Rusland wil vooral geen vrede omdat Poetin nog steeds denkt dat hij op termijn kan winnen. Je kan vraagtekens zetten bij wat dat winnen dan is. Laten we de oorspronkelijke doelen erbij pakken:quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:46 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Daarom wilt Rusland nu ook geen vrede.
Die wilt eerst z'n belangen vastgesteld hebben en dat kan wel even gaan duren.
Vredesbesprekingen zijn nu enkel voor de bühne.
De partizanenstrijd gaat natuurlijk gewoon door. Maar uiteindelijk zal het er wel op neer komen dat alle onwelgevallige elementen worden gedeporteerd of vermoord, en daarna vervangen door Russen. Waarna de “russificatie” compleet is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:23 schreef Perrin het volgende:
En de vraag is hoe lang ze die oblasten kunnen blijven bezetten. Het zal uiteindelijk ongetwijfeld opnieuw bevochten worden in de toekomst.
Bier drinken is altijd een goed ideequote:
Ja precies en daarom stopt hij nu niet denk ik.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:23 schreef Perrin het volgende:
En de vraag is hoe lang ze die oblasten kunnen blijven bezetten. Het zal uiteindelijk ongetwijfeld opnieuw bevochten worden in de toekomst.
In het begin van de oorlog waren de aantallen uitgeschakelde soldaten per dag veel lager, dat weet jij ook wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bier drinken is altijd een goed idee![]()
Maar uh... ja... in die discussie gingen wij uit van rond de miljoen en 250k aan doden in totaal. Daar komt dat nieuwsuur filmpje ook mee.
Das nog wel ff wat anders als de door de media in het verleden gestelde 1.500 uitgeschakelde soldaten per dag. Dan zou je nu 1320*1.500=1.980.000 aan uitgeschakelde soldaten in totaal hebben.
het kan zijn dat ik abusievelijk wel eens geschreven heb dat er beweerd werd dat er 1.500 per dag zou zijn gesneuveld. Dat is een omissie.
Hij stopt niet omdat de economie dan instort en ze hem dan afmaken. Moeilijker is het niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:29 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja precies en daarom stopt hij nu niet denk ik.
Ze willen voorkomen dat er in de toekomst opnieuw gevochten gaat worden om die gebieden.
Misschien zou je eens wat vaker naar Oekraïnse bronnen moeten kijken, aangezien de uitgeschakelde soldaten per dag geen vast gegeven is en Oekraïne ze dagelijks post.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Das nog wel ff wat anders als de door de media in het verleden gestelde 1.500 uitgeschakelde soldaten per dag. Dan zou je nu 1320*1.500=1.980.000 aan uitgeschakelde soldaten in totaal hebben.
Dat zou niet mogen op een gesloten inrichting. Is daar geen zuster of broeder die daar de boel in de gaten houdt?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:20 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik zie hier rake klappen uitgedeeld worden.
Jij lijkt daar meer van te weten dan ik.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zou niet mogen op een gesloten inrichting. Is daar geen zuster of broeder die daar de boel in de gaten houdt?
Die schrijven met harken:quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:33 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Misschien zou je eens wat vaker naar Oekraïnse bronnen moeten kijken, aangezien de uitgeschakelde soldaten per dag geen vast gegeven is en Oekraïne ze dagelijks post.
Jij hebt ongetwijfeld al talloze keren mijn IP gechecked waar die vandaan komt om uit te sluiten dat dit account niet wordt ingelogd vanuit Rusland of een vage kloon is van een of ander. Dus je weet dat ik niet in een inrichting zitquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jij lijkt daar meer van te weten dan ik.
Wat natuurlijk ook gewoon propaganda is, dat weet jij ook wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:33 schreef Anton91 het volgende:
Misschien zou je eens wat vaker naar Oekraïnse bronnen moeten kijken, aangezien de uitgeschakelde soldaten per dag geen vast gegeven is en Oekraïne ze dagelijks post.
Nee eigenlijk niet, ik weet dat je gewoon php bent.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij hebt ongetwijfeld al talloze keren mijn IP gechecked waar die vandaan komt om uit te sluiten dat dit account niet wordt ingelogd vanuit Rusland of een vage kloon is van een of ander. Dus je weet dat ik niet in een inrichting zit
Blijkbaar kunnen ze wel een andere waarde opgeven dan de door jou gestelde 1500. Zit nog een groot verschil in ook (1500 - 950 = 550).quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die schrijven met harken:
[ afbeelding ]
Bots als in geautomatiseerde accounts die meeposten of gewoon figuren die vanaf een proxyserver uit Rusland inloggen maar wel gewoon meeposten?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, ik weet dat je gewoon php bent.
Ik heb in het verleden wel daadwerkelijk Russische bots gesnapt. Die zijn overigens ook een stukje slimmer geworden.
Nee gewoon mensen met throwaway accounts uit bijvoorbeeld st-petersburg die hele rare dingen riepen. Vaak zag ik al aan de zinsopbouw dat het Russen waren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bots als in geautomatiseerde accounts die meeposten of gewoon figuren die vanaf een proxyserver uit Rusland inloggen maar wel gewoon meeposten?
#oprechte vraag dont get mad
O wauw, dat ze daar geld aan verspillen..quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee gewoon mensen met throwaway accounts uit bijvoorbeeld st-petersburg die hele rare dingen riepen. Vaak zag ik al aan de zinsopbouw dat het Russen waren.
Speelde vroeger meer dan nu (of ik zie ze gewoon niet meer) maar dat is iets van langere tijd iig.
Neuh is al een hele tijd geleden dat ik er een gesnapt heb, dat was tijdens de begindagen van de invasie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
O wauw, dat ze daar geld aan verspillen..
Heb jij naam van zo'n account? Ben gewoon benieuwd wat voor denklijnen ze willen neerzetten en wat hun standpunten zijn.
Het is in werkelijkheid een enorme misrekening.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Rusland ziet het als een existentiële oorlog
Vanwaar die interesse? Ben wel nieuwsgierig waarom je "geïnteresseerd" bent in denklijnen (wat dat ook moge zijn) en standpunten van entiteiten waarvan je de denklijnen, standpunten (en vooral drijfveren) allang van weet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
O wauw, dat ze daar geld aan verspillen..
Heb jij naam van zo'n account? Ben gewoon benieuwd wat voor denklijnen ze willen neerzetten en wat hun standpunten zijn.
Er zijn in Noorwegen s Duitse jongeren opgepakt en er is een Chinees opgepakt; Dat waren dus geen militaire drones. In Duitsland is voor hetzelfde ook een drone piloot opgepaktquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 07:22 schreef sp3c het volgende:
we raken niet in oorlog met rusland als we wat onbemande vliegtuigjes die ons luchtverkeer verstoren stukschieten
gaat gewoon gebeuren als dit door blijft gaan, dat dat vliegveld al 3 dagen dicht is kost klauwen met geld en het is nogal een risico als er een keer eentje niet gespot wordt en per ongeluk bij een boeing naar binnenknalt
Tel het aantal bruggen over de Waal-Rijn en Maas en vergelijk dat met de hoeveelheid wegen die naar België lopen. Bij een epidemie kun je daar je voordeel mee doen. Ik kom uit de grensregio.quote:Totaal offtopic dit corona gezeik. Maar...
Whut? Waar woon jij in vredesnaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |