Nee dat heb je zeker niet, doe het je niet naquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ha ha ha, zo ging het welquote:
Oh moet je dat echt op tijd instellen ja?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha ha ha, zo ging het wel
Het mooie was had maar een teams van 1 uur vast gezet en precies na een uur werden we er uit geknikkerd.
Maar we waren nog niet klaar. Gelukkig konden er wel terug in.
Volgende keer maar ruim invoeren, weer wat geleerd
Weet niet of dat moet, ik had het wel zo ingevuld, eens goed kijken de volgende keerquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh moet je dat echt op tijd instellen ja?
Was het nog druk/gezellig hier vanavond. Zag dat @greysbones voor mijn ging zingen.quote:
Het is in ieder geval gelukt voor deze keerquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet niet of dat moet, ik had het wel zo ingevuld, eens goed kijken de volgende keer
Nee was rustig. Ja @greysbones kan heel mooi zingenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was het nog druk/gezellig hier vanavond. Zag dat @:Greysbones voor mijn ging zingen.
Ik had Lieddagboek ipv liefdagboek getypt
Daarom, en anders kan je der ook zo in heb ik gemerktquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is in ieder geval gelukt voor deze keer
Oh dan is het prima tochquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom, en anders kan je der ook zo in heb ik gemerkt
Ja ze zingt wel het hoogste lied af en toequote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee was rustig. Ja @:greysbones kan heel mooi zingen
Ok tozzoquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze zingt wel het hoogste lied af en toe![]()
Maar ik ga even de lap afsluiten. Naar boven. Kom zo als ik daar gesetteld ben nog wel even terug
Oh wat lees je?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ook rustig, lig in bed te lezen.
Je bent ervan in de banquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
In de ban van de Ring
Ben groot fan haha
Die moet ik ook weer opnieuw een kans geven.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
In de ban van de Ring
Ben groot fan haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |