Bestaat Nattekat eigenlijk welquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:36 schreef dud0r het volgende:
@:nattekat heb jij cl al een dm gestuurd dat je bij de meet bent of ben je weer ultra POESJE
Hij was hier vanmiddagquote:
hij staat ergens op webcambeelden dat hij een FOK!stok aan het verplaatsen is... dus ja hij is the real dealquote:
Gezien ik 414 km ongeveer van hem verwijderd ben lijkt dat me nietquote:
Was dat zijn OnlyFansquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij staat ergens op webcambeelden dat hij een FOK!stok aan het verplaatsen is... dus ja hij is the real deal
Besta ik eigenlijk wel?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:39 schreef Koen66 het volgende:
Ok als ie fysiek bestaat kan ie ook op een meet komen
Ja. Heb jou aangeraakt dus je bestaatquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Besta ik eigenlijk wel?
@:dud0r jij weet dit vast
Woah!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Heb jou aangeraakt dus je bestaat
Hmm, een bankje ergens aan het water lijkt me niet zo handige webcam om voor OF te gebruikenquote:
is wel heel gedurfdquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hmm, een bankje ergens aan het water lijkt me niet zo handige webcam om voor OF te gebruiken
Wow dat was wel een goede illusie die keren dat ik je gemeet hebquote:
Beetje innovatief zijn.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hmm, een bankje ergens aan het water lijkt me niet zo handige webcam om voor OF te gebruiken
Ik wist niet dat Apple ook lusjes maaktenquote:
Klopt, de bestequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow dat was wel een goede illusie die keren dat ik je gemeet heb
Als je het hier moet geloven is dat een zeldzame diersoortquote:
Nu mogen we allemaal naar bedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |