Geef snertquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:30 schreef Nizno het volgende:
genoeg snert voor een weeshuis... een beetje extra erwten, groenten en een zakje honig.... ow dat zakje bleek voor snert zonder losse erwten... oeps... nouja dan moet er een pan extra bij en meer water... gelukkig was er genoeg vlees...
de vriezer staat voor aankomend jaar vol met snert
staat op kookplaatquote:
Ik hou me aanbevolenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:30 schreef Nizno het volgende:
genoeg snert voor een weeshuis... een beetje extra erwten, groenten en een zakje honig.... ow dat zakje bleek voor snert zonder losse erwten... oeps... nouja dan moet er een pan extra bij en meer water... gelukkig was er genoeg vlees...
de vriezer staat voor aankomend jaar vol met snert
oiquote:
Er staat hier een pan met water op de kookplaatquote:
altijd handigquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er staat hier een pan met water op de kookplaat
ik wist niet dat 113 bestondquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:44 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/goed-ni(...)ker-hulp-vinden.html
Huh, telefoonnummer 113 was eerst niet gratis?Goed dat het nu wel zo is.
11.374 inmiddels. Enige tevredenheid mag wel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
5084. Jezus. Nou ja, de deur maar weer uit dan.
Wel om pasta te koken.quote:
Met regenjas en parapluquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
11.374 inmiddels. Enige tevredenheid mag wel.
Maar met de verwachte regen van morgen is niet te zien hoe ik dan aan 10k moet komen
Nooit op het journaal gezien en onder nieuwsberichten er over gelezen?quote:
sad trombonequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:14 schreef mschol het volgende:
hopen dat het straks nog even kort droog wordt voor de reis naar huis
nooit op gelet waarschijnlijk.. als het niet in het hersenpannetje zit dan komt een nummer er over ook niet binnenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nooit op het journaal gezien en onder nieuwsberichten er over gelezen?
opgesloten in de soepketel?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:29 schreef Nizno het volgende:
ik heb zoveel soep voorgeproefd dat ik niet meer hoef te eten
zou bijna wel passenquote:
het lijkt erop dat het meeste tussen middernacht en 9 uur morgenochtend valt dus dan kan het nog wel meevallen allemaalquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
11.374 inmiddels. Enige tevredenheid mag wel.
Maar met de verwachte regen van morgen is niet te zien hoe ik dan aan 10k moet komen
jahquote:
Bestaat Nattekat eigenlijk welquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:36 schreef dud0r het volgende:
@:nattekat heb jij cl al een dm gestuurd dat je bij de meet bent of ben je weer ultra POESJE
Hij was hier vanmiddagquote:
hij staat ergens op webcambeelden dat hij een FOK!stok aan het verplaatsen is... dus ja hij is the real dealquote:
Gezien ik 414 km ongeveer van hem verwijderd ben lijkt dat me nietquote:
Was dat zijn OnlyFansquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij staat ergens op webcambeelden dat hij een FOK!stok aan het verplaatsen is... dus ja hij is the real deal
Besta ik eigenlijk wel?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:39 schreef Koen66 het volgende:
Ok als ie fysiek bestaat kan ie ook op een meet komen
Ja. Heb jou aangeraakt dus je bestaatquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Besta ik eigenlijk wel?
@:dud0r jij weet dit vast
Woah!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Heb jou aangeraakt dus je bestaat
Hmm, een bankje ergens aan het water lijkt me niet zo handige webcam om voor OF te gebruikenquote:
is wel heel gedurfdquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hmm, een bankje ergens aan het water lijkt me niet zo handige webcam om voor OF te gebruiken
Wow dat was wel een goede illusie die keren dat ik je gemeet hebquote:
Beetje innovatief zijn.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hmm, een bankje ergens aan het water lijkt me niet zo handige webcam om voor OF te gebruiken
Ik wist niet dat Apple ook lusjes maaktenquote:
Klopt, de bestequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow dat was wel een goede illusie die keren dat ik je gemeet heb
Als je het hier moet geloven is dat een zeldzame diersoortquote:
Nu mogen we allemaal naar bedquote:
Kinderen horen inderdaad op bed te liggen nuquote:
uiteraardquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik trap het af? Daarna mag de rest ook ongegeneerd naar bed?
Jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik trap het af? Daarna mag de rest ook ongegeneerd naar bed?
geinigquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit die serie over Ed Gein te kijken.
@:ama
Oeeh en?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit die serie over Ed Gein te kijken.
@:ama
Vorig jaar was je nog op de Grootste Afzeg Meet Everquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:30 schreef Ama het volgende:
Ik had even visite en die vriend zei ook dat ik er zo anders bij zit dan vorig jaar. We hebben gewoon de hele tijd gelachen.
Lijkt me een rare meetquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vorig jaar was je nog op de Grootste Afzeg Meet Ever
Ja jij was er ook nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt me een rare meet
Dat je de hele tijd "afzeg, afzeg, afzeg" moet zeggen
Lol ja. Maar ik vond het alsnog gezellig en voordeel aan een paar mensen is wel dat je goed met iedereen kan praten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vorig jaar was je nog op de Grootste Afzeg Meet Ever
Neequote:
Hopelijk ziet Charlie er ineens super lelijk uit want ik had wel een crush op hem in Sons of Anarchy.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerste aflevering begint al lekker.
Ditquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Lol ja. Maar ik vond het alsnog gezellig en voordeel aan een paar mensen is wel dat je goed met iedereen kan praten.
Vond het vooral hilarisch dat dat jochie vet beleefd wou opstaan voor je.quote:
Jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Vond het vooral hilarisch dat dat jochie vet beleefd wou opstaan voor je.
Oh in die tram jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Vond het vooral hilarisch dat dat jochie vet beleefd wou opstaan voor je.
Opa Koenquote:Op vrijdag quote]
[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2745441/1/999#p218930539]vrijdag 3 oktober 2025 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh in die tram ja
Hoe episch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:45 schreef Koen66 het volgende:
Wou bijna zeggen dat dat ook m'n laatste meet was maar dan doe ik de epische DTS meet tekort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |