Same.quote:Op maandag 3 november 2025 18:33 schreef drxanax het volgende:
Mijn vuur voor het Songfestival is maanden geleden gedoofd. Heb er geen zin in, volg het niet echt. Met dank aan de EBU.
Kazachstan zal nu ook wel bij zijn jaquote:Op maandag 3 november 2025 18:11 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind het vooral enigzins sneu voor deze landen. Het is duidelijk dat de EBU niets om hun geeft tenzij wanneer het hun het beste uitkomt.
In dit geval ben ik éérst team Kazachstan. Die willen al jaren maar worden maar niet toegelatenquote:
Dat is nou ook weer niet nodig. Australië is al een wildcard. Maar ach het is voor de EBU een mooie dekkingquote:
Hear hear.quote:Op maandag 3 november 2025 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Same.
En ik neem ze dat echt enorm kwalijk. Fan sinds 1986 en nu een hekel aan die hele club. Het is bijna knap dat ze het voor elkaar hebben gekregen. Wat een immens nare club is dat geworden de laatste jaren.
Canada erbij is voor mij niet per sé nodig, maar op zich geen probleem. Het punt is wel dat dan de deur ook openstaat richting de VS, en dat zou wel veel invloed kunnen hebben op de hele sfeer rond het ESF.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:55 schreef Momo het volgende:
Canadian Finance Minister: “We Were Asked to Participate in Eurovision”
[ x ]
als ze dan ook maar 1 vertegenwoordiger van de VS gaan sturen en niet alle 50 staten apart - dan krijgen we een ESF dat weken gaat durenquote:Op woensdag 5 november 2025 13:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Canada erbij is voor mij niet per sé nodig, maar op zich geen probleem. Het punt is wel dat dan de deur ook openstaat richting de VS, en dat zou wel veel invloed kunnen hebben op de hele sfeer rond het ESF.
AVROTROS aan het vernederen is wat ze aan het doen zijn.quote:Op woensdag 5 november 2025 15:51 schreef Em31 het volgende:
Ja joh, Canada erbij. Wat zijn ze in godsnaam allemaal aan het doen.
Ongeacht aan welke kant je staat:quote:Op woensdag 5 november 2025 19:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
AVROTROS aan het vernederen is wat ze aan het doen zijn.
Het is eerder een compliment dat je als land blijkbaar zo'n enorm gat achterlaat dat je fokking Canada als vervanging moet halen.quote:Op woensdag 5 november 2025 19:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
AVROTROS aan het vernederen is wat ze aan het doen zijn.
Er zijn natuurlijk nog een paar elementen die spelen:quote:Op woensdag 5 november 2025 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
Verstond ik het goed dat Aran zei dat hij begin december verwacht te horen of Nederland meedoet?
Zou dat echt nog een optie zijn daar?
Ja, en Canada is geen Australië.quote:Op woensdag 5 november 2025 15:51 schreef Em31 het volgende:
Ja joh, Canada erbij. Wat zijn ze in godsnaam allemaal aan het doen.
Ik vind eigenlijk dat de VS nog meer aanspraak zouden maken op deelname. Je ziet best veel Eurovisie-volgers, fanaccounts, Youtubers etc. uit de VS. Uit Canada moet ik de eerste nog tegenkomen.quote:Op donderdag 6 november 2025 11:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ja, en Canada is geen Australië.
Ik ben het echt volledig eens met deze australiër
Oh Canada, you haven’t earned your spot at Eurovision… just yet
Ik denk niet dat het de finale gehaald had. Beetje rommelig lied. Het is dat zij een fijne stem heeft waardoor het nog wel wat werd. Maar totaal niet memorabel of opvallend ofzo wat mij betreft.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:04 schreef Dave het volgende:
Geen idee waar dit moet, maar het liedje dat Jaap Reesema ingestuurd heeft voor het ESF nu in Nederlandse hertaling door SERA bij Onvergetelijke liedjes op NPO1.
#nuweerinwinterslaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |