opgesloten in de soepketel?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:29 schreef Nizno het volgende:
ik heb zoveel soep voorgeproefd dat ik niet meer hoef te eten
zou bijna wel passenquote:
het lijkt erop dat het meeste tussen middernacht en 9 uur morgenochtend valt dus dan kan het nog wel meevallen allemaalquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
11.374 inmiddels. Enige tevredenheid mag wel.
Maar met de verwachte regen van morgen is niet te zien hoe ik dan aan 10k moet komen
jahquote:
Bestaat Nattekat eigenlijk welquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:36 schreef dud0r het volgende:
@:nattekat heb jij cl al een dm gestuurd dat je bij de meet bent of ben je weer ultra POESJE
Hij was hier vanmiddagquote:
hij staat ergens op webcambeelden dat hij een FOK!stok aan het verplaatsen is... dus ja hij is the real dealquote:
Gezien ik 414 km ongeveer van hem verwijderd ben lijkt dat me nietquote:
Was dat zijn OnlyFansquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij staat ergens op webcambeelden dat hij een FOK!stok aan het verplaatsen is... dus ja hij is the real deal
Besta ik eigenlijk wel?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:39 schreef Koen66 het volgende:
Ok als ie fysiek bestaat kan ie ook op een meet komen
Ja. Heb jou aangeraakt dus je bestaatquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Besta ik eigenlijk wel?
@:dud0r jij weet dit vast
Woah!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Heb jou aangeraakt dus je bestaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |