dieet na alle taart
Dat weet alleen @sacha denk ikquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hopelijk zijn er geen beren meegelift in zijn koffer
ja die is enorm gezondquote:
Dat is toch een AI plaatje?quote:
Heul niet, net zelf staan bakkenquote:
kon je er wat grip op krijgen?quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mezelf ook maar uit bed gesleept
Kun jij zulke mooie foto's makenquote:
Zekerquote:
Boek lezen en jij?quote:
Taart eten met @kwiwiquote:
ik bouw misschien lego, misschien ga ik gamen, misschien ga ik naar collega..quote:
pap en mam komen zo snert eten...quote:
Mag ik dan ook 1 zien van de aangesneden taart?quote:
2222quote:
Dat is vanavond pasquote:
Ik ga snert eten bij mijn vader.quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
pap en mam komen zo snert eten...
das wel leuk...
daarna even de wasmachine legen en weer vullen... nuttig, minder leuk.
F1 kijken.. Leuk.
Hij is al opquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Mag ik dan ook 1 zien van de aangesneden taart?
Dudjequote:
Taartquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:18 schreef essnhills het volgende:
@:drakin gelooft niet dat ik mooie taarten kan bakken![]()
Zeg er eens wat van @:dud0r
Beerquote:
Brrrquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:23 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm toch ook de verwarming maar aanslingeren, 18,5 graden in woonkamer
Inderdaad. Goedemorgenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, zo maar weer eens te bedde danbis morgen früh. Nou ja waarschijnlijk weer uitslapen tot na 10 uur
Alles?quote:
Ik geloofde niet dat je zulke mooie foto's kon maken dat is heel iets anders.quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:18 schreef essnhills het volgende:
@:drakin gelooft niet dat ik mooie taarten kan bakken![]()
Zeg er eens wat van @:dud0r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |