Dat ze hun eigen regels opvolgen?quote:
Dreamteam op volle sterktequote:
En droog.quote:
quote:
enkel en alleen al om het feit dat @Nizno Nizno isquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heeft de reeks gesloopt, verdient geen cadeau.
Hoezoquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
enkel en alleen al om het feit dat @:Nizno Nizno is
is voldoende
en jij hebt je voordeel verloren afgelopen week
heb je het goed gelezenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat ze hun eigen regels opvolgen?
Crashgate 2.0 forcerenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat loopt Zak te slijmen bij Vasseur?
Dat zeggen ze net, collisionquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat loopt Zak te slijmen bij Vasseur?
1:50 en erboven betekent dat. Voor kwali hebben ze vaak een max rondetijd delta.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:57 schreef vosss het volgende:
Sowieso debiel om het over minimum rondetijd te hebben bij een rode vlag. Bijvoorbeeld je moet minimaal 1 minuut 50 rijden. Of je mag maximaal 1 minuut 50 rijden.
Bij spreken over minimum klinkt het alsof je veel sneller kan, als je hebt hebt over maximum dan is het toch veel duidelijker dat je niet harder dan said rondetijd mag?
Of ligt dat aan mij?
ik had je heel lief getagdquote:
Dat kan je morgen pas zienquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:59 schreef HiDiHo het volgende:
Goedemiddag![]()
Eens kijken of Max voor het eerst kan winnen hier. Dat zou perfect zijn
Weet niet waar dit over gaatquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had je heel lief getagd
deksel op mijn neus enzovoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |