Weer aan de rechterkant van NL. Het zal nietquote:De Efteling, Toverland, Duinrell, Walibi en heel veel dierentuinen; je zou zeggen, aan vertier is er al ruim voldoende in ons land. Toch komt er deze week een nieuw pretpark bij: BommelWereld in Groenlo (Achterhoek): een overdekt themapark rond de stripfiguren Ollie B Bommel en Tom Poes, van de schrijver Marten Toonder.
Ik dacht dat het meer een zwembad achtig ding is met glijbanen toch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:53 schreef roos94 het volgende:
In deze lijst verbaast Duinrell mij, omdat het zo'n ontieglijk slecht park is.
Goede ligging.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:53 schreef roos94 het volgende:
Dat is het Tikibad wat erbij hoortquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:02 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik dacht dat het meer een zwembad achtig ding is met glijbanen toch?
Het lijkt een beetje op de overdekte hal van toverland van binnen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mwah... Vlakbij de grens, ik denk dat Duitsers hier wel van houden.
Bijna dezelfde attracties staan ook in Plopsa coevorden , plopsa de panne, indoor van Toverland en ik vergeet vast nog paar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mwah... Vlakbij de grens, ik denk dat Duitsers hier wel van houden.
eerder van gohg museum, rijksmuseum, zaanse schans en dequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:53 schreef roos94 het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)een-gewaagd-avontuur
[..]
Weer aan de rechterkant van NL. Het zal nietfucking Groenlo...
Maar wat ik ervan heb gezien is het echt een kleinekinderpark. Het attractieaanbod is ook totaal niet onderscheidend... ik denk dat dit niets wordt.
[ afbeelding ]
Wie gaat er naartoe binnenkort?
Bekijk deze YouTube-video
wtf is bluey of bing nou weer, dat kent al helemaal niemand.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
Bijna dezelfde attracties staan ook in Plopsa coevorden , plopsa de panne, indoor van Toverland en ik vergeet vast nog paar.
Hoe verzin je om bommel themed park te openen in 2025 loool... van grootmoeders tijd.
Had dan bluey of bing gedaan.
Waarschijnlijk wel wat goedkoper dan Plopsa Indoor. Echt asociaal duur dat het daar is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
Bijna dezelfde attracties staan ook in Plopsa coevorden , plopsa de panne, indoor van Toverland en ik vergeet vast nog paar.
Hoe verzin je om bommel themed park te openen in 2025 loool... van grootmoeders tijd.
Had dan bluey of bing gedaan.
Rjjksmuseum is hartstikke tofquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:22 schreef mschol het volgende:
[..]
eerder van gohg museum, rijksmuseum, zaanse schans en deuithof
die echt oersaai zijn
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:22 schreef mschol het volgende:
[..]
eerder van gohg museum, rijksmuseum die echt oersaai zijn
Voor een klein land zijn Rijks en van Gogh gewoon toonaangevende musea.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:49 schreef mschol het volgende:
[..]
oersaai
doe mij dan echt 1000x liever british museum of tower of london ofzo
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:31 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Een pretpark in Oekraïne is wel een gat in de markt, wie wil investeren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |