Als ik achter de pc zitquote:Op maandag 13 oktober 2025 07:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Heb je een foto? Lijkt me echt schattig.
Ogen open en ik knutselquote:Op maandag 13 oktober 2025 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Child, jij bent er vroeg b ij met haken
lekker tochquote:Op maandag 13 oktober 2025 07:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ogen open en ik knutsel
Heb verder weinig/geen tijd vandaag
Hoe is het met je moeder nu?quote:Op maandag 13 oktober 2025 07:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja straks begeleider en daarna naar mijn moeder
Ze is net ziek geweestquote:
Dat zou wel heel fijn zijn, en dan kan ze thuis hulp krijgen toch? Hulp om haar te wassen en het huishouden te doen?quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze is net ziek geweest
Veel pijn, maar ik heb het idee dat ze vooruit gaat. Ze loopt steeds een beetje beter weer. Ze is helder. Dus heel erg fijn
Als het goed is (maar dat valt nog te bezien) horen we morgen de ontslagdatum
Ik hoop echt dat het snel is
Ja... klopt. Het een regelt de revalidatie en het ander moet ik regelenquote:Op maandag 13 oktober 2025 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou wel heel fijn zijn, en dan kan ze thuis hulp krijgen toch? Hulp om haar te wassen en het huishouden te doen?
ANders kan je altijd nog de WMO van de gemeette bellen, die weten precies wat voor je hulp je kan krijgenquote:Op maandag 13 oktober 2025 08:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... klopt. Het een regelt de revalidatie en het ander moet ik regelen
Weet precies hoe en wat gelukkig.
Ik weet hoe het geregeld is in Groningen. Komt goed. Via het WIJ-team krijgt de gemeente een aanvraag en dan komt er een keukentafelgesprek en dan bepalen zij of je hulp krijgt.quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ANders kan je altijd nog de WMO van de gemeette bellen, die weten precies wat voor je hulp je kan krijgen
Volgens mij moet dat ook via hun geregeld worden toch?
O dat noemen hier WetMaatschappelijkeOndersteuning krijgen we ook keukentafel gesprekken.quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet hoe het geregeld is in Groningen. Komt goed. Via het WIJ-team krijgt de gemeente een aanvraag en dan komt er een keukentafelgesprek en dan bepalen zij of je hulp krijgt.
Ja... wmo is hier ookquote:Op maandag 13 oktober 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat noemen hier WetMaatschappelijkeOndersteuning krijgen we ook keukentafel gesprekken.
Het mag allemaal wat kosten of nniet danquote:Op maandag 13 oktober 2025 08:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... wmo is hier ook
Alleen je moet een hulpvraag dumpen bij het WIJ-team. Dat is een tussenliggende instantie
Groningen doet moeilijk
Tja... waarom gemakkelijk als het moeilijk kanquote:Op maandag 13 oktober 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het mag allemaal wat kosten of nniet dan
Vreemd he, in het verleden regelde het ziekenhuis of de zorginstelling dit.quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... waarom gemakkelijk als het moeilijk kan
Lang leven de bureaucratie
En het erge is; revalidatie wil wel dingen uit handen nemen. Alleen dit kunnen zij niet regelen, ze nemen de zaak dan niet aan. Je moet zelf "gemotiveerd" zijn en aanvragen
Thuiszorg (douchen e.d.) regelt de instelling. Huishouden moeten we zelf regelenquote:Op maandag 13 oktober 2025 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreemd he, in het verleden regelde het ziekenhuis of de zorginstelling dit.
Vooral ook aangeven dat je het zelf niet kan.
En je moet het bij het keukentafelgesprek altijd iets erger maken dan het is.
Al hoef ik jou geen tips te geven je weet zelf goed hoe het allemaal werkt
Je weet zelf wat het beste voor je is Childquote:Op maandag 13 oktober 2025 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Thuiszorg (douchen e.d.) regelt de instelling. Huishouden moeten we zelf regelen
Net zoals een binnenhuisrollator
En ja, zelfs maatschappelijk werk zei tegen ons dat we met aandikken. En zonder aandikken is het al niet te doen. Dus tja...
Zonder dat de instellingen het weten gaan we er vanuit dat ik max één dagdeel kom helpen (even bed verschonen, was ophangen). Alleen dat hoeven ze niet te weten. Daarnaast moet ik mezelf niet volledig uitschakelen
ALs ze thuis is en ik haar de eerste dagen op weg geholpen heb, neem ik zes dagen vrij van alles (één dag moeders, verder helemaal niks). Daar ben ik inmiddels enorm aan toe.
Ja! Ik ga dan echt een weekje super chillenquote:Op maandag 13 oktober 2025 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet zelf wat het beste voor je is Child
Fijne dag, gen geniet samenquote:Op maandag 13 oktober 2025 10:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Ik ga dan echt een weekje super chillen
Komt vanzelf. Het vooruitzicht is fijn
Straks iig gezellig naar mijn mams, is niet alleen maar leed hoor. Samen even aan de koffie, kletsen en lachen. Ook fijn
maar eerst begeleider om 11.00
Lief! Dat valt in het echt wel mee hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 15:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh hoe cool
En je hebt ook hele mooie handen/nagels
Ach ik vergelijk met mijn eigen stompjesquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 15:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lief! Dat valt in het echt wel mee hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |