Leuk als die asielzoekers rond gaan zwerven.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:44 schreef Tjoent het volgende:
[..]
En als het COA zou worden opgedoekt, komen er 8392 werknemers beschikbaar.
Goed voor de zorg, daar is immers al jaren een groot personeelstekort.
Jij bent zelf degene hier die roeptoetert.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:49 schreef matthijst het volgende:
[..]
Haha. En weer geen antwoord
Geeft niet hoor. Is ook makkelijker om te blijven roeptoeteren over nazis en rechts dan aan te geven wat jij aan 50.000 baardmannetjes hebt.
Doen ze nu ook al volop.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:52 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Leuk als die asielzoekers rond gaan zwerven.
Nee joh, neem nou visionair Timmermans. Die gaat gewoon 300 AZC's bij bouwen. Heel Nederland straks een groot AZC. Hoezee.quote:
Gast je zegt echt helemaal niets. Kun je niet gewoon ergens anders een topic gaan verstieren? We proberen te discussieren.quote:
Leuke beeldspraak weer, maar dat moet beter kunnen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee joh, neem nou visionair Timmermans. Die gaat gewoon 300 AZC's bij bouwen. Heel Nederland straks een groot AZC. Hoezee.
En dan is er zeker geen stikstofprobleem. En waar haalt hij de mensen vandaan om dit te bouwen?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee joh, neem nou visionair Timmermans. Die gaat gewoon 300 AZC's bij bouwen. Heel Nederland straks een groot AZC. Hoezee.
Twee verschillende onderwerpen. Mensen die tegen asiel zijn, wat gewoon een normaal standpunt is denk ik, durven het niet te zeggen en draaien er om heen. Ze zeggen het niet maar komen met zogenaamde argumenten waarom iets mis is met 'ze' of met 'zij', met asielzoeker en met 'dat'. Terwijl als inhoudelijk op dat argument gereageerd wordt dan is het ineens ongemakkelijk en ligt het aan de linkse reageerder. Als op argumenten niet gereageerd mag worden, zeg dat dan. Ik vind dat gewoon en laat me me rust, dat is een stuk helderder.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:13 schreef matthijst het volgende:
Prachtig dat geen van die linkse stemmers kan aangeven waarom je beter wel dan niet 50.000 Gelukszoekers per jaar kunt binnenhalen.
Blijft allemaal bij gesputter. “Wilders. Jaren 30. Telegraaf. Bangmakerij. Extreem rechts.”
Ah, u begrijpt geen nederlands zie ik. Tja, dan wordt het lastig communiceren. Ik raad X aan.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:56 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ja, die hadden we onlangs in Amsterdam idd. Tevens verkrachter van beroep.
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:58 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ah, u begrijpt geen nederlands zie ik. Tja, dan wordt het lastig communiceren. Ik raad X aan.
Het is Nederlands! Met een HOOFDLETTER!!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:58 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ah, u begrijpt geen nederlands zie ik. Tja, dan wordt het lastig communiceren. Ik raad X aan.
Wat jullie doen is geen discussiëren. Het is bevestiging zoeken in oneliners. Meer is het niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gast je zegt echt helemaal niets. Kun je niet gewoon ergens anders een topic gaan verstieren? We proberen te discussieren.
Ik ben van 1973 en mijn Groene Boekje van 1992 stelt dat het met een kleine letter is. Zo heb ik het ook op school geleerd. Ik ga me niet aanpassen aan nieuwe spellingen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:59 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Het is Nederlands! Met een HOOFDLETTER!!
Ben je daar wellicht zelf debet aan?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:59 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Wat jullie doen is geen discussiëren. Het is bevestiging zoeken in oneliners. Meer is het niet.
Het woord pannekoek eeh pannenkoek schiet mij spontaan te binnen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 09:02 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben van 1973 en mijn Groene Boekje van 1992 stelt dat het met een kleine letter is. Zo heb ik het ook op school geleerd. Ik ga me niet aanpassen aan nieuwe spellingen.
Daarom als één blok tegen asielzoekers. Verplaats de angst van kamp.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Door continu te roepen dat asielzoekers gevaar met zich meebrengen geeft men ze onbedoeld meer macht, als iemand angst toont ziet de ander hem als zwakkeling en zal hem/haar ook zo behandelen.
Staat in datzelfde groene boekje ook dat asielzoekers koste wat het kost geholpen moeten worden? Want dan zou ik je adviseren de wat meer recente geschiedenis te raadplegen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 09:02 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben van 1973 en mijn Groene Boekje van 1992 stelt dat het met een kleine letter is. Zo heb ik het ook op school geleerd. Ik ga me niet aanpassen aan nieuwe spellingen.
Inderdaad. Er is slechts één pan nodig om die koek te maken: Pannekoek derhalve, net als paddestoel.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 09:04 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Het woord pannekoek eeh pannenkoek schiet mij spontaan te binnen.
Daarom schijt hebben aan die linkse frames en met trots de titel racist dragen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 09:05 schreef Alpha0 het volgende:
DPG Media, de NOS, ...... zelfs de lokale universiteitskrantjes doen vrolijk mee: als je tegen massa migratie bent dan ben je racistisch.
Het is voor politici makkelijk om dat te exploiteren en niet met oplossingen te komen voor de woningcrisis of andere problemen. Geef immigranten de schuld. Zoek een zondebok en verwijs naar een tijd dat alles wel goed in orde zou zijn geweest.
‘Mijn voelsprieten gaan omhoog als ik bijvoorbeeld hoor dat criminaliteit onder Marokkaanse Nederlanders hoger zou zijn. Ik vind het al twijfelachtig dat één groep specifiek voor problemen zou zorgen. Wat zegt dat over die gemeenschap en cultuur? Of heeft het te maken met economische omstandigheden en grootstedelijke problematiek? Het komt toch weer neer op racisme, ook al is ras of etniciteit nu vervangen met kritiek op de cultuur van bepaalde groepen.’
Het is nog steeds taboe om toe te geven dat massa migratie een ramp voor dit land is.
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 09:05 schreef Alpha0 het volgende:
DPG Media, de NOS, ...... zelfs de lokale universiteitskrantjes doen vrolijk mee: als je tegen massa migratie bent dan ben je racistisch.
Het is voor politici makkelijk om dat te exploiteren en niet met oplossingen te komen voor de woningcrisis of andere problemen. Geef immigranten de schuld. Zoek een zondebok en verwijs naar een tijd dat alles wel goed in orde zou zijn geweest.
‘Mijn voelsprieten gaan omhoog als ik bijvoorbeeld hoor dat criminaliteit onder Marokkaanse Nederlanders hoger zou zijn. Ik vind het al twijfelachtig dat één groep specifiek voor problemen zou zorgen. Wat zegt dat over die gemeenschap en cultuur? Of heeft het te maken met economische omstandigheden en grootstedelijke problematiek? Het komt toch weer neer op racisme, ook al is ras of etniciteit nu vervangen met kritiek op de cultuur van bepaalde groepen.’
Het is nog steeds taboe om toe te geven dat massa migratie een ramp voor dit land is.
Het Groene Boekje gaat over taal. Voor asielzoekers verwijs ik naar de diverse wetgevingen, maar het lijkt me verstandig ons te richten op het Europese Asiel- en Migratiepact dat volgend jaar juni in gaat.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 09:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Staat in datzelfde groene boekje ook dat asielzoekers koste wat het kost geholpen moeten worden? Want dan zou ik je adviseren de wat meer recente geschiedenis te raadplegen.
Ja laten we dat doen, ik heb er namelijk niet zo veel vertrouwen in dat er iets goeds uit de EU komt omtrent migratie. Kunnen we aub ook nationaal er wat aandacht en voornamelijk maatregelen aan schenken?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 09:11 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Het Groene Boekje gaat over taal. Voor asielzoekers verwijs ik naar de diverse wetgevingen, maar het lijkt me verstandig ons te richten op het Europese Asiel- en Migratiepact dat volgend jaar juni in gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |