Laat de linkse rakkers maar lekker massaal aan de insecten gaan, dan blijft het echte eten voor ons over. En dan ook niet hypocriet "kipstuckjes" of een vleesvervanger die op een hamburger lijkt eten. Neen. Kauwen op die krekels, godnondeju!quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:05 schreef GezondRechts het volgende:
Propaganda door onze linkse rakkersgewoon lekker vlees blijven eten van Nederlandse boeren
Er veel te weinig mensen zijn op deze aardkloot, denk ik.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:12 schreef matthijst het volgende:
Miljoenen doden voorkomen. En dat willen we omdat?
Soepjurken zie je als je je voedzaam voedsel niet deelt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Laat de linkse rakkers maar lekker massaal aan de insecten gaan, dan blijft het echte eten voor ons over. En dan ook niet hypocriet "kipstuckjes" of een vleesvervanger die op een hamburger lijkt eten. Neen. Kauwen op die krekels, godnondeju!
Ik weet nog niet hoe die boeren smaken, maar ik sla ff overquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:05 schreef GezondRechts het volgende:
gewoon lekker vlees blijven eten van Nederlandse boeren
Zou hier best een hapje van willen proevenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:37 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe die boeren smaken, maar ik sla ff over
Met mes en vork.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:58 schreef Cockwhale het volgende:
Lastig, mijn pik weegt al 5 kg, hoe moet je zus die dan eten?
Dit is gewoon een vorm van marketing.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:23 schreef raptorix het volgende:
Het volgende bericht is waarschijnlijk dat Unilever/Nestle een hele goede 100% gelijke vleesvervanger in de schappen heeft.
Vraag het aan je vriendquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:58 schreef Cockwhale het volgende:
Lastig, mijn pik weegt al 5 kg, hoe moet je zus die dan eten?
Gevraagd, hij zei dat jij zijn 4kg lul alsnog onbeschaamd naar binnenwerkt. Maak mij druk om niks dus.quote:
Waarom vraag je het dan als je het antwoord al weet? Man man man wat een onkunde.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:36 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Gevraagd, hij zei dat jij zijn 4kg lul alsnog onbeschaamd naar binnenwerkt. Maak mij druk om niks dus.
Telt een oude Australian ook?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik gooi gelijk nog een kangaroe op de BBQ, mij vatten ze niet.
Pas gevraagd toen jij mij erop wees togggggquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan als je het antwoord al weet? Man man man wat een onkunde.
Exact! Zijn altijd van diezelfde deugers die een ander een krankzinnig idee door de strot proberen te drukken. Enige wat ik door mijn strot druk is een goed stuk ribeye, entrecote o.i.d.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Laat de linkse rakkers maar lekker massaal aan de insecten gaan, dan blijft het echte eten voor ons over. En dan ook niet hypocriet "kipstuckjes" of een vleesvervanger die op een hamburger lijkt eten. Neen. Kauwen op die krekels, godnondeju!
Als het maar vlees is en als het maar veel is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |