Dat hondje is wel een escape artist hèquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik heb hondje ook geknuffeld. Maar ze heeft gisteren weer de benen genomen dus ze kreeg één koekje minder.
Zoals m'n vorige bewoners, dat ik hun rouwkaarten nog kreeg en ze toen pissig waren dat ik het te laat had doorgegevenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:09 schreef mschol het volgende:
[..]
dat je achteraf een kaartje krijgt van een trouwerij
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals m'n vorige bewoners, dat ik hun rouwkaarten nog kreeg en ze toen pissig waren dat ik het te laat had doorgegeven
Oh dat is wel heel lullig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals m'n vorige bewoners, dat ik hun rouwkaarten nog kreeg en ze toen pissig waren dat ik het te laat had doorgegeven
Zo gaan we steeds meer van "kunnen de feiten niet naar de wet, dan moet de wet maar naar de feiten". Zie ook het wonen op vakantieparken etc.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet heel veel anders dan nu in de praktijk
Noem haar voortaan Houdini.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat hondje is wel een escape artist hè
Jupquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo gaan we steeds meer van "kunnen de feiten niet naar de wet, dan moet de wet maar naar de feiten". Zie ook het wonen op vakantieparken etc.
quote:
Oeh ook lekkerquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga straks hartige taart met zalm en broccoli maken
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb traybake van winterpeen, rode paprika en plakjes frikandel
beter was het bratwurst geweestquote:
veiligheidsspeld is open gegaan en nu heb ik een losse speld en los elastiekquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:23 schreef Nizno het volgende:
elastiek door een broekband halen....
rotklusje
Waarom moet bmp daar naar kijkenquote:
Je bent al zo veel afwezig dat je vervreemd raakt van de mensen hierquote:
19.325 hier.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
5084. Jezus. Nou ja, de deur maar weer uit dan.
Wees blij, je was toch niet op tijd thuis geweest. Verdwaalie de paaliequote:
5.553 hierquote:
quote:
Minstens 3quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoeveel stapjes zou het naar jou zijn?
Het wordt nog druk hierquote:
gezellig johquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:50 schreef mschol het volgende:
[..]
gezellig johEn de maand is pas net begonnen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Alsof frebbie(hihi ze haat het als je haar zo noemt) dit zou eten. Veel te gezond voor haarquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent al zo veel afwezig dat je vervreemd raakt van de mensen hier
2013quote:
Luiwammes/lak/aard!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof frebbie(hihi ze haat het als je haar zo noemt) dit zou eten. Veel te gezond voor haar
[..]
2013
Ik lig onder 2 dekentjesquote:
Ik had vanmiddag helemaal paraplu mee met boodschappen doenquote:
Ik heb de hele week al tussen de 15k en 20k gelopen. Vandaag regent het. Hele dag in bed gelegen.quote:
Ja, slim.quote:
Gisteren gezien.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:58 schreef Ama het volgende:
Voor de mensen die 20 minuten willen denken omg cringe... Kijk dit:
Bekijk deze YouTube-video
Ik ben wel naar buiten geweestquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb de hele week al tussen de 15k en 20k gelopen. Vandaag regent het. Hele dag in bed gelegen.
Ik lig als compromis gewoon op de bankquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, slim.
Op zich zou ik wel naar bed willen.
ik sta bij een tramhalte, onder een afdakjequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik lig als compromis gewoon op de bank
Kreeg je ook jeukende handen? Echt die arrogante blik ook van hem.quote:
Vreemd compromis wel, maar ieder zo zijn dingquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik sta bij een tramhalte, onder een afdakje
Zo'n homewizard p1 meter ding, die heb ik ookquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:02 schreef Ama het volgende:
Eigenlijk best geinig om nu terug te kunnen zien.
[ link | afbeelding ]
Ik heb ook op het tafeltje naast me een schermpje waar ik het op kan aflezen elke dag dus ik was eigenlijk even vergeten dat ik die app ook heb.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo'n homewizard p1 meter ding, die heb ik ook
ik ehb een kabeltje in mn p1 poort, de pc moet ik er nog/weer aanhangenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo'n homewizard p1 meter ding, die heb ik ook
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb ook op het tafeltje naast me een schermpje waar ik het op kan aflezen elke dag dus ik was eigenlijk even vergeten als ik die app ook heb.
stroomverbruik meten?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:05 schreef Ama het volgende:
En ik heb ook nog een stopcontact gekregen of ik bedoel een stekker maar ik weet niet meer wat ik daarmee kan.
Ja wij ook. Moesten boodschappen doenquote:
Ja. Ik had hem een knietje gegeven.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Kreeg je ook jeukende handen? Echt die arrogante blik ook van hem.
Ja ze vroegen of ik dat ook wou hebben dus ik zei nou doe maar. Kreeg het toch van de gemeente.quote:
alless voor legoquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vreemd compromis wel, maar ieder zo zijn ding
Ja ik denk van specifiek een apparaat maar ik weet eigenlijk niet zo goed zelf waar ik hem dan op aansluit dus ik laat hem wel even liggen nog.quote:
Bij mij was het ook boodschappen doenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja wij ook. Moesten boodschappen doen
Ik vraag me af waar ik dat power boek eerder heb gezien.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Ik had hem een knietje gegeven.
ik ben bij essnstein, in de buurt van je kasteeltjequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:07 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zelfs nog een beetje teruggeleverd vandaag
Ja die kan je dan tussen je normale stopcontact en dat apparaat hangen en dan kun je gan die zien hoeveel die verbruikt enzoquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:05 schreef Ama het volgende:
En ik heb ook nog een stopcontact gekregen of ik bedoel een stekker maar ik weet niet meer wat ik daarmee kan.
vooral handig als je wilt weten welk apparaat meeste stroom vreet..quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik denk van specifiek een apparaat maar ik weet eigenlijk niet zo goed zelf waar ik hem dan op aansluit dus ik laat hem wel even liggen nog.
Ik heb dat nog nooit gezien. Misschien bij die Andrew Tate?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar ik dat power boek eerder heb gezien.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ze vroegen of ik dat ook wou hebben dus ik zei nou doe maar. Kreeg het toch van de gemeente.
Ze zeiden oh vind je dit echt heel interessant? Nou dan krijg je deze ook van ons.
Ja maar ik heb nou niet echt iets spannends wat ik specifiek wil meten enz. Dat hij omhoog schiet als de wasmachine aanstaat bijvoorbeeld vind ik wel normaal dus dat hoeft van mij allemaal niet zo.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die kan je dan tussen je normale stopcontact en dat apparaat hangen en dan kun je gan die zien hoeveel die verbruikt enzo
En ik denk dat je dan ook aan en uit kan zetten enzo
Gezien het een parallelweg betrof en de hoofdweg weer op komen een drama was geweest door een ongeluk, wil ik halve puntenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wees blij, je was toch niet op tijd thuis geweest. Verdwaalie de paalie
Klopt ik zit vandaag op nog geen 2 kWh.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:10 schreef mschol het volgende:
[..]
vooral handig als je wilt weten welk apparaat meeste stroom vreet..
maar meen mij te herinneren dat jij nauwelijks stroom verbruikt
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben bij essnstein, in de buurt van je kasteeltje
of was het essenstein, aan de andere kant van het land?
Hmmmm 🤔quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gezien. Misschien bij die Andrew Tate?
Ik heb vorig jaar van een ander merk 2 van die dingen van de gemeente gekregenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ik heb nou niet echt iets spannends wat ik specifiek wil meten enz. Dat hij omhoog schiet als de wasmachine aanstaat bijvoorbeeld vind ik wel normaal dus dat hoeft van mij allemaal niet zo.
Ik zit iets hoger vandaag, maar dwt is ook logischquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt ik zit vandaag op nog geen 2 kWh.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:15 schreef mschol het volgende:
[..]
opweg naar de mall of the Netherlands
voor LEGO©®
ik heb zowat gratis gas..quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:14 schreef Ama het volgende:
Het gaat me eigenlijk ook vooral om het gasverbruik bijhouden in de winter.
Mijn gasverbruik is nu heeeeeel weinig, alleen nog voor warm waterquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:14 schreef Ama het volgende:
Maar verwarming is toch ook het duurste want douchen en koken kost zo weinig gas.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb zowat gratis gas..
onbemeterde aansluiting
warmwater en verwarming daarin tegen
ik heb zowat gratis gas..quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:14 schreef Ama het volgende:
ik krijg gewoon warm water aangeleverdquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar verwarming is toch ook het duurste want douchen en koken kost zo weinig gas.
Zo in sync wijquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mij was het ook boodschappen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |