Heerlijkquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker zoutige curry met extra gezouten zout
Vroeger kwam ik er wel vaker, maar tegenwoordig niet meer zo veel.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je MCFan was
Ik ga hem vast wel een keer proberenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vroeger kwam ik er wel vaker, maar tegenwoordig niet meer zo veel.
En bij de Mac was ik altijd meer van de kipburgers
Ben benieuwdquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga hem vast wel een keer proberen
Heer Justin.quote:
Ja, dat wel maar was een heftige. ging niet zonder slag en stoot, heb der koppijn vanquote:
Oh dat is minder... even rustig bijkomen danquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat wel maar was een heftige. ging niet zonder slag en stoot, heb der koppijn van
Ja doe even helemaal niets meer vandaag en morgen als het goed is ook niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dat is minder... even rustig bijkomen dan
Ja je moet niet teveel van dit soort dagen achter elkaar hebben.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja doe even helemaal niets meer vandaag en morgen als het goed is ook niet.
Even een dagje niets
Nee, dat zeker niet, maar het is een drukke tijd door de fusie, veel dingen komen dan op je afquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja je moet niet teveel van dit soort dagen achter elkaar hebben.
Ja ik heb ook niet stil gezetenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet, maar het is een drukke tijd door de fusie, veel dingen komen dan op je af
Maar ik zie dat jij weer lekker gescoord hebt
Nee dat heb je zeker niet, doe het je niet naquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ha ha ha, zo ging het welquote:
Oh moet je dat echt op tijd instellen ja?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha ha ha, zo ging het wel
Het mooie was had maar een teams van 1 uur vast gezet en precies na een uur werden we er uit geknikkerd.
Maar we waren nog niet klaar. Gelukkig konden er wel terug in.
Volgende keer maar ruim invoeren, weer wat geleerd
Weet niet of dat moet, ik had het wel zo ingevuld, eens goed kijken de volgende keerquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh moet je dat echt op tijd instellen ja?
Was het nog druk/gezellig hier vanavond. Zag dat @greysbones voor mijn ging zingen.quote:
Het is in ieder geval gelukt voor deze keerquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet niet of dat moet, ik had het wel zo ingevuld, eens goed kijken de volgende keer
Nee was rustig. Ja @greysbones kan heel mooi zingenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was het nog druk/gezellig hier vanavond. Zag dat @:Greysbones voor mijn ging zingen.
Ik had Lieddagboek ipv liefdagboek getypt
Daarom, en anders kan je der ook zo in heb ik gemerktquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is in ieder geval gelukt voor deze keer
Oh dan is het prima tochquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom, en anders kan je der ook zo in heb ik gemerkt
Ja ze zingt wel het hoogste lied af en toequote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee was rustig. Ja @:greysbones kan heel mooi zingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |