Ik heb smakelijk om haar moeten lachen. Maar ze zag er wel een stuk verzorgde uit, dat was dan ook het enige pluspunt wat ik zag.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 07:50 schreef Tjoent het volgende:
Wat was Faber gisteravond weer goed he, bij Pauw. Linkse deugers blijven zichzelf enorm voor schut zetten.
Minstens twee zetels erbij voor de PVV na haar optreden
Lachen is gezond dus je bent goed bezig!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 07:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik heb smakelijk om haar moeten lachen. Maar ze zag er wel een stuk verzorgde uit, dat was dan ook het enige pluspunt wat ik zag.
Door continu te roepen dat asielzoekers gevaar met zich meebrengen geeft men ze onbedoeld meer macht, als iemand angst toont ziet de ander hem als zwakkeling en zal hem/haar ook zo behandelen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 07:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Knap dat je dat gelooft.
Dat van seriemoordenaars kan waar zijn, al twijfel ik.
Maar de rest is gegoochel met cijfers en dikke flauwekul.
Het is nog nooit sinds 1950 zo gevaarlijk geweest op straat dan nu.
Laat je niks wijsmaken.
Ja in een holbewoners-wereld misschien. Maar heden ten dage mag je toch op iets meer ontwikkeling rekenen. Bij geen volslagen idioten dan, welke wij hier wel binnen krijgen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Door continu te roepen dat asielzoekers gevaar met zich meebrengen geeft men ze onbedoeld meer macht, als iemand angst toont ziet de ander hem als zwakkeling en zal hem/haar ook zo behandelen.
Hoe staat de PVv er eigenlijk voor in de peilingen ?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 07:54 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wat leuk, want die waren er ook wel af na haar optreden in de kamer.
De PVV is een piratenschip met een gat in de bodem.
34 zetels. Stuk of 16 minimaal te weinig gepeild wss net als vorige keerquote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:14 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Hoe staat de PVv er eigenlijk voor in de peilingen ?
Wetenschap is gepolitiseerd en dat is zeer kwalijk. Vooral de alpha studies waarbij je niets exact kunt bewijzen vallen ten prooi. Ze kiezen gewoon de parameters die passen bij het wereldbeeld. Top idee, jammer dat je heel de academische wereld te kakken zet als zijnde onbetrouwbaar.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:14 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
"Gebeurtenissen als de dood van de zeventienjarige Lisa in Duivendrecht, waar een asielzoeker voor is aangeklaagd, en die van een asielzoeker die een vrouw neerstak bij station Utrecht Overvecht voeden de angst. Maar experts zeggen tegen NU.nl dat die angst vaak overtrokken is."
Dit zijn toch feiten? Of ben ik nou gek
Dat binnenhalen blijft apart. We gaan ze ook echt halen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:13 schreef matthijst het volgende:
Prachtig dat geen van die linkse stemmers kan aangeven waarom je beter wel dan niet 50.000 Gelukszoekers per jaar kunt binnenhalen.
Blijft allemaal bij gesputter. “Wilders. Jaren 30. Telegraaf. Bangmakerij. Extreem rechts.”
Bedankt Nostradamusquote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:17 schreef Tjoent het volgende:
[..]
34 zetels. Stuk of 16 minimaal te weinig gepeild wss net als vorige keer
Net zo goed als het feiten zijn dat dit in het buitenland aan de lopende band gebeurt en we er hier tot dit incident nog redelijk goed mee weg kwamen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:14 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
"Gebeurtenissen als de dood van de zeventienjarige Lisa in Duivendrecht, waar een asielzoeker voor is aangeklaagd, en die van een asielzoeker die een vrouw neerstak bij station Utrecht Overvecht voeden de angst. Maar experts zeggen tegen NU.nl dat die angst vaak overtrokken is."
Nee, dit werkt gewoon zo. Roep maar vaak genoeg dat iemand fantastisch is, dan gaat hij/ zij dat op een gegeven moment ook zelf geloven.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja in een holbewoners-wereld misschien. Maar heden ten dage mag je toch op iets meer ontwikkeling rekenen. Bij geen volslagen idioten dan, welke wij hier wel binnen krijgen.
Bij arbeidsmigranten is dat toch echt wel het geval.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:20 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Dat binnenhalen blijft apart. We gaan ze ook echt halen.
We krijgen hier de IQ-75 types die achterlijk genoeg zijn de levensgevaarlijke tocht voor hun familie te maken. Of ben je nog steeds van mening dat wij alleen maar apothekers, doktoren en software architecten binnen krijgen?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, dit werkt gewoon zo. Roep maar vaak genoeg dat iemand fantastisch is, dan gaat hij/ zij dat op een gegeven moment ook zelf geloven.
Overigens komen in elke bevolkingsgroep asocialen, psychiatrische patienten, godsdienstwaanzinnigen en mensen met een agressieve stoornis voor. Dat is niet voorbehouden aan de groep asielzoekers.
Ik doelde op asielzoekers natuurlijk. Ja, dat met die arbeidsmigranten is vrij makkelijk op te lossen door bijvoorbeeld de veestapel te halveren en de glastuinbouw te beperken. Kunnen we missen als kiespijn.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:32 schreef Jippie het volgende:
[..]
Bij arbeidsmigranten is dat toch echt wel het geval.
Goed gedomesticeerd. Gewoon een echoput.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 06:07 schreef matthijst het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat @:fok-it in het dagelijks leven doet.
Woont zeker ergens in een villawijk of achteraf en ziet nauwelijks migranten.
Of is er zelf een.
Ik heb van Fok-It (of andere linksen) ook nog nooit gelezen waarom het nou zo fantastisch is dat Nederland steeds voller wordt. Opsporing Verzocht zwart ziet (ja maar blanken doen het ook 11! antwoord mag je houden) en het prima is dat er 1000 vluchtelingen per week bijkomen. Alle pakketbezorgdiensten zijn inmiddels wel voorzien van personeel. Dus wat denk je dat die 50.000 nieuwe per jaar komen doen?
Daarnaast hameren types als Fok-it graag op woonruimte tekort veroorzaakt door rechts. Maar geloven tegelijkertijd dat Frans het op gaat lossen. Ondanks hetzelfde stikstofprobleem en opgelopen materiaal- en grondkosten waar iedereen al jaren last van heeft.
En schijnbaar denkt @:Fok-it dat migranten in de lucht wonen. Want die 50.000 per jaar hebben geen huis nodig.
En dan zijn “rechtse” stemmers dom.
Ok Heinz
En als het COA zou worden opgedoekt, komen er 8392 werknemers beschikbaar.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik doelde op asielzoekers natuurlijk. Ja, dat met die arbeidsmigranten is vrij makkelijk op te lossen door bijvoorbeeld de veestapel te halveren en de glastuinbouw te beperken. Kunnen we missen als kiespijn.
Dat klopt. De boot van oa artsen zonder grenzen pikt ze voor de kust van Libië op en vaart ze over naar Europa.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:20 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Dat binnenhalen blijft apart. We gaan ze ook echt halen.
Ja, nee, keukentrapjes en zo!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:14 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Zie Leo Lucassen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wetenschap is gepolitiseerd en dat is zeer kwalijk. Vooral de alpha studies waarbij je niets exact kunt bewijzen vallen ten prooi. Ze kiezen gewoon de parameters die passen bij het wereldbeeld. Top idee, jammer dat je heel de academische wereld te kakken zet als zijnde onbetrouwbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |