SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
die bekijk ik liever vanachter een firewall![]()
![]()
Ik vind die optocht altijd wel mooiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ach verdummelkes, laten ze weer alleen zitten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
geen minuut verliest hij ons uit het oog he, wat een veiligheid is dat als je hier zit.
pizzadoos?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit soort werk doe ik bij begeleid werk
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Waar zouden we zijn zonder Jussiequote:
Gewoon thuisquote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar zouden we zijn zonder Jussie![]()
![]()
Geen gesnotter vandaag dus ik ga gewoon lekker uiteten met teamUw ADH vitamine Worst
Ja, dat ben ik nu ookquote:
Lekker manquote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:46 schreef hemarookworst het volgende:
Geen gesnotter vandaag dus ik ga gewoon lekker uiteten met team![]()
Daar kan ook niet veel in denk ik, zo dun doosjesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voordeel van een vergrijsde team, de ene na de andere viert een werkjubileumUw ADH vitamine Worst
En straks ben jij aan de beurtquote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:47 schreef hemarookworst het volgende:
Voordeel van een vergrijsde team, de ene na de andere viert een werkjubileum![]()
duurt nog heel wat jaren voor mijn eerste jubileumquote:Uw ADH vitamine Worst
1 jarig jubileumquote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
duurt nog heel wat jaren voor mijn eerste jubileum![]()
![]()
Ik weet ook niet wat erin zitquote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kan ook niet veel in denk ik, zo dun doosjes
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Heb je nog wat in te halenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 14:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar heb ik dan wel een paar van gehad![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-10-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 856 / +555 / +301 / 357 / 429 / 2
2. FreshFruit / 202 / +141 / +61 / 208 / 299 / 0.68
3. KillemWieft / 100 / +68 / +32 / 81 / 135 / 0.74
4. Dotteke / 71 / +42 / +29 / 267 / 336 / 0.21
5. KoningWouter / 53 / +11 / +42 / 120 / 150 / 0.35
6. hemarookworst / 27 / +15 / +12 / 34 / 72 / 0.38
7. greysbones / 24 / +17 / +7 / 42 / 64 / 0.38
8. HappyCharly / 23 / +13 / +10 / 29 / 38 / 0.61
9. _UserName_ / 22 / +19 / +3 / 29 / 43 / 0.51
10. StevenHyde / 22 / +6 / +16 / 29 / 59 / 0.37
11. moemoe / 19 / +0 / +19 / 28 / 35 / 0.54
12. devzero / 16 / +13 / +3 / 42 / 56 / 0.29
13. Pinnenmutske / 13 / +7 / +6 / 33 / 57 / 0.23
14. Dr.Mikey / 9 / +9 / +0 / 2 / 8 / 1.13
15. Lovely / 8 / +8 / +0 / 17 / 30 / 0.27
16. gebrokenglas / 7 / +7 / +0 / 24 / 38 / 0.18
17. mario390 / 7 / +7 / +0 / 15 / 27 / 0.26
18. ToT / 4 / +1 / +3 / 37 / 44 / 0.09
19. MooieTop6 / 2 / +1 / +1 / 26 / 38 / 0.05
20. Rob / 1 / +1 / +0 / 5 / 7 / 0.14SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Mijn woosboestheid van de dag: Lekker muziek aan het luisteren en dan word je gebeld door collega, waardoor ik mijn muziek even moet stopzettenUw ADH vitamine Worst
Ja ik had dus precies hetzelfdequote:Op donderdag 2 oktober 2025 14:30 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn woosboestheid van de dag: Lekker muziek aan het luisteren en dan word je gebeld door collega, waardoor ik mijn muziek even moet stopzetten![]()
![]()
Wooswoestboosyboos zit je punten te jagen kont Jussie je weer bolkuh 😆Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat als het mis gaat vraagt" ...angst
Wat als het meevalt" glimlacht.. hoop.
Ik ga der ff wat in laten jassen, tot straks
Succesquote:Op donderdag 2 oktober 2025 14:38 schreef Dotteke het volgende:
Wat als het mis gaat vraagt" ...angst
Wat als het meevalt" glimlacht.. hoop.
Ik ga der ff wat in laten jassen, tot straks![]()
![]()
woosboestheid compensatie: net een hele nette #3 in de pot gedroptUw ADH vitamine Worst
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Genietonquote:Op donderdag 2 oktober 2025 14:43 schreef hemarookworst het volgende:
woosboestheid compensatie: net een hele nette #3 in de pot gedropt![]()
Heldquote:Op donderdag 2 oktober 2025 14:47 schreef StevenHyde het volgende:
Net een 11 jarige proberen te adviseren in een ruzie tussen vriendinnen. Call me docter phill![]()
heb wat snakcs in de oven geschoven, maar je hoeft me geen dr. oetker te noemenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 14:47 schreef StevenHyde het volgende:
Net een 11 jarige proberen te adviseren in een ruzie tussen vriendinnen. Call me docter phillUw ADH vitamine Worst
Als er straks 10 boze 11 jarige hier op de stoep staan te roepen, dan noem me maar dr bibberquote:Op donderdag 2 oktober 2025 14:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb wat snakcs in de oven geschoven, maar je hoeft me geen dr. oetker te noemen![]()
Wel goed je tanden poetsen erna, anders mag je naar Dr Albanquote:Op donderdag 2 oktober 2025 14:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb wat snakcs in de oven geschoven, maar je hoeft me geen dr. oetker te noemen![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 14:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wel goed je tanden poetsen erna, anders mag je naar Dr Alban
Uw ADH vitamine Worst
dr alban is wel de meest hooggeleide G van de eurodance artiesten denk ikUw ADH vitamine Worst
Ik had een andere TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Nog nietquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had je een guestmix bij FSOE dan?![]()
![]()
Echt hoorquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
screentje maken voor nageslacht![]()
Ik ga voor 0.07Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heb een probleempje met de server waar de DTS scriptjes draaien... Ik heb dit gecheckt en de fan draait gewoon, ook gewisseld met een andere maar probleem blijft. Ik heb een vermoeden dat er een probleem met het mainboard is en ga dat vanavond of morgen checken, kan dus zijn dat de stats even niet beschikbaar zijn.
Ding is dat vanwege dit de overige fans nu op volle snelheid draaien en de server meer lawaai maakt dan een gemiddelde stofzuiger.
Maakt de lekkerste wraps O+![]()
Oei, hopelijk stijgt ie niet opquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Heb een probleempje met de server waar de DTS scriptjes draaien... Ik heb dit gecheckt en de fan draait gewoon, ook gewisseld met een andere maar probleem blijft. Ik heb een vermoeden dat er een probleem met het mainboard is en ga dat vanavond of morgen checken, kan dus zijn dat de stats even niet beschikbaar zijn.
Ding is dat vanwege dit de overige fans nu op volle snelheid draaien en de server meer lawaai maakt dan een gemiddelde stofzuiger.
[ afbeelding ]![]()
Maar geen probleem als de stats tijdelijk niet beschikbaar zijn.![]()
Fans @Paulquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Nou, zo klinkt het wel... En gezien de serverruimte aan de woonkamer grenst is dat nogal irritant gezien het daar hoorbaar is.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oei, hopelijk stijgt ie niet op![]()
Maar geen probleem als de stats tijdelijk niet beschikbaar zijn.
Heb zojuist alvast een nieuw mainboard besteld mocht deze niet te repareren zijn. Is sowieso wel handig om dat op voorraad te hebben.Maakt de lekkerste wraps O+![]()
Ah.. regeren is vooruitzienquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:35 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nou, zo klinkt het wel... En gezien de serverruimte aan de woonkamer grenst is dat nogal irritant gezien het daar hoorbaar is.
Heb zojuist alvast een nieuw mainboard besteld mocht deze niet te repareren zijn. Is sowieso wel handig om dat op voorraad te hebben.![]()
![]()
Voordeel is dat het oude meuk is en onderdelen niet heel duur, als ze nog te verkrijgen zijn...quote:Maakt de lekkerste wraps O+![]()
Dit kan opgelost worden door mij gewoon op Nr. 1 te zettenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[ afbeelding ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oh dat scheelt gelukkig.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:38 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Voordeel is dat het oude meuk is en onderdelen niet heel duur, als ze nog te verkrijgen zijn...
Hopelijk zijn ze nog wel ergens te krijgen..![]()
Mijn serverruimte noem ik ook wel 'woonkamer'quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:35 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nou, zo klinkt het wel... En gezien de serverruimte aan de woonkamer grenst is dat nogal irritant gezien het daar hoorbaar is.
Heb zojuist alvast een nieuw mainboard besteld mocht deze niet te repareren zijn. Is sowieso wel handig om dat op voorraad te hebben.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Muhahahaquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:40 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dit kan opgelost worden door mij gewoon op Nr. 1 te zetten![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:40 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dit kan opgelost worden door mij gewoon op Nr. 1 te zetten![]()
Was even zoeken maar heb gevonden.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dat scheelt gelukkig.
Hopelijk zijn ze nog wel ergens te krijgen..Gewoon een kast met een deur erin waar ze staan. Echter gaat het geluid nogal makkelijk door de deur...quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:40 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Mijn serverruimte noem ik ook wel 'woonkamer'Maakt de lekkerste wraps O+![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:43 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
[..]
Was even zoeken maar heb gevonden.
[..]![]()
![]()
Dat ligt niet in hun aardquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Deden de hoge heren in Den Haag dat maar![]()
Hij is er ingejast![]()
![]()
![]()
In romeinse cijfers IIquote:
Heb eens twee vingers opgestoken in een Romeinse bar en toen kreeg ik er 5quote:Uw ADH vitamine Worst
Voor de prijs van 2?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb eens twee vingers opgestoken in een Romeinse bar en toen kreeg ik er 5![]()
Je bent er maar druk meequote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[ afbeelding ]
Ja moesten al van tevoren doorgeven vanwege grote groep. Had vis vh seizoen, dus ik laat me verrassenquote:Uw ADH vitamine Worst
Een verrasvis dusquote:Op donderdag 2 oktober 2025 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja moesten al van tevoren doorgeven vanwege grote groep. Had vis vh seizoen, dus ik laat me verrassen![]()
Jup. Liever niet natuurlijk maar is niet anders. Dit heb je met oude hardware...quote:Maakt de lekkerste wraps O+![]()
Wat moesten we zonder jouquote:Op donderdag 2 oktober 2025 16:14 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Jup. Liever niet natuurlijk maar is niet anders. Dit heb je met oude hardware...![]()
![]()
Weet niet. Was vast wel iemand anders geweest die het op zich had genomen. Ik ben echt niet de enige die dit kan.quote:Maakt de lekkerste wraps O+![]()
Ja ok, maar het wordt wel heel erg gewaardeerdquote:Op donderdag 2 oktober 2025 16:15 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Weet niet. Was vast wel iemand anders geweest die het op zich had genomen. Ik ben echt niet de enige die dit kan.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: