Thuiszorg (douchen e.d.) regelt de instelling. Huishouden moeten we zelf regelenquote:Op maandag 13 oktober 2025 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreemd he, in het verleden regelde het ziekenhuis of de zorginstelling dit.
Vooral ook aangeven dat je het zelf niet kan.
En je moet het bij het keukentafelgesprek altijd iets erger maken dan het is.
Al hoef ik jou geen tips te geven je weet zelf goed hoe het allemaal werkt
Je weet zelf wat het beste voor je is Childquote:Op maandag 13 oktober 2025 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Thuiszorg (douchen e.d.) regelt de instelling. Huishouden moeten we zelf regelen
Net zoals een binnenhuisrollator
En ja, zelfs maatschappelijk werk zei tegen ons dat we met aandikken. En zonder aandikken is het al niet te doen. Dus tja...
Zonder dat de instellingen het weten gaan we er vanuit dat ik max één dagdeel kom helpen (even bed verschonen, was ophangen). Alleen dat hoeven ze niet te weten. Daarnaast moet ik mezelf niet volledig uitschakelen
ALs ze thuis is en ik haar de eerste dagen op weg geholpen heb, neem ik zes dagen vrij van alles (één dag moeders, verder helemaal niks). Daar ben ik inmiddels enorm aan toe.
Ja! Ik ga dan echt een weekje super chillenquote:Op maandag 13 oktober 2025 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet zelf wat het beste voor je is Child
Fijne dag, gen geniet samenquote:Op maandag 13 oktober 2025 10:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Ik ga dan echt een weekje super chillen
Komt vanzelf. Het vooruitzicht is fijn
Straks iig gezellig naar mijn mams, is niet alleen maar leed hoor. Samen even aan de koffie, kletsen en lachen. Ook fijn
maar eerst begeleider om 11.00
Lief! Dat valt in het echt wel mee hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 15:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh hoe cool
En je hebt ook hele mooie handen/nagels
Ach ik vergelijk met mijn eigen stompjesquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 15:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lief! Dat valt in het echt wel mee hoor
Leuk!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Wat mooi! Ik laat ze tegenwoordig ook doen.
O dat is altijd balenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:16 schreef Sarabi het volgende:
Waar ik minder blij van wordtnet een half uur zitten haken en het klopt niet dus kan alles weer uithalen. Ander keertje maar kijken waar de fout zit.
Ja die deken inderdaadquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dingen doen met zulke nagels lijkt me wel ingewikkeld. Volgens mij zou ik ze in een noodtime slopen
Die deken @:Sarabi ? Dat is echt balen... moet er zelf eigenlijk ook mee verder, maar door het slechte patroon weinig (geen) zin erin
En nu bezig met Sinterklaas haken
Nog niet de moed gevonden om verder te gaanquote:
Snap ik als je uit moet halen en opnieuw moet beginnen is de motivatie vaak weg. Had ik zelf wel atijd.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja die deken inderdaad![]()
En leuk dat je voor Sinterklaas bezig bent!
Ik heb gisteren tussendoor nog een kerstkaartje gemaakt.
[..]
Nog niet de moed gevonden om verder te gaanmoet sowieso nu weer eerst verder met Stitchtober.
Dit heb ik ook ja, dan gaat het project met een mooie grote boog even de kast in tot het domme gevoel van de fout genoeg is weggezakt om het weer op te pakken.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik als je uit moet halen en opnieuw moet beginnen is de motivatie vaak weg. Had ik zelf wel atijd.
Ja dat dus. Vooral als ik veel uit moest halenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit heb ik ook ja, dan gaat het project met een mooie grote boog even de kast in tot het domme gevoel van de fout genoeg is weggezakt om het weer op te pakken.
Was het leuk?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Hier wachten op anderen van de haakclub
Ja was super gezelligquote:Op zondag 19 oktober 2025 11:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Was het leuk?
Wij zijn nu weer onderweg naar het openluchtmuseum met schoonouders.
Morgen even niets
Goed alles op papier laten zetten en niet gelijk overal mee akkoord gaan.quote:Op maandag 20 oktober 2025 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Dadelijk komt de woningbouw langs om te praten over de renovatie. Spannend !
Je bent ook wel een beetje een goeroe als het om creatieve dingen gaatquote:Op zondag 19 oktober 2025 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja was super gezellig
Moet wel lachen, alle haakavragen worden aan mij gesteld en heb de bijnaam goeroe gekregen![]()
Veel plezier vandaag
Naja... ik verdiep me graag erin en probeer graag dingen uit. Verder niks bijzondersquote:Op maandag 20 oktober 2025 16:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je bent ook wel een beetje een goeroe als het om creatieve dingen gaat
Ik heb net Lord of the Flies als graphic novel uitgelezen. Erg indrukwekkend verhaal als je er ook beelden bij hebt.
Nu wil ik meteen meer gaan lezen van de tekenaar.
Ik had het verhaal nog nooit eerder gelezenquote:Op maandag 20 oktober 2025 17:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... ik verdiep me graag erin en probeer graag dingen uit. Verder niks bijzonders
Lord of the Flies is een indrukwekkend verhaal idd! Stond niet op mijn leeslijst vroeger... dus mijn moeder liet het me lezen.
Hmm het lag toch aan mijquote:Op donderdag 16 oktober 2025 15:29 schreef Sarabi het volgende:
Heel herkenbaar
Ik ben nog wel een beetje eigenwijs dat ik niets fout heb gedaan. Maar het moet bijna wel want zowel met het geschreven patroon als met het filmpje klopt het niet.
Succes in het ziekenhuis met je moeder!quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 07:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Nu eerst even haken en dan met mijn moeder naar het zkh
maar nu eerst koffie
Dank je welquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Succes in het ziekenhuis met je moeder!
Lekker bezigquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:46 schreef Sarabi het volgende:
Weer een toer van de CAL gehaaktde volgende is zo te zien ook niet zo lastig. Dus even meters maken
Ik heb voor het zkh aan gehaakt aan een kerstengelquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks! Jij nog creatief kunnen zijn vandaag?
Hopelijk heb je een fijne avond gehadquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb voor het zkh aan gehaakt aan een kerstengel
Twijfel nu over of ik wil hobbyen (engel. Tekenen oid) geen zin in passief op de bank zitten
Ja hoor! Dank je welquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hopelijk heb je een fijne avond gehad![]()
Ik ben net naar Uitgelicht in het Nederlands Openluchtmuseum geweest. Vorig jaar was het thema wat interessanter (onderduikers die daar ook echt hebben gezeten tijdens de 2e wereld oorlog). Maar dit jaar waren de projecties en de algehele opzet nog net iets mooier.
Goedemorgen allemaal!!quote:
Daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 22 oktober 2025 07:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja hoor! Dank je wel
Klinkt beide wel als interessant toch? Klinkt als moeilijk te vergelijken?
O dat is minder, beterschap Childquote:
Dank je welquote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, beterschap Child
Helaas een boks.quote:
Wie heeft daar wel tijd voorquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Heb hier zo geen tijd voor... maar soit... het is wat het is
quote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 09:33 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Een beetje kunnen slapen CotS?
Hey!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 09:48 schreef nixxx het volgende:
Goedemorgen allemaal lieverds!
CotS voel je je al beter?
Ja! Alleen suf van te lang slapenquote:Op zondag 26 oktober 2025 07:00 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames en Nixxx![]()
Allemaal de klok een uurttje terug gezet?
Beter suf van lang slapen dan van niet slapenquote:Op zondag 26 oktober 2025 08:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Alleen suf van te lang slapen
Maar nu lekker knutselen
Kloptquote:Op zondag 26 oktober 2025 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter suf van lang slapen dan van niet slapen
Ik zou lekker slapen als ik jou was, waarom vroeg opstaan als het niet nodig is en je kan slapenquote:Op zondag 26 oktober 2025 08:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt
Komende nacht toch gewoon wat korter
Uitslapen is op het moment fijn, alleen daarna is je dag half op, heb je hoofdpijn en is je ritme weg.quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou lekker slapen als ik jou was, waarom vroeg opstaan als het niet nodig is en je kan slapen
Ik heb geen vast ritme van opstaan, ik ga er uit als ik wakker benquote:Op zondag 26 oktober 2025 08:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uitslapen is op het moment fijn, alleen daarna is je dag half op, heb je hoofdpijn en is je ritme weg.
Dat is ook lekkerquote:Op zondag 26 oktober 2025 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen vast ritme van opstaan, ik ga er uit als ik wakker ben
Huispak aanquote:
Fijnquote:Op maandag 27 oktober 2025 15:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Huispak aan
Hobbykamer in
En volgende week is heel rustig
Alleen tandarts, begeleiding en mijn huis kerstklaar maken
En anders niet toch? Creatief zijn is een hobbyquote:Op maandag 27 oktober 2025 15:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Fijn![]()
Hier nu even 2 dagen niets. Nog wel even zin zien te vinden om creatief bezig te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |