Volledig mee eens.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:23 schreef koffiekoekjes het volgende:
Vandaag de Big Arch geprobeerd. Vind hem eigenlijk niet zo bijzonder.
Ik heb geen vrienden alleen vriendelijke vijandenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:43 schreef Hyaenidae het volgende:
@:viesdik is mijn allergrootste fokvriend
Nou dan niet hequote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:10 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden alleen vriendelijke vijanden
1. De gewone snackbarquote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:23 schreef koffiekoekjes het volgende:
Hier alles over de 3 grootste en bekendste fast-food ketens van Nederland!
@:Viesdik
Ook volledig mee eens.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:23 schreef koffiekoekjes het volgende: Vandaag de Big Arch geprobeerd. Vind hem eigenlijk niet zo bijzonder.
Goed om te weten, 8,- is ook wel een beetje overdreven voor een broodje bij de macquote:Op donderdag 2 oktober 2025 14:42 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ook volledig mee eens.
Ben blij dat ze eindelijk weer eens een nieuw burger introduceren, maar hij viel best wel tegen voor de hype die ze erbij creëerden. Een dubbele quarter pounder met een viezere (te rokerig qua smaak) saus. Laat maar.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:08 schreef junkiesietze het volgende:
Ik wilde gister ook de big arch proberen, na jaren niet bij de mac geweest te zijn geweest.
8euro, vond het al zonde toen ik het bestelde.
Kreeg ik mn bestelling, dacht goh, grote zak, whatever.
Kom ik thuis, zit er een mc chicken, quarterpounder en een kip 20 in met 4 sauzen
eindelijk waar voor mn geld![]()
weet alleen nogsteeds niet of de big arch lekker is.
Ik zou omdraaien en weggaan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:22 schreef Gunner het volgende:
Bij BK Lelystad Centrum kon je al nooit reward punten tot daar aan toe, maar sinds kort kan je er ook geen coupons meer inwisselen en ook geen king menu's meer. ' nieuwe operator andere regels"
de vrouw die dat denk ik dagelijks ik weet niet hoe vaak moet zeggen keek niet al te vrolijk
Lelystad Centrum is geen Schiphol toch?quote:Geldig in Nederland m.u.v. Schiphol Plaza en Schiphol Lounge 1. Niet geldig i.c.m. andere aanbiedingen en niet geldig bij bezorging. Genoemde prijs is een adviesprijs exclusief de wettelijk verplichte plastic toeslag of statiegeld. Niet inwisselbaar voor (contant) geld.
quote:Geldig bij BURGER KINGŽ restaurants in Nederland m.u.v. restaurants op vliegvelden, treinstations, Nieuwegein, De Meern en Zevenaar. Voorwaarden zijn van toepassing.
Mjah denk je dat een discussie aan die balie daar zinvol is?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou omdraaien en weggaan.
Ga dan niet in een Franchise.
Daarbij dit staat bij een willekeurige coupon:
Nee, dat zeg ik: ik zou omdraaien en weggaan.quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:20 schreef Gunner het volgende:
[..]
Mjah denk je dat een discussie aan die balie daar zinvol is?
Maar goed het gaat ze wel klanten kosten denk ik.
Wat betreft de rewards; deze vestiging zit wel in een treinstation.
Oh, die zijn lekker, misschien heb ik vandaag onderweg ook een cappuccino nodig 😇quote:Op zondag 5 oktober 2025 08:56 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Hier wil ik vandaag wel weer eens een Mac voor bezoeken…
Qua grootte wel veel beter geprijsd dan andere burgers.quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:15 schreef D. het volgende:
Als iets 'behoorlijk' geprijsd is kan ik het niet laten even terug te rekenen.
De Arch is dan 20 gulden, en daar kocht je 'vroeger' 3 menu's voor, en dan had je nog geld over
[/boomer-post]
BK en servicequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:22 schreef Gunner het volgende:
Bij BK Lelystad Centrum kon je al nooit reward punten tot daar aan toe, maar sinds kort kan je er ook geen coupons meer inwisselen en ook geen king menu's meer. ' nieuwe operator andere regels"
de vrouw die dat denk ik dagelijks ik weet niet hoe vaak moet zeggen keek niet al te vrolijk
Tegen beter weten in gedaan. Heb ze wel eens eerder gemailed maar nooit antwoord gekregen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:02 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
BK en service![]()
BK een mail sturen. Alle Coupons zijn op alle treinstations geldig.
Hoeveel was je netto maandsalaris 25 jaar geleden?quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:15 schreef D. het volgende:
Als iets 'behoorlijk' geprijsd is kan ik het niet laten even terug te rekenen.
De Arch is dan 20 gulden, en daar kocht je 'vroeger' 3 menu's voor, en dan had je nog geld over
[/boomer-post]
@Leandra toch net een antwoord gekregen dat ze het met de betreffende vestiging gingen opnemen waarom ze niet meer geaccepteerd werden. Nou dat is al heel wat.quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:46 schreef Gunner het volgende:
[..]
Tegen beter weten in gedaan. Heb ze wel eens eerder gemailed maar nooit antwoord gekregen.
Dus, ongeveer, loon is x2, Mac is x4quote:Op maandag 6 oktober 2025 01:52 schreef Leandra het volgende:
Even helemaal off-topic:
Per 1 juli 1999 was het bruto minimumloon ƒ 2.376,40 per maand, dat was netto ƒ 2.018,69 (bron) ( = ¤ 916,04 netto)
Per 1 juli 2025 is het bruto minimumloon ¤ 2.380,32 bij een 38-urige werkweek, (¤ 14,40 * 7,6 * 21,75) en dat is netto ¤ 2.223,74 (bron)
Van hetzelfde bruto bedrag (in andere valuta) hou je netto dus inmiddels ook zo'n 10% meer over.
Als jij 2.224 ongeveer het dubbele van 916 vindt wel...quote:
In 1999: 2018,69 / 5,45 = 370,4 Big Macs.quote:Op maandag 6 oktober 2025 01:52 schreef Leandra het volgende:
Even helemaal off-topic:
Per 1 juli 1999 was het bruto minimumloon ƒ 2.376,40 per maand, dat was netto ƒ 2.018,69 (bron) ( = ¤ 916,04 netto)
Per 1 juli 2025 is het bruto minimumloon ¤ 2.380,32 bij een 38-urige werkweek, (¤ 14,40 * 7,6 * 21,75) en dat is netto ¤ 2.223,74 (bron)
Van hetzelfde bruto bedrag (in andere valuta) hou je netto dus inmiddels ook zo'n 10% meer over.
Het is maar net hoe je het bekijkt. Mijn salaris is 6,5x gestegen in 15 jaar tijd waardoor ik juist weer 3,5x meer big macs kan kopen van mijn inkomen ten opzichte van 15 jaar geleden.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
In 1999: 2018,69 / 5,45 = 370,4 Big Macs.
In 2025: 2223,74 / 6,75 = 329,44 Big Macs.
Per maand 41 Big Macs minder dus
We zijn er dus wel op achteruitgegaan...
Damn 🤬quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:10 schreef Gunner het volgende:
@:Leandra ik zie nu in de app een andere tekst bij de coupons. Nu staat er ook bij dat ze niet geldig zijn in treinstations
Ik zag het ook vandaag. Wat is dat voor een onzin...quote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn 🤬
Het gros van de locaties is op een treinstation....
En met mes en vork?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:09 schreef Molo het volgende:
Heb je m nou thuis opgegeten met Maggi erbij?
Heb m nog niet geproefd maar deze is qua calorieën 2x een big Mac. Dus best prima om in het assortiment te houden als je echt honger hebt niet een big Mac plus een cheeseburger wil bestellen bvquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:45 schreef dimmak het volgende:
Van de week na een avondje stappen de Big Arch gegeten. Was prima, maar leek wat mij betreft veel op de Big Mac. Zou onzinnig zijn om beide burgers in het assortiment te hebben.
Stationsplein, waar je uitloopt aan de kant van Spoor 1,2,3. Bij die patattent en de ingang naar Hoog Catherijne. Wat je daar ziet rondlopen is gespuis. Sfeertje daar. Ik zorg daar altijd dat ik mijn jas goed dichtknoop.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:47 schreef junkiesietze het volgende:
the fuck bedoel je met: Enigszins begrijpelijk, want deze McDonald's is in de buurt van de beruchte bubbeldak eventjes buiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |