Ik was gewoon even benieuwd meer niet.quote:
Same herequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:06 schreef ToT het volgende:
Het enige waar ik AI voor gebruik is met dat Google Lens, als Mini-ToT wil weten wat voor soort boom we zien en dat soort dingen.
Loop je door naar Vomar. Kant en klare fabrieksballenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is helemaal de snelle oplossing niet.
[ afbeelding ]
Met 20 minuten zijn we bij het tankstation. (inclusief aankleden en naar de auto lopen.)
Als ik naar de Lidl heen en weer moet lopen ben ik ook al 20 minuten kwijt, en dan moet ik het gehakt nog kruiden, kneden en braden. Kost alles bij elkaar ook een uur.
Dus...
Ben ik ook meer tijd aan kwijt dan aan een ritje naar Landsmeerquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:08 schreef Rob het volgende:
[..]
Loop je door naar Vomar. Kant en klare fabrieksballen
EEn collega voorzitter zei je moet AI i gebruiken en dan dingen vragen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:06 schreef ToT het volgende:
Het enige waar ik AI voor gebruik is met dat Google Lens, als Mini-ToT wil weten wat voor soort boom we zien en dat soort dingen.
Ik gebruik AI voor programmeren en ook voor het maken van vergelijkingen tussen 2 produkten of 2 methodes.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:06 schreef ToT het volgende:
Je verwent haar veel te veel Robquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:08 schreef Rob het volgende:
[..]
Loop je door naar Vomar. Kant en klare fabrieksballen
Het spaart brandstof.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben ik ook meer tijd aan kwijt dan aan een ritje naar Landsmeer
goedkoper.. 8 ballen voor de prijs van 2 in snackbar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben ik ook meer tijd aan kwijt dan aan een ritje naar Landsmeer
Rob rijdt elektrisch, en op Landsmeer kan hij met 150 kw ladenquote:
Ben je vrij vandaag?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:05 schreef kree het volgende:
[..]
of je denkt zelf en vraagt het niet aan een AI?
LOL jullie eigen keus, ik zou nooit vragen hoe met jullie allemaal om te gaan of elke user op fok.
maarja dat is dan beetje mijn principe. maargoed schaar je achter de meerderheid hoor( wat AI leert dus). of te wel je hebt geen eigen mening meer, maar kiest die de meeste wss zouden bevallen.
Ja, maar AI is slecht!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Met een programmeerklus van een dag heb ik door AI echt uren tijdwinst.
Heb je hem nu al?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:09 schreef MooieTop6 het volgende:
ChatGPT heeft mijn hele aquariuminrichting ontworpen
Het is maar hoe je het gebruikt. In dat kader: vliegtuigen zijn slecht want er bestaan ook gevechtsvliegtuigen.quote:
Niks ernstigs, hoe kan jij nog bij de Hallon smileys ?quote:
Staat te rijpen nuquote:
Ik hou je niet tegenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:00 schreef DJMO het volgende:
Ik heb simpelweg trek in een fabrieksbal.
En niemand die daar iets aan verandert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |