Same, maar waar is dat geld gebleven?quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:51 schreef essnhills het volgende:
Nooit gerookt
Kun je nagaan hoeveel ik daarmee heb bespaard
dan is er nog maar 1 optie...quote:
troost je die 5300 euro van mij staat ook niet zo even apart dat ik het kan zien hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Same, maar waar is dat geld gebleven?
smaakjes zijn altijd goed.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik was ooit best verslaafd aan koffie, nu begin ik liever met een kopje thee en heb inmiddels een bibliotheek aan theesoorten en smaakjes
Straks als ik beneden ben weer T zzquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
smaakjes zijn altijd goed.
Maar wel losse T dan he
Duurquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks als ik beneden ben weer T zz
ik bakken met legoquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Same
Daarom kon ik een huis kopen natuurlijk
dat zal echt snijden in de kosten ja, gewoon pak em beet 1200-1300 euro per maandquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan is er nog maar 1 optie...
een kartonnen doos kopen en onder een brug gaan wonen. Dat zal een hoop kosten schelen.
pakje van 57st Pall Mall kost 29,90quote:
Ik heb er hee aan vastquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
smaakjes zijn altijd goed.
Maar wel losse T dan he
Niet duur genoeg, want er zijn nog steeds mensen die roken.quote:
teer en nicotine wel.. en kanker kun je er van krijgen... volgens mij krijg je er geen tering vanquote:
hopelijk zijn er geen beren meegelift in zijn kofferquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:01 schreef essnhills het volgende:
Het was de goede vluchtGrmbl is weer in Nederland
HdP! Kan morgen op dieet na alle taartquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een frissere tegenhanger gekozen
Gefeliciteerd @:kwiwi![]()
[ afbeelding ]
ja want die mislukte van Bal moet uiteraard ook opquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
HdP! Kan morgen op dieet na alle taart
quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hopelijk zijn er geen beren meegelift in zijn koffer
Die van mij heeft wel echt fruit?quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
HdP! Kan morgen op dieet na alle taart
Dat weet alleen @sacha denk ikquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hopelijk zijn er geen beren meegelift in zijn koffer
ja die is enorm gezondquote:
Dat is toch een AI plaatje?quote:
Heul niet, net zelf staan bakkenquote:
kon je er wat grip op krijgen?quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mezelf ook maar uit bed gesleept
Kun jij zulke mooie foto's makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |