Het was nog geen kwalificatie.quote:
ongeveer net zo vaak als Sainzquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:35 schreef Gremen het volgende:
Hoevaak is Albon deze training rechtdoor geschoten?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was nog geen kwalificatie.
*blijft wanhopig de groeiende hoop snoeien*
https://dubz.co/c/6774dcquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:36 schreef greysbones het volgende:
geen replay van HAM voor zijn noted moment??
Gelukkig wel. Het moest van ver komen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:37 schreef Watmoetjenou het volgende:
Max en RB zijn in elk geval weer op de goede weg
Oei. Dit is geen significant lagere snelheidquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:37 schreef tralalala het volgende:
[..]
https://dubz.co/c/6774dc
Dat lijkt mij een penalty voor Hamilton.Met zo'n ervaring.
vind dit wel 1 van de dommere acties onder een rode vlagquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:42 schreef Peterselieman het volgende:
Zal wel een reprimand worden denk ik
klopt en daarom verwacht ik een reprimand. Daar mag je er 3 in een jaar van hebbenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind dit wel 1 van de dommere acties onder een rode vlag
Had er eentje een complete brain fart.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:37 schreef tralalala het volgende:
[..]
https://dubz.co/c/6774dc
Dat lijkt mij een penalty voor Hamilton.Met zo'n ervaring.
big safety violationquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt en daarom verwacht ik een reprimand. Daar mag je er 3 in een jaar van hebben
kloptquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
big safety violation
daar zijn ze niet zo dol op
"Sir Lewis Hamilton was open and honest to us...."quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:42 schreef Peterselieman het volgende:
Zal wel een reprimand worden denk ik
desquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:53 schreef vosss het volgende:
Max heeft niks te verliezen; McLaren destemeer.
=edit=
Dat is niet 1 woord toch? #dtv.
Niet eens 2 zelfsquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:53 schreef vosss het volgende:
=edit=
Staat ie op de payroll van RBR?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:01 schreef Peterselieman het volgende:
Zou de ommekeer van Lando Norris met Nyck de Vries te maken hebben? Hij doet tegenwoordig simulatorwerk in Woking
McLaren gaat instorten onder de (teaminterne) druk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:53 schreef vosss het volgende:
=edit=
Ik neem aan dat Max wil inlopen en ik neem aan dat McLaren hun voorsprong wil behouden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:53 schreef vosss het volgende:
=edit=
Laten we nu geen overhaaste conclusies trekken...quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Max wil inlopen en ik neem aan dat McLaren hun voorsprong wil behouden.
Max wil toch inlopen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:42 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Laten we nu geen overhaaste conclusies trekken...
Scheurtjes worden wel meer zichtbaar. Maar laten we de kwalificatie even afwachten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
McLaren gaat instorten onder de (teaminterne) druk.
FTFY!quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt en daarom verwacht ik een reprimand. Daar mag je er 35 in een jaar van hebben
Mwa, dan had Yuki toch wat verder vooraan moeten staan in VT3quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het lijkt er hier erg op dat men de recente neerwaartse spiraal van McLaren wil gooien op “McLaren kan de druk niet aan”. Terwijl het hier meer erop lijkt dat Red Bulls ontwikkeling en uitvoering er beter op is geworden. McLaren lijkt hun voordeel vooral daarom kwijt te zijn, daar ze zelf niet meer echt lijken te ontwikkelen.
Pas bij/na de finish van de streep denk ikquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:26 schreef vul_maar_in het volgende:
half uurtje nog mannen, ik verwacht stiekem wel wat vuurwerk.
Dat hij het resultaat er niet kan uithalen zegt niet dat de Red Bull niet is doorontwikkeld.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:24 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Mwa, dan had Yuki toch wat verder vooraan moeten staan in VT3
surprised_pikachu.jpgquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:34 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton: No further action
https://www.fia.com/syste(...)_with_a_red_flag.pdf
Dit kan toch gewoon niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:34 schreef Peterselieman het volgende:
Misschien omdat het VT was?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:34 schreef Peterselieman het volgende:
Lekker voorbeeld gevenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:34 schreef Peterselieman het volgende:
Zou je minder onderscheid in moeten maken. Daarom noemde ik de reprimandquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien omdat het VT was?
quote:
Toelichting staat in dat document. Dus als je dat wil weten zou ik het document drukken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Want dan zijn evt. marshalls op de baan onschendbaar?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Touche.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Want dan zijn evt. marshalls op de baan onschendbaar?
.quote:
Die regel zegt dat je tussen elke marshalpost minimaal een keer boven de delta tijd moet zitten.quote:However, analysis of the telemetry
data showed that between the display of the red flag and the entry to the pit lane,
HAM remained above the required minimum time as stipulated by Article 37.6a of the
2025 FIA Formula One Sporting Regulations.
While the Stewards consider that a greater reduction of speed would have been
desirable under the circumstances, it is concluded that there is no evidence of a
breach of the applicable regulations
Rode vlag is rood. Die engineer en Lewis kunnen niet per se de situatie verder op de baan weten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:
Hmmm...quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Rode vlag is rood. Die engineer en Lewis kunnen niet per se de situatie verder op de baan weten.
Dit kan echt niet.
Maargoed, Lewis dan weet je het wel weer.
Warwick zit erbij, die heeft vaker Max al een race verkloot met dubieuze beslissingen. Dus ben benieuwd.
Die toelichting slaat nergens op.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Toelichting staat in dat document. Dus als je dat wil weten zou ik het document drukken.
HAM remained above the required minimum time as stipulated by Article 37.6a of thequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Die toelichting slaat nergens op.
Hij reed veel te hard voor rood.
lachwekkendquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:34 schreef Peterselieman het volgende:
Dat ze hun eigen regels opvolgen?quote:
Dreamteam op volle sterktequote:
En droog.quote:
quote:
enkel en alleen al om het feit dat @Nizno Nizno isquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heeft de reeks gesloopt, verdient geen cadeau.
Hoezoquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
enkel en alleen al om het feit dat @:Nizno Nizno is
is voldoende
en jij hebt je voordeel verloren afgelopen week
heb je het goed gelezenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat ze hun eigen regels opvolgen?
Crashgate 2.0 forcerenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat loopt Zak te slijmen bij Vasseur?
Dat zeggen ze net, collisionquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat loopt Zak te slijmen bij Vasseur?
1:50 en erboven betekent dat. Voor kwali hebben ze vaak een max rondetijd delta.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:57 schreef vosss het volgende:
Sowieso debiel om het over minimum rondetijd te hebben bij een rode vlag. Bijvoorbeeld je moet minimaal 1 minuut 50 rijden. Of je mag maximaal 1 minuut 50 rijden.
Bij spreken over minimum klinkt het alsof je veel sneller kan, als je hebt hebt over maximum dan is het toch veel duidelijker dat je niet harder dan said rondetijd mag?
Of ligt dat aan mij?
ik had je heel lief getagdquote:
Dat kan je morgen pas zienquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:59 schreef HiDiHo het volgende:
Goedemiddag![]()
Eens kijken of Max voor het eerst kan winnen hier. Dat zou perfect zijn
Weet niet waar dit over gaatquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had je heel lief getagd
deksel op mijn neus enzovoort
Focus mensen, focus!quote:
1quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hoeveel rode vlaggen tijdens kwali?
[poll=9314]
Je zegt dat hij langzamer had moeten rijden. Dat blijkt nergens uit het document. Er staat louter dat het “desirable” zou zijn geweest.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je het goed gelezen
hij had eigenlijk langzamer moeten rijden
maarrrrr
britse bias shit
2quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hoeveel rode vlaggen tijdens kwali?
[poll=9314]
Uhu...quote:
lawson 1 en wie 2?quote:
Dit kan echt nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:34 schreef Peterselieman het volgende:
op de meeste verschillende circuits winnen is een statistiekje waarin Max nog niet bovenaan staat. Hij staat wel in de buurt van de nummer eenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:59 schreef HiDiHo het volgende:
Goedemiddag![]()
Eens kijken of Max voor het eerst kan winnen hier. Dat zou perfect zijn
Stroll.quote:
leukste userquote:
En dat in elke marshallsector. Gezien de beelden betwijfel ik dat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
1:50 en erboven betekent dat. Voor kwali hebben ze vaak een max rondetijd delta.
Volgens de papaya rules wel.quote:
hij kreeg nog de boardradio om even goed te stampen voor de pitentryquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En dat in elke marshallsector. Gezien de beelden betwijfel ik dat.
Idioterie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij kreeg nog de boardradio om even goed te stampen voor de pitentry
Nobody is perfect!quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
op de meeste verschillende circuits winnen is een statistiekje waarin Max nog niet bovenaan staat. Hij staat wel in de buurt van de nummer een
Verkeerde account chevyquote:
quote:
Waarom (ja, ja, leider in het kampioenschap enzo)? Liever Norris. En dan in de racequote:
Ze moeten er samen aftetsenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom (ja, ja, leider in het kampioenschap enzo)? Liever Norris. En dan in de raceDan maakt het ook niet uit waar hij kwalificeert..
Knotsgek!quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:07 schreef -XOR- het volgende:
De GOAT die een foutje maakt, het ijskonijn dat de druk niet aankan, dit is wel een zeldzame kwali!
Kreeg geel omdat iemand voor hem aan de kant gingquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:07 schreef greysbones het volgende:
ook Ham sneller
en PIA heeft zijn rondje niet afgemaakt?
Wanneer heeft Verstappen een foutje gemaakt?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:07 schreef -XOR- het volgende:
De GOAT die een foutje maakt, het ijskonijn dat de druk niet aankan, dit is wel een zeldzame kwali!
Dan zouden ze hun eigen regels niet opvolgen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En dat in elke marshallsector. Gezien de beelden betwijfel ik dat.
zoveel paniek was er welquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dacht even dat Piastri schade had.
Dat wordt straks muurtje kussen.quote:
idd de basis is gelegdquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat wordt straks muurtje kussen.
Hij moet nog wat meer doen om die titel te verdienen.quote:
dan is het wel gedaan met hem in F1 voor aankomend jaarquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:11 schreef Peterselieman het volgende:
Tsunoda zou zomaar op P20 kunnen eindigen
Van het woordje “Bear”.quote:
zeer matigquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maakt die ronde van Piastri matig.
kimi zegtquote:
op gebruikte softsquote:
Even de druk bij McLaren opvoeren.quote:
Lijkt mij niet nodigquote:
Antonquote:
Famous last wordsquote:
Of een statement maken.quote:
Op gebruikte banden.quote:
misschien kan het een lewis verklaring krijgenquote:
ik vraag me af hoeveel hij van het gas is gegaanquote:
Hey jijquote:
I stand corrected.quote:
Je moet ergens je sponsoren tevreden stellenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:21 schreef Rnie het volgende:
Aston deed het goed in de FP...
Driemaal kut weer
Newey kan er niks vanquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:21 schreef Rnie het volgende:
Aston deed het goed in de FP...
Driemaal kut weer
Was duidelijk een vlag die gezwaaid werd door een marshalquote:
Blijft een goede team eigenaar.quote:
quote:
if you know you knowquote:
Nou, even plaspauze.quote:
Dubbel check.quote:
yukiquote:
Akkoord.quote:
Ja hoiquote:
Omdat het allemaal een groot complot is om Hamilton te helpen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:23 schreef vosss het volgende:
Hoezo verkloten ze Piastri zijn ronde door geel te geven omdat iemand pal voor zn neus van de baan gaat en moeten we dat in de herhaling pas zien en doet iemand EXACT hetzelfde bij Lewis en dan is er geen geel en geen ronde verkloot?
En geen sixpack hebbenquote:
waarom kijken jullie naar half ontklede kerelsquote:
omdat er geen vrouwen zijn die dat doenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom kijken jullie naar half ontklede kerels
En dus coureurs benadeeld wordenquote:
Ja dat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En dus coureurs benadeeld worden
Significant langzamer dan je daar eerder was is wel te zien op de telemetrie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:32 schreef Middelpunt het volgende:
Bij geel moet je van je gas af gaan toch? Maar dit was precies in een bocht, waar je sowieso al aan het remmen was. Het lijkt me vrij lastig om te beoordelen of ze goed gehandeld hebben.
Er zijn hier ook mensen die homosueel zijn hequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom kijken jullie naar half ontklede kerels
sneller dan zijn Q1 rondequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:36 schreef -XOR- het volgende:
Hadjar zo ver achter VER is wel een goede ronde van VER geweest.
Iets sneller dan Hamiltonquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:36 schreef -XOR- het volgende:
Hadjar zo ver achter VER is wel een goede ronde van VER geweest.
Over het randje.quote:
Als Max maar wintquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:40 schreef Nattekat het volgende:
Dit kan best een leuke race worden als Ferrari nu McLaren weet te verslaan.
Wachten op de eerste -1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |