Nou winkelpersoneel die klanten maar vervelend vinden is wel wen dingetje ja.quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:48 schreef -Spring het volgende:
Winkelpersoneel dat je een kwartier voor sluitingstijd begroet met: "Wij gaan wel zo sluiten."
Dus zonder eerst een "Goedemiddag" oid.
(Wibra Roosendaal)

Gewoon Oost-Europa.quote:Op maandag 20 oktober 2025 15:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wil je dan dat we al die landen afzonderlijk gaan benoemen als opties terwijl er een alomvattend woord is dat vrijwel niemand als beledigend opvat?

Als ze dat een paar minuten van te voren zeggen oké, maar een kwartier? Ik ben dan wel zo iemand die dat kwartiertje wel vol maakt in die winkel en in de laatste minuut vertrektquote:Op zondag 19 oktober 2025 16:48 schreef -Spring het volgende:
Winkelpersoneel dat je een kwartier voor sluitingstijd begroet met: "Wij gaan wel zo sluiten."
Dus zonder eerst een "Goedemiddag" oid.
(Wibra Roosendaal)

En tegelijkertijd op hun mobiel kijken want je moet natuurlijk wel je socials bijhouden.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
In de binnenstad 30 moeten rijden. Ingehaald worden door elektrische fietsen die daar ver overheen gaan.
Het blijft achterlijk en irritant.
En in m’n eigen wijk rijd ik dan 18 ofzo vanwege wandelaars en kinderen. Word je ook ingehaald door tieners die 30+ rijden (wat ook nog eens veel te hard is daar).

En cash betalenquote:Op maandag 20 oktober 2025 17:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als ze dat een paar minuten van te voren zeggen oké, maar een kwartier? Ik ben dan wel zo iemand die dat kwartiertje wel vol maakt in die winkel en in de laatste minuut vertrekt

Zonder wat te kopen mwoehahahaquote:Op maandag 20 oktober 2025 17:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als ze dat een paar minuten van te voren zeggen oké, maar een kwartier? Ik ben dan wel zo iemand die dat kwartiertje wel vol maakt in die winkel en in de laatste minuut vertrekt

En dan net 5 cent tekort komen 😱quote:

GMTAquote:Op maandag 20 oktober 2025 21:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Misschien wel helemaal niks kopen
Zoals @:Stateofmind dus al zei![]()

Is toch allemaal meer van hetzelfde? Oost-Europa, Oostlanden, Oostblok. Het heeft minieme verschillen qua woord. Ik zie nog steeds niet wat het probleem zou moeten zijn met het Oostblok?quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet niks, ik wil jou, ik moet gaan

Ja, je zou ze klemrijden, uit de auto trekken en op hun bakkes slaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:38 schreef StateOfMind het volgende:
Bumperklevers die op nog geen meter achter je rijden, terwijl je 80 rijdt op een drukke 80 km/u weg.
En dan ook nog gaan lopen seinen met groot licht.
Terwijl hij ziet dat er tig auto's voor mij rijden.
Toen maar 40 gaan rijden

Dan rijd ik door tot de volgende en ga dan naar rechts. Kunnen ze bij een ander verderkleven.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:38 schreef StateOfMind het volgende:
Bumperklevers die op nog geen meter achter je rijden, terwijl je 80 rijdt op een drukke 80 km/u weg.
En dan ook nog gaan lopen seinen met groot licht.
Terwijl hij ziet dat er tig auto's voor mij rijden.
Toen maar 40 gaan rijden

oh voornamen bekritiserenquote:Op maandag 20 oktober 2025 21:21 schreef StateOfMind het volgende:
Mensen die Roderick heten![]()
Wat is er mis met Gelerick?
Of Blauwerick?
Of desnoods Groenerick?
Maar nee, het moet altijd rood zijn![]()
![]()
ZIEDEND![]()
![]()

Ik ken wel een Tiemen. Iedereen zegt Tieme.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:15 schreef Prego het volgende:
[..]
oh voornamen bekritiseren![]()
Tiemen/Tijmenben ik de enige die dat meervoud vind?
![]()
Bonusklacht over voornamen: je kind opzadelen met een voornaam die ze de rest van hun leven moeten spellen omdat het zO’n uNiEke eN OrIgInElE vOoRnAam Is

Weet je ook waarom ze remde?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:41 schreef StateOfMind het volgende:
Oude mensen in het verkeer die zich blijkbaar totaal niet bewust zijn van de verkeerssituatie
Zojuist meegemaakt.
Was op weg naar huis zojuist, en reed samen met de auto voor mij al geruime tijd op een grote doorgaande weg.
Een voorrangsweg, met heel veel borden onderweg dat het een voorrangsweg is.
Omdat het donker was, en nat, hield ik ruim afstand.
Op een gegeven moment remde ze (oude vrouw) af, dus ik remde ook af.
Tot ik een fractie van een seconde later zag dat ze zelfs stil stond 😱![]()
![]()
Dus ik vol in de ankers, maar ik had vrijwel meteen in de gaten dat ik dat never nooit niet ging redden op het natte wegdek.
Dus remmen los gelaten en naar rechts gestuurd en dat ging echt nét goed.
Centimeter werk 😬
Daar krijg je wel even een flinke adrenaline rush van kan ik je zeggen.
Nu even 2 marathons lopen.

Ik denk dat dit komt omdat de ervaring nu al 2 generaties lang is dat de pakkans bijna 0 is. Dat sijpelt inmiddels ook door in de verder wat nettere wijken. Elk knurftje van 11 kan dat vuurwerk online of via via ritselen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:22 schreef Kriegel het volgende:
Dat er nu alweer klapjosti's vuurwerk lopen af te steken in m'n wijk. Gister zelfs midden op de dag, waren een stel van die piepende kutkinderen van hooguit twaalf ook echt, dat je denkt van: hoe kom je in vredesnaam aan die shit nu?Waren geen Cobra's maar ook zeker geen knalerwten.
Nou zijn er natuurlijk zat asowijken waarin dit al jaren zo gaat, maar vorig jaar was het praktisch tot december rustig hier (de meeste jaren wel) dus ik snap niet helemaal waar dit vandaan komt. Extra baldadigheid door dat verbod dat eraan komt?

Ik stond ooit op een activiteit met kinderen en moest een groepje gaan begeleiden. Dus ik de namen omroepen en die turfjes bij elkaar sprokkelen, staat er op de lijst iets van Xhioh'n. Dus ik nog "Eh, ik hoop dat ik het goed uitspreek hoor, dit is zo'n bijzondere naam? Ksiejon?"quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:15 schreef Prego het volgende:
[..]
oh voornamen bekritiseren![]()
Tiemen/Tijmenben ik de enige die dat meervoud vind?
![]()
Bonusklacht over voornamen: je kind opzadelen met een voornaam die ze de rest van hun leven moeten spellen omdat het zO’n uNiEke eN OrIgInElE vOoRnAam Is

Toen ik zelf nog droeg en een periode erna, kon ik mij daar ook aan storen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dood aan ergeren is een groot woord, maar als ik een moeder haar kind (veelal baby) zie dragen in een draagzak (draagdoek zie ik echt nooit meer) wordt de baby 9/10 verkeerd gedragen. Vaak veel te laag, of het hoofdje verstopt in de zak. Moeders hier die gedragen hebben snappen misschien wat ik bedoel. Ik heb het idee dat zo'n ding maar wordt aangeschaft zonder enige kennis, kind erin en lopen maar.

Ik draag al iets van 4 jaar niet meer, maar het valt me gewoon elke keer weer op. En soms ziet het er zo oncomfortabel uit voor die kleintjesquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toen ik zelf nog droeg en een periode erna, kon ik mij daar ook aan storen.

Zolang zijn gezondheid het toelaat, hopelijk nog lang, legt het hen qua carrière geen windeieren.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:43 schreef Eightyone het volgende:
Susan & Freek-overkill/uitmelkerij.
En ja, ik weet hoe erg datgene is wat ze is overkomen.

Terechte klachtquote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:48 schreef Seeburg54 het volgende:
Een vrouw ziet op haar deurbelcamera dat een postbezorger van postnl haar kat te grazen neemt. Dat soort kut debielen moeten gewoon dood. Dierenmishandelaars.![]()
Die gozer was goed de lul als het mijn kat was geweest.

Vervelend voor je dat je zo'n last hebt van wat andere mensen wel of niet eten.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Vega-eters. Daar heb ik een fikse hekel aan. Dat opgewekte ‘lekker hè??’ na zo’n kartonnen maaltijdEen maaltijd zonder vlees is als een boom zonder takken. Denk aan een cordon bleu, een steak, kip etc.
Eet allen vlees!

Ojee, weer een.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:57 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Vervelend voor je dat je zo'n last hebt van wat andere mensen wel of niet eten.
Hopelijk kun je daar hulp voor krijgen.

Jij hebt waarschijnlijk nog nooit een goede vegetarische maaltijd gegeten.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Vega-eters. Daar heb ik een fikse hekel aan. Dat opgewekte ‘lekker hè??’ na zo’n kartonnen maaltijdEen maaltijd zonder vlees is als een boom zonder takken. Denk aan een cordon bleu, een steak, kip etc.
Eet allen vlees!

Nou, ik zal je zeggen, als ik de kip uit de Tjap Tjoy van de Chinees haal is het nog steeds zalig. Maar de keren dat ik noodgedwongen iets vegetarisch heb gekocht (vlees was op) of in een vegetarisch restaurant heb gegeten was het werkelijk ….. vul maar in.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:34 schreef Farenji het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk nog nooit een goede vegetarische maaltijd gegeten.

Tip: vergeet de vleesvervangers, en ga eens naar een goed zuid-indiaas restaurant.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, ik zal je zeggen, als ik de kip uit de Tjap Tjoy van de Chinees haal is het nog steeds zalig. Maar de keren dat ik noodgedwongen iets vegetarisch heb gekocht (vlees was op) of in een vegetarisch restaurant heb gegeten was het werkelijk ….. vul maar in.

Ik hou het in gedachten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:30 schreef Farenji het volgende:
[..]
Tip: vergeet de vleesvervangers, en ga eens naar een goed zuid-indiaas restaurant.

Jezus, dan schrik je je ook het schompus. Mijn vader heeft een keer zoiets gehad toen er een lijk in de berm leek te liggen (bleek een met rijp bedekte, onderkoelde en dronken jongen). Stond hij daar met hartkloppingen aan die jongen te schudden terwijl de rest van de ochtendspits gewoon langs hem heen fietste. Hij was er echt van ontdaan, van het idee dat hij iemand dood aantrof en het feit dat de rest hem het rambam liet krijgen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:24 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Apathische mensen. Fietste vandaag ongeveer 3km lang langs een file auto's, stonden volledig stil. Zag al van verre dat op een gegeven moment de weg helemaal leeg was. Het is een hele drukke 60 mph weg, 1-baans, 2 richtingen, andere richting ook heel druk. Zag geen alarmlichten, vond het vreemd. Toen ik er langsfietste zag ik een vent in de voorste auto zitten met zijn mond open en hoofd naar achteren. Gestopt, op het raampje aan bijrijders kant geklopt, geen reactie. Naar de andere kant gerend, weer geklopt, deur open gedaan, en toen werd ie wakker. Maar de mensen in de autos erachter deden niks. Die stonden al minutenlang te wachten. Niet uitgestapt, ik heb geen getoeter gehoord, stapten ook niet uit toen ik afstapte of om de auto heen rende. Gelukkig sliep ie gewoon echt, rook ook geen alcohol, en adviseerde om maar wat koffie te pakken bij het tankstation een halve km verder (wat ie ook deed). Maar voor hetzelfde geld had die vent een hersenbloeding/diatbetes aanval/hartaanval, terwijl er meerder mensen op secondes afstand ervan gewoon voor zich uit zaten te staren en wachten, minuten lang. Bizar.

Ik vond het feit dat de rest zo apathisch was, en niks deed, 'erger' dan de mogelijkheid dat ik mogelijk iets naars aan had kunnen treffen. Heb al wel heftigere dingen meegemaakt en verwerkt wat dat betreft.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:48 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Jezus, dan schrik je je ook het schompus. Mijn vader heeft een keer zoiets gehad toen er een lijk in de berm leek te liggen (bleek een met rijp bedekte, onderkoelde en dronken jongen). Stond hij daar met hartkloppingen aan die jongen te schudden terwijl de rest van de ochtendspits gewoon langs hem heen fietste. Hij was er echt van ontdaan, van het idee dat hij iemand dood aantrof en het feit dat de rest hem het rambam liet krijgen.

Jij eet een kom muesli met gehaktballen voor ontbijt en een stuk frikandeltaart op verjaardagen begrijp ik hieruit?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Eet allen vlees!

Ben jij helderziend?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 12:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij eet een kom muesli met gehaktballen voor ontbijt en een stuk frikandeltaart op verjaardagen begrijp ik hieruit?
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |