Nou winkelpersoneel die klanten maar vervelend vinden is wel wen dingetje ja.quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:48 schreef -Spring het volgende:
Winkelpersoneel dat je een kwartier voor sluitingstijd begroet met: "Wij gaan wel zo sluiten."
Dus zonder eerst een "Goedemiddag" oid.
(Wibra Roosendaal)
Gewoon Oost-Europa.quote:Op maandag 20 oktober 2025 15:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wil je dan dat we al die landen afzonderlijk gaan benoemen als opties terwijl er een alomvattend woord is dat vrijwel niemand als beledigend opvat?
Als ze dat een paar minuten van te voren zeggen oké, maar een kwartier? Ik ben dan wel zo iemand die dat kwartiertje wel vol maakt in die winkel en in de laatste minuut vertrektquote:Op zondag 19 oktober 2025 16:48 schreef -Spring het volgende:
Winkelpersoneel dat je een kwartier voor sluitingstijd begroet met: "Wij gaan wel zo sluiten."
Dus zonder eerst een "Goedemiddag" oid.
(Wibra Roosendaal)
En tegelijkertijd op hun mobiel kijken want je moet natuurlijk wel je socials bijhouden.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
In de binnenstad 30 moeten rijden. Ingehaald worden door elektrische fietsen die daar ver overheen gaan.
Het blijft achterlijk en irritant.
En in m’n eigen wijk rijd ik dan 18 ofzo vanwege wandelaars en kinderen. Word je ook ingehaald door tieners die 30+ rijden (wat ook nog eens veel te hard is daar).
En cash betalenquote:Op maandag 20 oktober 2025 17:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als ze dat een paar minuten van te voren zeggen oké, maar een kwartier? Ik ben dan wel zo iemand die dat kwartiertje wel vol maakt in die winkel en in de laatste minuut vertrekt
Zonder wat te kopen mwoehahahaquote:Op maandag 20 oktober 2025 17:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als ze dat een paar minuten van te voren zeggen oké, maar een kwartier? Ik ben dan wel zo iemand die dat kwartiertje wel vol maakt in die winkel en in de laatste minuut vertrekt
En dan net 5 cent tekort komen 😱quote:
GMTAquote:Op maandag 20 oktober 2025 21:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Misschien wel helemaal niks kopen
Zoals @:Stateofmind dus al zei![]()
Is toch allemaal meer van hetzelfde? Oost-Europa, Oostlanden, Oostblok. Het heeft minieme verschillen qua woord. Ik zie nog steeds niet wat het probleem zou moeten zijn met het Oostblok?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet niks, ik wil jou, ik moet gaan
Ja, je zou ze klemrijden, uit de auto trekken en op hun bakkes slaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:38 schreef StateOfMind het volgende:
Bumperklevers die op nog geen meter achter je rijden, terwijl je 80 rijdt op een drukke 80 km/u weg.
En dan ook nog gaan lopen seinen met groot licht.
Terwijl hij ziet dat er tig auto's voor mij rijden.
Toen maar 40 gaan rijden
Dan rijd ik door tot de volgende en ga dan naar rechts. Kunnen ze bij een ander verderkleven.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:38 schreef StateOfMind het volgende:
Bumperklevers die op nog geen meter achter je rijden, terwijl je 80 rijdt op een drukke 80 km/u weg.
En dan ook nog gaan lopen seinen met groot licht.
Terwijl hij ziet dat er tig auto's voor mij rijden.
Toen maar 40 gaan rijden
oh voornamen bekritiserenquote:Op maandag 20 oktober 2025 21:21 schreef StateOfMind het volgende:
Mensen die Roderick heten![]()
Wat is er mis met Gelerick?
Of Blauwerick?
Of desnoods Groenerick?
Maar nee, het moet altijd rood zijn![]()
![]()
ZIEDEND![]()
![]()
Ik ken wel een Tiemen. Iedereen zegt Tieme.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:15 schreef Prego het volgende:
[..]
oh voornamen bekritiseren![]()
Tiemen/Tijmenben ik de enige die dat meervoud vind?
![]()
Bonusklacht over voornamen: je kind opzadelen met een voornaam die ze de rest van hun leven moeten spellen omdat het zO’n uNiEke eN OrIgInElE vOoRnAam Is
Weet je ook waarom ze remde?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:41 schreef StateOfMind het volgende:
Oude mensen in het verkeer die zich blijkbaar totaal niet bewust zijn van de verkeerssituatie
Zojuist meegemaakt.
Was op weg naar huis zojuist, en reed samen met de auto voor mij al geruime tijd op een grote doorgaande weg.
Een voorrangsweg, met heel veel borden onderweg dat het een voorrangsweg is.
Omdat het donker was, en nat, hield ik ruim afstand.
Op een gegeven moment remde ze (oude vrouw) af, dus ik remde ook af.
Tot ik een fractie van een seconde later zag dat ze zelfs stil stond 😱![]()
![]()
Dus ik vol in de ankers, maar ik had vrijwel meteen in de gaten dat ik dat never nooit niet ging redden op het natte wegdek.
Dus remmen los gelaten en naar rechts gestuurd en dat ging echt nét goed.
Centimeter werk 😬
Daar krijg je wel even een flinke adrenaline rush van kan ik je zeggen.
Nu even 2 marathons lopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |