Heerlijkquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker zoutige curry met extra gezouten zout
Vroeger kwam ik er wel vaker, maar tegenwoordig niet meer zo veel.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je MCFan was
Ik ga hem vast wel een keer proberenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vroeger kwam ik er wel vaker, maar tegenwoordig niet meer zo veel.
En bij de Mac was ik altijd meer van de kipburgers
Ben benieuwdquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga hem vast wel een keer proberen
Heer Justin.quote:
Ja, dat wel maar was een heftige. ging niet zonder slag en stoot, heb der koppijn vanquote:
Oh dat is minder... even rustig bijkomen danquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat wel maar was een heftige. ging niet zonder slag en stoot, heb der koppijn van
Ja doe even helemaal niets meer vandaag en morgen als het goed is ook niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dat is minder... even rustig bijkomen dan
Ja je moet niet teveel van dit soort dagen achter elkaar hebben.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja doe even helemaal niets meer vandaag en morgen als het goed is ook niet.
Even een dagje niets
Nee, dat zeker niet, maar het is een drukke tijd door de fusie, veel dingen komen dan op je afquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja je moet niet teveel van dit soort dagen achter elkaar hebben.
Ja ik heb ook niet stil gezetenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet, maar het is een drukke tijd door de fusie, veel dingen komen dan op je af
Maar ik zie dat jij weer lekker gescoord hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |