dat is het hele probleem, ik heb geen CVquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:39 schreef drakin het volgende:
[..]
O dan is je cv misschien ooit aangepast. Paar jaar terug ging iedereen de temperatuur lager zetten omdat dat zuiniger zou zijn. Inclusief ik want traagheid past bij oude woningen.
Ik stop met raden hoorquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:42 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is het hele probleem, ik heb geen CV
ik heb blokverwarming..
radiator wordt ook wel warm, dat is niet perse het probleem, denk dat het gewoon heel erg weg lekte..
enige tijd terug zijn ramen vervangen voor nieuwer spul incl vernieuwing van de isolatie, dus wellicht werkt het nu allemaal beter.
het is ook een oude plaatradiator zonder finnen, zat er al aan te denken eventueel een paar fans op te zetten, om te kijken of de warmte dan sneller verspreid
dat komt mooi uit dat het stoptober isquote:
Ik heb een frissere tegenhanger gekozenquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat een prachtige taart heb je zo snel gebakken
O ja waar kunnen we nog meer mee stoppen?quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat komt mooi uit dat het stoptober is
En deze horror-kiwi is tegen de zon aangevlogen?quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja goed he![]()
had eerst deze gebakken maar vond hem toch niet zo goed gelukt
[ afbeelding ]
koffie drinkenquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:44 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja waar kunnen we nog meer mee stoppen?
is wel MACHTIG mooiquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja goed he![]()
had eerst deze gebakken maar vond hem toch niet zo goed gelukt
[ afbeelding ]
ja snap ikquote:
ik zat er nog aan te dneken om te kijken of extra isolatie achter de radiator nut heeftquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
hadden we in Deventer ook, groot raam achter de radiator... dus daar ook een schot met folie aan de binnenkant op gemaakt
Wokequote:Op zondag 5 oktober 2025 10:44 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja waar kunnen we nog meer mee stoppen?
Dat kan, maar doen we nietquote:
nou laat maar zien wat voor taart jij hebt gebakkenquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En deze horror-kiwi is tegen de zon aangevlogen?
ik ook niet, ik drink namelijk geen koffie dus valt ook niet mee te stoppenquote:
niet te moeilijk dneken hoor, want dat klinkt alsof het pijn gaat doenquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zat er nog aan te dneken om te kijken of extra isolatie achter de radiator nut heeft
Ja laten we stoppen met Engelse woorden door onze taal heen te gooien. Helemaal mee eensquote:
Ik heb ooit thee gehad waar een heel licht koffietintje doorheen zat.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook niet, ik drink namelijk geen koffie dus valt ook niet mee te stoppen
quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:48 schreef Nizno het volgende:
¤ 5360,44 bespaard als ik geen rekening houdt met prijsverhogingen sinds 6 april 2024
kon ik ook maar ergens zo erg op bezuinigenquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:48 schreef Nizno het volgende:
¤ 5360,44 bespaard als ik geen rekening houdt met prijsverhogingen sinds 6 april 2024
14 of 15 jaar geleden gestopt voor mij denk ik nu.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:47 schreef Nizno het volgende:
ow en ben al eventjes gestopt met roken dus dat lukt ook al niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |