abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 oktober 2025 @ 13:02:03 #26
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218918417
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 12:47 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Benieuwd of de BBB nu ook nog uit het kabinet stapt.
We gaan eindigen met alleen Schoof nog in dienst.
  donderdag 2 oktober 2025 @ 13:07:42 #27
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218918459
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 12:47 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Benieuwd of de BBB nu ook nog uit het kabinet stapt.
Nee want het is het unique selling point van BBB dat ze altijd blijven zitten. Zelf noemen ze dat 'leveren'.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  donderdag 2 oktober 2025 @ 13:13:27 #28
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218918500
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 13:07 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Nee want het is het unique selling point van BBB dat ze altijd blijven zitten. Zelf noemen ze dat 'leveren'.
Geen rode diesel, dan leveren we maar zieke kinderen uit Gaza. _O-
  donderdag 2 oktober 2025 @ 13:48:50 #29
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218918790
Kritiek op Israel wordt verboten:

Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  donderdag 2 oktober 2025 @ 13:52:28 #30
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_218918809
Het wordt tijd dat populistische kutmoties worden verboten.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 2 oktober 2025 @ 14:01:42 #31
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218918848
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 13:52 schreef Janneke141 het volgende:
Het wordt tijd dat populistische kutmoties worden verboten.
https://nos.nl/artikel/25(...)-op-laatste-kamerdag

Vandaag is het kermis. Bontenbal is zoals wel vaker de verstandigste.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_218918854
quote:
Ik kom uit op GL-Pvda (ex aequo) terwijl ik specifiek aangeef dat de Palestina vraag belangrijk is _O-
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  donderdag 2 oktober 2025 @ 14:25:07 #33
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218918959
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 14:03 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Ik kom uit op GL-Pvda (ex aequo) terwijl ik specifiek aangeef dat de Palestina vraag belangrijk is _O-
Dan ben je buiten Gaza dus gewoon een linkse rakker.
pi_218919110
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 14:25 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dan ben je buiten Gaza dus gewoon een linkse rakker.
Extreemrechts, linkse rakker, ik zit door dit forum helemaal in een identiteitscrisis :{

(overigens haalde bijna geen partij over de 50% en zaten er 6 a 7 partijen heel dicht)
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  donderdag 2 oktober 2025 @ 14:55:11 #35
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_218919132
quote:
Uiteraard.

Met daaronder ook de uiteenzetting van de politie, en Wilders die af is gegaan op enkel de uitspraak van deze mevrouw, en dat als een bezetene heeft opgeblazen.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  donderdag 2 oktober 2025 @ 15:03:00 #36
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_218919185
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 14:03 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Dan zou het kunnen dat je op sociaal/economische standpunten links bent.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_218919213
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 12:11 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)-gaza-elk-leven-telt

Schoof heeft een belrondje gedaan en kwam tot conclusie dat het toch niet zo is. Het gaat dus om specifieke soorten zorg. Dat hij of ja het kabinet weken nodig had om dat te concluderen is wel triest maar goed.
Dat de boze achterban dit nooit zal snappen is ook wel wat triest.
pi_218919232
quote:
Ik kom niet verder dan max 60% overeenkomst, VVD en SGP met daarachter BBB/Cda op iets van 55%.
  donderdag 2 oktober 2025 @ 15:11:35 #39
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_218919249
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 15:10 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Ik kom niet verder dan max 60% overeenkomst, VVD en SGP met daarachter BBB/Cda op iets van 55%.
Mag ik je aanraden om dan lekker op CDA te stemmen?
Minst kwade van dat lijstje die je op noemt. :P
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_218919336
Dapper van De Vos, ze heeft zich laten interviewen door De Volkskrant: https://www.volkskrant.nl(...)-wil-maken~b1e07034/

Ze wordt (terecht) door de mangel gehaald over vertegenwoordigers die geweld verheerlijken, Stormfront bezoeken, Baudet die Bukele verheerlijkt, over Freek Jansen die enorm racistisch is en extreemrechtse hondenfluitjes als remigratie en omvolking. Ik ben het totaal, maar dan ook totaal, niet met haar eens, maar ze antwoordt grotendeels wel op een nette manier. Kan me voorstellen dat ze populairder gaat worden dan Baudet de laatste tijd was.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_218919342
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 15:11 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Mag ik je aanraden om dan lekker op CDA te stemmen?
Minst kwade van dat lijstje die je op noemt. :P
Ik denk oprecht dat het CDA/D66/CU de enige partijen zijn die iets goed willen betekenen voor Nederland.

D66/CU werd het zowiezo niet, ik was al even klaar met de VVD. Dus logisch zou ik ook op het CDA gaan stemmen.

Alleen ik heb een enorme weerstand tegen het punt over niet meer anoniem op internet mogen van Henri dat ze daardoor afvallen.
pi_218919433
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 15:19 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Ik denk oprecht dat het CDA/D66/CU de enige partijen zijn die iets goed willen betekenen voor Nederland.

Als je nu schrijft... zij hebben de beste ideeën voor Nederland, dan is dat niet alle andere partijen uitsluiten als niets of heel weinig goeds 'willen betekenen'
pi_218919464
quote:

Alleen ik heb een enorme weerstand tegen het punt over niet meer anoniem op internet mogen van Henri dat ze daardoor afvallen.
Ik ben er ook tegen.
Daarnaast is het onmogelijk voor providers en websitebeheerders vast te stellen of iemand onder de werkelijke eigen naam schrijft.
Scans opvragen van identiteitsbewijzen is al veel gedoe voor de beheerders en die scans kunnen gemakkelijk vervalst zijn.
Ik zou het vervalsen.

Hooguit kan de overheid/EU strengere eisen stellen aan beheerders om agressieve, trollende reacties in tekst en plaatjes vooraf te verwijderen. Of foute users te verbannen. Maar dan nog... we moeten leven met veel gekloot op fora. Scroll door, ga weg
pi_218919467
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 15:19 schreef Hanca het volgende:
Dapper van De Vos, ze heeft zich laten interviewen door De Volkskrant: https://www.volkskrant.nl(...)-wil-maken~b1e07034/

Ze wordt (terecht) door de mangel gehaald over vertegenwoordigers die geweld verheerlijken, Stormfront bezoeken, Baudet die Bukele verheerlijkt, over Freek Jansen die enorm racistisch is en extreemrechtse hondenfluitjes als remigratie en omvolking. Ik ben het totaal, maar dan ook totaal, niet met haar eens, maar ze antwoordt grotendeels wel op een nette manier. Kan me voorstellen dat ze populairder gaat worden dan Baudet de laatste tijd was.
Doodenge vrouw met dito denkbeelden. Haar punt over El Salvador toont aan dat het gewoon een club met fascistische sympathieën is. Als dit de logica is, dan kan je ook betogen dat Hitler best een aardige leider was omdat hij van Duitsland een wereldmacht maakte en de Wehrmacht weer op de kaart heeft gezet. “Precies wat Duitsland toen nodig had” :')

Overigens wordt ze wel een beetje narrig richting het einde. Misschien is het ook wat confronterend dat de interviewer impliciet benoemt dat haar nazipartij gewoon een nazipartij is.
pi_218919474
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 15:26 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Als je nu schrijft... zij hebben de beste ideeën voor Nederland, dan is dat niet alle andere partijen uitsluiten als niets of heel weinig goeds 'willen betekenen'
Ik schrijf het wel bewust, want ik denk dat een heel groot deel van de partijen helemaal niks goeds wil betekenen voor Nederland.
pi_218919477
Ik vind het een matige take van De Vos. Zodra ze wordt geconfronteerd met allerlei onfrisse uitspraken en voorvallen uit het verleden duikt ze, kent ze zogenaamd ineens de details niet of wijst ze naar anderen.
pi_218919522
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 15:32 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Doodenge vrouw met dito denkbeelden. Haar punt over El Salvador toont aan dat het gewoon een club met fascistische sympathieën is. Als dit de logica is, dan kan je ook betogen dat Hitler best een aardige leider was omdat hij van Duitsland een wereldmacht maakte en de Wehrmacht weer op de kaart heeft gezet. “Precies wat Duitsland toen nodig had” :')

Overigens wordt ze wel een beetje narrig richting het einde. Misschien is het ook wat confronterend dat de interviewer impliciet benoemt dat haar nazipartij gewoon een nazipartij is.
Natuurlijk is ze een vrouw met verschrikkelijke denkbeelden. Als je die niet hebt zit je niet bij FvD, zo blijkt ook wel weer in dit interview.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_218919526
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 15:32 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]

Wat een tuthola.. Ze wil dus van AZC's gevangenissen maken en Poetin moet winnen
Ze is geen nazi, geen fascist. Wel extreemrechts
pi_218919553
quote:

[..]
Bedenk dan wel dat dit slechts een motie was met een oproep om tot voorstellen te komen, die voorstellen gaan dan via RvS en intake en zullen in het geval van dit onderwerp ook vast een ronde tafel krijgen. De kans dat er echt iets engs ingevoerd gaat worden, als dat organisatorisch al mogelijk is, is enorm klein.

En ps: je zou hier gewoon anoniem kunnen blijven posten voor de lezers, het gaat er dan om dat de overheid je kan herkennen, niet de andere users.

Natuurlijk je eigen afweging, maar ik vind het nogal wat om daarop een partij te laten vallen.
pi_218919571
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 15:41 schreef Hanca het volgende:

[..]
Natuurlijk is ze een vrouw met verschrikkelijke denkbeelden. Als je die niet hebt zit je niet bij FvD, zo blijkt ook wel weer in dit interview.
Er staat zoveel bezopen onzin in dit stuk ik weet niet eens waar ik moet beginnen. Het standpunt over Oekraïne komt er bijvoorbeeld feitelijk op neer dat ze het niet erg vindt als Rusland Oekraïne overneemt en daar genocide en etnische zuiveringen pleegt, want dan hebben wij tenminste weer goedkoop gas. Ofzo. Of het hallucinante betoog over AZC’s (“ze kunnen toch buiten een rondje lopen?”)

VVMU is heilig en ik begrijp de keuze van de VK om alle partijen bij langs te gaan voor een interview, maar eigenlijk zou je deze drek niet moeten plaatsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')