Ik ben geen millenialquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:05 schreef kree het volgende:
[..]. naja mss is dat ook gewoon zo?
Ik kom nog uit de generatie dat ik voor het eerst had mobiel toen ik 16 was en computer die iets kon rond die zelfde tijd.
Tja. hahahaha. en jij dan?
[..]
Heb je nog wat geslapen ?quote:
Straks is zelf denken er niet meer bij, want vraag het maar aan AI die weet het wel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:08 schreef kree het volgende:
ik denk trouwens dat het niet verkeerd was, die "oude" tijd. toen je nog zelf moest denken enzo en dingen uitvinden.
Alle uit mijn generatie jagen bedrijven op om ze maar in dienst te krijgen nl. en is niet om op te scheppen.
Maar de huidige generatie AI gaat dit nog alleen maar versterken,. Voor mij nog voordeel. Maarja gun het eigenlijk kinderen niet om in deze tijd op te groeien, persoonlijk dit. maar meen het ook wel.
Morguhquote:
Goed zo.quote:
nouja volgens mij had je het wel eens gezegd, maar geen zin om na te zoeken.quote:
Lekker. Moet je vandaag weer werken?quote:
Mogge Pinniequote:
Ik heb alleen vanochtend al 2x gezegd dat jij jonger ben, misschien moet je eens open staan voor wat andere mensen hier zeggen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:09 schreef kree het volgende:
[..]
nouja volgens mij had je het wel eens gezegd, maar geen zin om na te zoeken.
Bedoel je bent wss jonger als ik. maargoed.
Nee ik ga shoppen met de mama in Wijnegemquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker. Moet je vandaag weer werken?
Wat wil je kopen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee ik ga shoppen met de mama in Wijnegem
nou je zegt het en meen ik serieus, dat is mijn vrees, en jij zegt straks, maar het is nu al.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Straks is zelf denken er niet meer bij, want vraag het maar aan AI die weet het wel.
Verhip, ik ook al.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb alleen vanochtend al 2x gezegd dat jij jonger ben, misschien moet je eens open staan voor wat andere mensen hier zeggen.
VersGodquote:
Heer MT6.quote:
Lekker hits gemaakt vannachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |