Ja maar ik heb nou niet echt iets spannends wat ik specifiek wil meten enz. Dat hij omhoog schiet als de wasmachine aanstaat bijvoorbeeld vind ik wel normaal dus dat hoeft van mij allemaal niet zo.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die kan je dan tussen je normale stopcontact en dat apparaat hangen en dan kun je gan die zien hoeveel die verbruikt enzo
En ik denk dat je dan ook aan en uit kan zetten enzo
Gezien het een parallelweg betrof en de hoofdweg weer op komen een drama was geweest door een ongeluk, wil ik halve puntenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wees blij, je was toch niet op tijd thuis geweest. Verdwaalie de paalie
Klopt ik zit vandaag op nog geen 2 kWh.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:10 schreef mschol het volgende:
[..]
vooral handig als je wilt weten welk apparaat meeste stroom vreet..
maar meen mij te herinneren dat jij nauwelijks stroom verbruikt
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben bij essnstein, in de buurt van je kasteeltje
of was het essenstein, aan de andere kant van het land?
Hmmmm 🤔quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gezien. Misschien bij die Andrew Tate?
Ik heb vorig jaar van een ander merk 2 van die dingen van de gemeente gekregenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ik heb nou niet echt iets spannends wat ik specifiek wil meten enz. Dat hij omhoog schiet als de wasmachine aanstaat bijvoorbeeld vind ik wel normaal dus dat hoeft van mij allemaal niet zo.
Ik zit iets hoger vandaag, maar dwt is ook logischquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt ik zit vandaag op nog geen 2 kWh.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:15 schreef mschol het volgende:
[..]
opweg naar de mall of the Netherlands
voor LEGO©®
ik heb zowat gratis gas..quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:14 schreef Ama het volgende:
Het gaat me eigenlijk ook vooral om het gasverbruik bijhouden in de winter.
Mijn gasverbruik is nu heeeeeel weinig, alleen nog voor warm waterquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:14 schreef Ama het volgende:
Maar verwarming is toch ook het duurste want douchen en koken kost zo weinig gas.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb zowat gratis gas..
onbemeterde aansluiting
warmwater en verwarming daarin tegen
ik heb zowat gratis gas..quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:14 schreef Ama het volgende:
ik krijg gewoon warm water aangeleverdquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar verwarming is toch ook het duurste want douchen en koken kost zo weinig gas.
Zo in sync wijquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mij was het ook boodschappen doen
Geef snertquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:30 schreef Nizno het volgende:
genoeg snert voor een weeshuis... een beetje extra erwten, groenten en een zakje honig.... ow dat zakje bleek voor snert zonder losse erwten... oeps... nouja dan moet er een pan extra bij en meer water... gelukkig was er genoeg vlees...
de vriezer staat voor aankomend jaar vol met snert
staat op kookplaatquote:
Ik hou me aanbevolenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:30 schreef Nizno het volgende:
genoeg snert voor een weeshuis... een beetje extra erwten, groenten en een zakje honig.... ow dat zakje bleek voor snert zonder losse erwten... oeps... nouja dan moet er een pan extra bij en meer water... gelukkig was er genoeg vlees...
de vriezer staat voor aankomend jaar vol met snert
oiquote:
Er staat hier een pan met water op de kookplaatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |