quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Je hebt belangrijk en belangrijkquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:11 schreef Joop_W het volgende:
"Muziek is voor haar heel belangrijk!"
Wat uniek!
Sloeg meer aan op hoe hij dat zei, wat jij zegt is logisch.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt belangrijk en belangrijk
Een compleet andere muzieksmaak zou voor mij echt een dealbreaker zijn. Al komt dat dan sowieso toch al in andere dingen naar voren dat het niet past
AMSTERDAMquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou niks op kunnen noemen daarvan. Duurde ook ff voordat ik besefte wat hij bedoelde.
Dit is vaak wel zo ja, nu je het zegt. Elke stroming heeft wel een beetje een eigen subcultuur die dan op gebieden niet bij je past. Nederlandstalig bijvoorbeeld, is zo'n groep die je vaak op een ander ding al wel eruit hebt gefilterd.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Al komt dat dan sowieso toch al in andere dingen naar voren dat het niet past
En altijd leuk om iemand te treffen die ook jouw niche leuk vindt, date of niet!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit is vaak wel zo ja, nu je het zegt. Elke stroming heeft wel een beetje een eigen subcultuur die dan op gebieden niet bij je past. Nederlandstalig bijvoorbeeld, is zo'n groep die je vaak op een ander ding al wel eruit hebt gefilterd.
Dit preciesquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit is vaak wel zo ja, nu je het zegt. Elke stroming heeft wel een beetje een eigen subcultuur die dan op gebieden niet bij je past. Nederlandstalig bijvoorbeeld, is zo'n groep die je vaak op een ander ding al wel eruit hebt gefilterd.
Was Max die muzikant?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:18 schreef Evangelion het volgende:
0 vervelende mensen vandaag
een record
Nouja, die max was een beetje een gaylord.
Dit is Emile, die vind ik wel een stukje irritanter.quote:
Pommelien thijs?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:17 schreef Evangelion het volgende:
Ik luister alleen muziek tijdens het hardlopen. Dus bij mij heb je geen last van mijn boomer-smaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |