Ik ben al sinds het EK van 2024 notevrij.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Let je op je taalgebruik deze avond?
Exclusief F1 neem ik aan.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben al sinds het EK van 2024 notevrij.
En dat was nog eens een note in een dronken bui dus eigenlijk ben ik al 2 jaar schoon.
Karl Notevrij?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben al sinds het EK van 2024 notevrij.
En dat was nog eens een note in een dronken bui dus eigenlijk ben ik al 2 jaar schoon.
Nee dat dan weer niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij zou daar wel willen wonen he?
Ja daarom dacht ik "ik doe het zelf wel"quote:
Goedenavond.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goedenavond vrienden.
Ik beschouw enkel mensen die weinig notes pakken als mijn vrienden.
Matla neemt zo de strafcorner @Zipportalquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Na 9 minuten nog niet gescoord hebben tegen Malta
Daar krijg je zelfs notes voor de verboskampificering van rijdersnamen.quote:
Over 1,5 week. Austin.quote:
Paul is groot fan.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Grueter snapt het na 10 minuten pas
Kroatiëquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:59 schreef -XOR- het volgende:
Scheidsrechter komt ook uit een dwergstaatje?
Gakpo laat je vriendin zienquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:59 schreef Coco het volgende:
Leuk voor Gakpo.
Lieve jongen. @:pisces29
Plopsaland.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:59 schreef -XOR- het volgende:
Scheidsrechter komt ook uit een dwergstaatje?
Ik heb net een goede baantraining gehad en dan nu lekker Nederlands elftal kijken met een biertje. Vriendin pas over een halfuur thuis.quote:
Dat lijkt me met een 21 raak en 13 mis-record niet aangeraden.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:00 schreef -XOR- het volgende:
Wat flauw, laat Weghorst hem dan nemen.
quote:Like Alert
09-10-2025 @ 21:00:56
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [WK-kwalificatie] Malta - Nederland #1"
Loop je op een atletiekbaan?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb net een goede baantraining gehad en dan nu lekker Nederlands elftal kijken met een biertje. Vriendin pas over een halfuur thuis.
Goed leven.
Dat hij ze bij Ajax mag nemen is wel debiel inderdaad.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat lijkt me met een 21 raak en 13 mis-record niet aangeraden.
Bizar ook dat hij ze bij Ajax neemt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Lekker man.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb net een goede baantraining gehad en dan nu lekker Nederlands elftal kijken met een biertje. Vriendin pas over een halfuur thuis.
Goed leven.
En wat wordt je nieuwe baan?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goed leven.
Coolsingelquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben trouwens uitgeloot voor de marathon van Rotterdam.
Nu heb ik geen doelen meer voor 2026.
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:03 schreef Coco het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is toch ook in Rotterdam, De Doelen?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
What the hellyquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:03 schreef Coco het volgende:
[..]Sow. Jammer voor Cody dat hij van zijn geloof niet mag neuken voor de bruiloft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Je hebt toch een bondsnummer bij de atletiekunie?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Rekikiquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ueda moet een liedje zingen
Wat vind je van Mirjam BIKKERGODIN?quote:
Dat vind je leuk hè?quote:
Die draait er een wokkel van.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat vind je van Mirjam BIKKERGODIN?
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Sow. Jammer voor Cody dat hij van zijn geloof niet mag neuken voor de bruiloft.
quote:Cody Gakpo is begin 2024 vader geworden van een zoon, Samuël Seth Gakpo, die op 25 april 2024 is geboren. Samen met zijn vriendin Noa van der Bij verwelkomde de voetballer van Liverpool en het Nederlands elftal hun eerste kindje
Hoe kom je daar opeens bij?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat vind je van Mirjam BIKKERGODIN?
Voor wie, voor wat?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze moeten nog 5 erin boeken
HUP HOLLAND!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |