Dat hondje is wel een escape artist hèquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik heb hondje ook geknuffeld. Maar ze heeft gisteren weer de benen genomen dus ze kreeg één koekje minder.
Zoals m'n vorige bewoners, dat ik hun rouwkaarten nog kreeg en ze toen pissig waren dat ik het te laat had doorgegevenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:09 schreef mschol het volgende:
[..]
dat je achteraf een kaartje krijgt van een trouwerij
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals m'n vorige bewoners, dat ik hun rouwkaarten nog kreeg en ze toen pissig waren dat ik het te laat had doorgegeven
Oh dat is wel heel lullig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals m'n vorige bewoners, dat ik hun rouwkaarten nog kreeg en ze toen pissig waren dat ik het te laat had doorgegeven
Zo gaan we steeds meer van "kunnen de feiten niet naar de wet, dan moet de wet maar naar de feiten". Zie ook het wonen op vakantieparken etc.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet heel veel anders dan nu in de praktijk
Noem haar voortaan Houdini.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat hondje is wel een escape artist hè
Jupquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo gaan we steeds meer van "kunnen de feiten niet naar de wet, dan moet de wet maar naar de feiten". Zie ook het wonen op vakantieparken etc.
quote:
Oeh ook lekkerquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga straks hartige taart met zalm en broccoli maken
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb traybake van winterpeen, rode paprika en plakjes frikandel
beter was het bratwurst geweestquote:
veiligheidsspeld is open gegaan en nu heb ik een losse speld en los elastiekquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:23 schreef Nizno het volgende:
elastiek door een broekband halen....
rotklusje
Waarom moet bmp daar naar kijkenquote:
Je bent al zo veel afwezig dat je vervreemd raakt van de mensen hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |