Ik ben geen millenialquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:05 schreef kree het volgende:
[..]. naja mss is dat ook gewoon zo?
Ik kom nog uit de generatie dat ik voor het eerst had mobiel toen ik 16 was en computer die iets kon rond die zelfde tijd.
Tja. hahahaha. en jij dan?
[..]
Heb je nog wat geslapen ?quote:
Straks is zelf denken er niet meer bij, want vraag het maar aan AI die weet het wel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:08 schreef kree het volgende:
ik denk trouwens dat het niet verkeerd was, die "oude" tijd. toen je nog zelf moest denken enzo en dingen uitvinden.
Alle uit mijn generatie jagen bedrijven op om ze maar in dienst te krijgen nl. en is niet om op te scheppen.
Maar de huidige generatie AI gaat dit nog alleen maar versterken,. Voor mij nog voordeel. Maarja gun het eigenlijk kinderen niet om in deze tijd op te groeien, persoonlijk dit. maar meen het ook wel.
Morguhquote:
Goed zo.quote:
nouja volgens mij had je het wel eens gezegd, maar geen zin om na te zoeken.quote:
Lekker. Moet je vandaag weer werken?quote:
Mogge Pinniequote:
Ik heb alleen vanochtend al 2x gezegd dat jij jonger ben, misschien moet je eens open staan voor wat andere mensen hier zeggen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:09 schreef kree het volgende:
[..]
nouja volgens mij had je het wel eens gezegd, maar geen zin om na te zoeken.
Bedoel je bent wss jonger als ik. maargoed.
Nee ik ga shoppen met de mama in Wijnegemquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker. Moet je vandaag weer werken?
Wat wil je kopen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee ik ga shoppen met de mama in Wijnegem
nou je zegt het en meen ik serieus, dat is mijn vrees, en jij zegt straks, maar het is nu al.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Straks is zelf denken er niet meer bij, want vraag het maar aan AI die weet het wel.
Verhip, ik ook al.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb alleen vanochtend al 2x gezegd dat jij jonger ben, misschien moet je eens open staan voor wat andere mensen hier zeggen.
VersGodquote:
Heer MT6.quote:
Lekker hits gemaakt vannachtquote:
jaja lekker boeie, dan zeg je het nog maar eens als ik het vraag.quote:
Lekker man! Ja jullie hebben lekker gescoord zag ik al vanmorgen.quote:
Dat is echt zo iets voor millenials he, 'dan zeg je het nog maar eens'quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:14 schreef kree het volgende:
[..]
jaja lekker boeie, dan zeg je het nog maar eens als ik het vraag.
of niet.
ik moest ff zoeken tussen bolk en smileys enzo. naja. dan scroll ik snel door.
maar like jonger dan, LOL ook echt want het zal wss geen 10 jaar zijn ?
hahaha ja wacht oke ik heb gezocht dat ik millennium benquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:15 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat is echt zo iets voor millenials he, 'dan zeg je het nog maar eens'
Een echte man zou gewoon zelf het antwoord zoeken
Ik ben veel ouder dan jij knul, wat ik bedoel dat je niet op inhoudelijke posts reageert.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:14 schreef kree het volgende:
[..]
jaja lekker boeie, dan zeg je het nog maar eens als ik het vraag.
of niet.
ik moest ff zoeken tussen bolk en smileys enzo. naja. dan scroll ik snel door.
maar like jonger dan, LOL ook echt want het zal wss geen 10 jaar zijn ?
Dat ik niet met eigenwijze millenials in discussie moet gaanquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:16 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja wacht oke ik heb gezocht dat ik millennium ben
Hoef je niet je leeftijd te geven, maar wat zegt google over jou geboorte jaar?
jaja boomer dus?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben veel ouder dan jij knul, wat ik bedoel dat je niet op inhoudelijke posts reageert.
nouja nu wel, ? tis niet erg hoor om boomer te zijn?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben veel ouder dan jij knul, wat ik bedoel dat je niet op inhoudelijke posts reageert.
Wijze woordenquote:
Dit stukje is ongetwijfeld geschreven door een millenialquote:
oke ja sorry dat ik al die generaties niet in mijn hoofd heb. en hoe ze genoemd werden.quote:
Ik weet wel welke te kiezen .quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dit stukje is ongetwijfeld geschreven door een millenial
Nog net gen X hierquote:
En bedankt....quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:25 schreef MooieTop6 het volgende:
Mijn generatie is nog van het hard werken en niet zeiken, itt tot millenials
Bazen zoals jou uitgezonderd uiteraardquote:
Deze baas hequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:27 schreef KoningWouter het volgende:
Ik vind het prima Millenial te zijn. Doet me niets.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Wrappie.quote:
nee wacht Pinn want nu moet je ff uitleggen. ? zeg eens dan? want ben benieuwd of ik nu raar denk?quote:
PinnieMeisterquote:
weet ik, en trek het me niet aan, maar nu we het erover hebben ben ik wel ff benieuwd nl hoe iedereen erover denkt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:31 schreef MooieTop6 het volgende:
(Neem mijn berichten wel met een kilo zout)
Morguh ALLEENquote:
Ja je ziet het heel veel terug, helaas merk je altijd dat het een AI bericht isquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:12 schreef kree het volgende:
[..]
nou je zegt het en meen ik serieus, dat is mijn vrees, en jij zegt straks, maar het is nu al.
Ook voor werk dingen doen ze dit. enne dan gaat t mijn veiligheid aan. maarja ach he, ze hebben toch MBO diploma gehaald met twee gekruiste handen en als je niet weet wat een inbus of torx of spanningzoeker is na je MBO. dan ga ik twijfels krijgen voor mijn veiligheid.
Waar lees je dat dan ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:30 schreef kree het volgende:
en echt tis niet om jullie aan te vallen he.... want mag jullie allemaal, boomer of niet.
maar dat irriteert mij zo,. en las al knul. HAHAHA
ik vind het niet erg als je boomer bent, maar ga niet zeggen dat wij het beter hadden als jullie. want dan denk je verkeerd toch echt... of niet op de goeie manier.
Ik ben gewoon irritant en dat ligt niet aan jouquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:31 schreef kree het volgende:
[..]
nee wacht Pinn want nu moet je ff uitleggen. ? zeg eens dan? want ben benieuwd of ik nu raar denk?
Mwah.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik ben gewoon irritant en dat ligt niet aan jou
opleidingen kunnen dit niet tegen gaan. waar ik vroeger avonden zat te zoeken met in boeken en bieb en etc om een oke verslag te maken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je ziet het heel veel terug, helaas merk je altijd dat het een AI bericht is
Ik ging op internet in de bibquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:36 schreef kree het volgende:
[..]
opleidingen kunnen dit niet tegen gaan. waar ik vroeger avonden zat te zoeken met in boeken en bieb en etc om een oke verslag te maken.
Binnen 2 seconden nu hebben e het, ik ga je nu vertellen want AI heeft mijn verslagen wss, dat dit op dit moment he. en wat voor generatie zijn we? de meest domme gaat worden ooit.
over tijdje zal iedereen inzien dat AI je alleen maar dommer maakt ipv slimmer.
Hoe komt dat?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Heb je goesting ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
Teveel gebeurd de laatste tijd
Maar straks shoppen en vreten
je merkt het nog, dat is fase 1. daarna niet meer is fase 2. fase 3 is. het herhaalt zichzelf over mensen die nadenken. of erger nog herhaalt zichzelf, ik voorspel, black mirror.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je ziet het heel veel terug, helaas merk je altijd dat het een AI bericht is
Ook vroeger lagen er gewoon uitreksels van boeken in de bibliotheek die je kon gebruiken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:36 schreef kree het volgende:
[..]
opleidingen kunnen dit niet tegen gaan. waar ik vroeger avonden zat te zoeken met in boeken en bieb en etc om een oke verslag te maken.
Binnen 2 seconden nu hebben e het, ik ga je nu vertellen want AI heeft mijn verslagen wss, dat dit op dit moment he. en wat voor generatie zijn we? de meest domme gaat worden ooit.
over tijdje zal iedereen inzien dat AI je alleen maar dommer maakt ipv slimmer.
Ga je nog wat leuks kopen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
Teveel gebeurd de laatste tijd
Maar straks shoppen en vreten
naja dat wist ik wel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Mijn broertjes en zusjes gebruikten mijn boekverslagen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:39 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ook vroeger lagen er gewoon uitreksels van boeken in de bibliotheek die je kon gebruiken.
En wat ga je eten ?quote:
En ik heb toch al een paar keer gelezen dat het niet goed is wat AI als antwoord gafquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:38 schreef kree het volgende:
[..]
je merkt het nog, dat is fase 1. daarna niet meer is fase 2. fase 3 is. het herhaalt zichzelf over mensen die nadenken. of erger nog herhaalt zichzelf, ik voorspel, black mirror.
Drie jaar te laat geboren, anders was het X geweest. Ik heb in mijn leven echt wel geleerd wat werken is omdat mijn ouders maar weinig hadden en ik zelf voor mijn geld moest werken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:27 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Bazen zoals jou uitgezonderd uiteraard
tuurlijk en wie ging die zoeken? en voor zelfde vragen nu vraag ff chatgtp?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:39 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ook vroeger lagen er gewoon uitreksels van boeken in de bibliotheek die je kon gebruiken.
En morgen is het weer andersquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:41 schreef DJMO het volgende:
Wat is Nederland zonder oma's gehaktbal? Toch kunnen we beter minderen
https://www.ad.nl/binnenl(...)-minderen~a2ecb2698/
Hey Google, hoe laat gaat de snackbar open?
Deze werd eerder gepost. Dat bepalen we toch zeker zelf wel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:41 schreef DJMO het volgende:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Goedemorgen ToT.quote:
Ik heb AI nodig om hier een leesbare reactie van te makenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:41 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk en wie ging die zoeken? en voor zelfde vragen nu vraag ff chatgtp?
is dat btw waarheid wel wat je dan hoort? of is het wat veel mensen ooit op internet hebben gezegd?
Eerder vannacht mss, maar toen sliep ik meestentijds. Hoorde het nieuws net op de radio, en nu heb ik gvd trek in zo'n vette fabrieksgehaktbal uit de Jusquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze werd eerder gepost. Dat bepalen we toch zeker zelf wel.
Ah ze hebben weer een vrijbrief nodig om vlees onbetaalbaar te kunnen maken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:41 schreef DJMO het volgende:
oke wat maakt AI ervan? Ben wel benieuwd?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb AI nodig om hier een leesbare reactie van te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |