Als ondernemers inschatten dat er geen geld meer mee te verdienen is met een nieuw park. Zo gaat dat in een vrije marktquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:03 schreef Mikeytt het volgende:
Man man man. Per inwoner hebben we veruit de meeste attractieparken ter wereld... wanneer is het genoeg??
Bronquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:03 schreef Mikeytt het volgende:
Man man man. Per inwoner hebben we veruit de meeste attractieparken ter wereld... wanneer is het genoeg??
Lekker 3u 16min rijden en dan ook weer terug. 6.5 uur rijden voor een klein parkje genot. Voor dezelfde tijd zit ik godverdomme in Phantasialand gekquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:46 schreef Bzzzzt het volgende:
Gewoon naar dit park gaan… mooie all-in prijzen
https://www.drouwenerzand.nl//attractiepark
Behalve iedereen met kleine koters?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:24 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
wtf is bluey of bing nou weer, dat kent al helemaal niemand.
Clowntje godin.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Land van Ooit goden @:de_boswachter
Maar kaartjes koop je voor attractiepark + zwembadquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat is het Tikibad wat erbij hoort
Het zijn losse/aparte ticketsquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 00:45 schreef Magica het volgende:
[..]
Maar kaartjes koop je voor attractiepark + zwembad
Ja dat denk ik ook, ik zou mij er toch wel aan storen als ik zie dat ik in een grote loods loop....quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op de overdekte hal van toverland van binnen.
Voor jonge kinderen is het vast leuk.
De Bezige Bij is er nog minstens tot 2018 mee bezig geweest.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:03 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Behalve iedereen met kleine koters?
Met Bommel trek je alleen boomers aan (en wat gen X), ik zie niet helemaal hoe dat goed werkt met een kinderpark.
Of ik moet ergens iets gemist hebben, maar volgens mij is er sinds die film en de laatste strips uit begin/midden jaren '80 (dus toch alweer '40-45 jaar geleden) niet echt meer sprake geweest van een aanwezigheid van Ollie B. en Tom P. in de landelijke hivemind.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |