Ik heb de hele week al tussen de 15k en 20k gelopen. Vandaag regent het. Hele dag in bed gelegen.quote:
Ja, slim.quote:
Gisteren gezien.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:58 schreef Ama het volgende:
Voor de mensen die 20 minuten willen denken omg cringe... Kijk dit:
Bekijk deze YouTube-video
Ik ben wel naar buiten geweestquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb de hele week al tussen de 15k en 20k gelopen. Vandaag regent het. Hele dag in bed gelegen.
Ik lig als compromis gewoon op de bankquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, slim.
Op zich zou ik wel naar bed willen.
ik sta bij een tramhalte, onder een afdakjequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik lig als compromis gewoon op de bank
Kreeg je ook jeukende handen? Echt die arrogante blik ook van hem.quote:
Vreemd compromis wel, maar ieder zo zijn dingquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik sta bij een tramhalte, onder een afdakje
Zo'n homewizard p1 meter ding, die heb ik ookquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:02 schreef Ama het volgende:
Eigenlijk best geinig om nu terug te kunnen zien.
[ link | afbeelding ]
Ik heb ook op het tafeltje naast me een schermpje waar ik het op kan aflezen elke dag dus ik was eigenlijk even vergeten dat ik die app ook heb.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo'n homewizard p1 meter ding, die heb ik ook
ik ehb een kabeltje in mn p1 poort, de pc moet ik er nog/weer aanhangenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo'n homewizard p1 meter ding, die heb ik ook
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb ook op het tafeltje naast me een schermpje waar ik het op kan aflezen elke dag dus ik was eigenlijk even vergeten als ik die app ook heb.
stroomverbruik meten?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:05 schreef Ama het volgende:
En ik heb ook nog een stopcontact gekregen of ik bedoel een stekker maar ik weet niet meer wat ik daarmee kan.
Ja wij ook. Moesten boodschappen doenquote:
Ja. Ik had hem een knietje gegeven.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Kreeg je ook jeukende handen? Echt die arrogante blik ook van hem.
Ja ze vroegen of ik dat ook wou hebben dus ik zei nou doe maar. Kreeg het toch van de gemeente.quote:
alless voor legoquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vreemd compromis wel, maar ieder zo zijn ding
Ja ik denk van specifiek een apparaat maar ik weet eigenlijk niet zo goed zelf waar ik hem dan op aansluit dus ik laat hem wel even liggen nog.quote:
Bij mij was het ook boodschappen doenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja wij ook. Moesten boodschappen doen
Ik vraag me af waar ik dat power boek eerder heb gezien.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Ik had hem een knietje gegeven.
ik ben bij essnstein, in de buurt van je kasteeltjequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:07 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zelfs nog een beetje teruggeleverd vandaag
Ja die kan je dan tussen je normale stopcontact en dat apparaat hangen en dan kun je gan die zien hoeveel die verbruikt enzoquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:05 schreef Ama het volgende:
En ik heb ook nog een stopcontact gekregen of ik bedoel een stekker maar ik weet niet meer wat ik daarmee kan.
vooral handig als je wilt weten welk apparaat meeste stroom vreet..quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik denk van specifiek een apparaat maar ik weet eigenlijk niet zo goed zelf waar ik hem dan op aansluit dus ik laat hem wel even liggen nog.
Ik heb dat nog nooit gezien. Misschien bij die Andrew Tate?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar ik dat power boek eerder heb gezien.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ze vroegen of ik dat ook wou hebben dus ik zei nou doe maar. Kreeg het toch van de gemeente.
Ze zeiden oh vind je dit echt heel interessant? Nou dan krijg je deze ook van ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |