Gewoon doen!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Die moet ik ook weer opnieuw een kans geven.
Ben helemaal verslingerd aan de films en ik zit ook bijna dagelijks naar Youtube channels te kijken die het verhaal analyseren (In deep geek, en Fact or fantasy bijvoorbeeld_, maar ik heb het boek nooit echt helemaal gelezen!
Voor DTS begrippen wel hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]Gedraag ik me al niet normaal genoeg dan?
Het wordt ook niet voor niets de Liefes SC genoemd.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jaa voor mij wel hoor. Meeste mensen hier alleen maar liefde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Insert Daffy fap.gifquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jaa voor mij wel hoor. Meeste mensen hier alleen maar liefde
Boek is nog beter dan de films vind ikquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Die moet ik ook weer opnieuw een kans geven.
Ben helemaal verslingerd aan de films en ik zit ook bijna dagelijks naar Youtube channels te kijken die het verhaal analyseren (In deep geek, en Fact or fantasy bijvoorbeeld_, maar ik heb het boek nooit echt helemaal gelezen!
Dat heb ik van meerdere mensen gehoordquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:59 schreef StevenHyde het volgende:
Ik waardeer dit topic iig zeer. Heb in moeilijke tijden veel liefde en goedbedoelde adviezen ervaren
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:59 schreef StevenHyde het volgende:
Ik waardeer dit topic iig zeer. Heb in moeilijke tijden veel liefde en goedbedoelde adviezen ervaren
Dat is ook echt wel wat ik op al die channels terug hoor en lees!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Boek is nog beter dan de films vind ik
Ikea ballen in de TT< jij begint ook al over een bal, en ik had eerder elders dit gepost:quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
* JustinK geeft stressbal aan DJMO
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:42 schreef ToT het volgende:
"Zuster, ze zit nu zwaar tegen m'n ballen aan te hijgen. Weet u zeker dat de 3 ademgaten open staan van deze 100% privacy glory box?"
Snap er geen bal meer van!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ikea ballen in de TT< jij begint ook al over een bal, en ik had eerder elders dit gepost:
[..]
ja maar vind het toepasselijkquote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die zag ik gister ook voorbijkomen
Ik heb dan ook geen TR gezetquote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja maar vind het toepasselijk
Ja dat wilde ik je niet ontnemenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gelukkig, kan ik rustig gaan slapen
Deze man weetquote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed punt. Daarom heb ik 3 schermen
Hey ToT. Tis bijna zover heb je alles klaar?quote:
Er staat een spatie in je laatste woord. Ik snap er niks van.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik begreep er al niets van. Dank je voor de UI tleg
UI tstekend!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Grappen die je uitlegt zijn toch altijd de beste?
UI teraardquote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er staat een spatie in je laatste woord. Ik snap er niks van.
Nee truien die de vrouw uittrekt zijn de bestequote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Grappen die je uitlegt zijn toch altijd de beste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |