quote:Op donderdag 2 oktober 2025 14:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wel goed je tanden poetsen erna, anders mag je naar Dr Alban
Nog nietquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had je een guestmix bij FSOE dan?
Echt hoorquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
screentje maken voor nageslacht
Oei, hopelijk stijgt ie niet opquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Heb een probleempje met de server waar de DTS scriptjes draaien... Ik heb dit gecheckt en de fan draait gewoon, ook gewisseld met een andere maar probleem blijft. Ik heb een vermoeden dat er een probleem met het mainboard is en ga dat vanavond of morgen checken, kan dus zijn dat de stats even niet beschikbaar zijn.
Ding is dat vanwege dit de overige fans nu op volle snelheid draaien en de server meer lawaai maakt dan een gemiddelde stofzuiger.
[ afbeelding ]
Fans @Paulquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Heb een probleempje met de server waar de DTS scriptjes draaien... Ik heb dit gecheckt en de fan draait gewoon, ook gewisseld met een andere maar probleem blijft. Ik heb een vermoeden dat er een probleem met het mainboard is en ga dat vanavond of morgen checken, kan dus zijn dat de stats even niet beschikbaar zijn.
Ding is dat vanwege dit de overige fans nu op volle snelheid draaien en de server meer lawaai maakt dan een gemiddelde stofzuiger.
[ afbeelding ]
Nou, zo klinkt het wel... En gezien de serverruimte aan de woonkamer grenst is dat nogal irritant gezien het daar hoorbaar is.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oei, hopelijk stijgt ie niet op![]()
Maar geen probleem als de stats tijdelijk niet beschikbaar zijn.
Ah.. regeren is vooruitzienquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:35 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nou, zo klinkt het wel... En gezien de serverruimte aan de woonkamer grenst is dat nogal irritant gezien het daar hoorbaar is.
Heb zojuist alvast een nieuw mainboard besteld mocht deze niet te repareren zijn. Is sowieso wel handig om dat op voorraad te hebben.
Voordeel is dat het oude meuk is en onderdelen niet heel duur, als ze nog te verkrijgen zijn...quote:
Dit kan opgelost worden door mij gewoon op Nr. 1 te zettenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |