Helemaal koekkoekquote:Op dinsdag 30 september 2025 00:31 schreef Johanna38 het volgende:
Nee nee, het is geen blinde vlek!! Ze filmt voor voor de samenleving!! De mensheid!! De verbinding!!
Aldus Anke Wappie van Delden. Dankbaar moeten we zijn voor het kijkje in het privéleven van de kinders, elke dag, dag in, dag uit, staan zij met al hun (on)gemakken voor ons klaar. Amen.
De plooien in haar buik kwamen volgens mij door een te strakke broek.quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:56 schreef Giddie het volgende:
[..]
serieus ook met zo'n 'goot' die over de lengte van haar buik loopt? ik ben zelf ook vrij slank en heb ook periodes gehad dat ik door stress geen hap door mijn keel kreeg en zoveel was afgevallen was dat ik ondergewicht had. Maar bij mij waren die buikspieren totaal niet zichtbaar. het was meer dat mijn heupbotten begonnen uit te steken.
Dat geen zin in schoenen aantrekken heeft weinig/ niets met energie te maken. Eerder met niet willen en dr moeder voor dr karretje spannen. Duidelijk wie de baas zijn daar in huis...quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
1kg afgevallen in 2 weken en dan geen energie hebben om je schoenen aan te doen of te spelen? Bizar
Hmm… ik weet niet beter dan dat mijn moeder dat deed. Ik ook en mijn dochters ook.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:58 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen oorbellen want allergisch etc.. maaar mijn dochter heeft wel 2 gaatjes. En nee die oorbellen worden niet gewassen.
Zo gek is het dus niet😬. Ik draag ook al jaren dezelfde oorbellen en deze maak ik, net als jij, regelmatig schoon.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:04 schreef Holaa het volgende:
[..]
Ik draag dagelijks dezelfde oorbellen jaar in, jaar uit. En die gaan zeker regelmatig even uit zodat zowel de oorbellen als het stukje oor wat ze bedekken even gewassen kunnen worden met Dettol.
Hoe druk je het ook hebt, je dag zal nooit zo druk zijn als die van fluflu die moeten rusten, koffie drinken of langs de action moet.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:30 schreef Lodelie het volgende:
Ik dacht even dat ik een drukke dag had vandaag, maar Am neemt geen uur rust en pakt gelijk het huishouden op!
Wat een power woman.
Ik zie de aanvulling nu inderdaad door JC, maar ik vind ze nu ook steeds vaker onzin uitkramen. Hoop dat iedereen gewoon weer terug gaat naar hun eigen gezin 😬quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:56 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Die beweren dat ze al sinds begin dit jaar gescheiden zijn om het zo gelijkwaardiger te maken voor J. Sorry hoor, als dit klopt ben je echt koekoek om dat te doen voor J. Ze wist waar ze aan begon… ik vind het steeds vager worden en ik vind JC erg geobsedeerd door de Bollens. Ik denk overigens ook niet dat het klopt, kan mij niet voorstellen dat M&K zo gek zijn om dat te doen. Overigens klopte er de vorige berichtgeving van JC ook van geen kanten, die worden opgenaaid door iedereen.
Er is ook Dettol voor je huid.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:32 schreef Harper het volgende:
Je oren met Dettol wassen? Het moet niet gekker worden zeg
Bijna taaktober 💪quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:48 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat een enorme zooi weer in die kast bij Milou
Voor het ontsmetten van een wond.quote:
Ik hoop echt voor haar dat Maarten kan koken. Wat een dag.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:23 schreef Harper het volgende:
Anne heeft geen tijd voor een middagslaapje vandaag. Je zou er bijna medelijden mee krijgen.
+1quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:43 schreef slowie het volgende:
[..]
Ik zie de aanvulling nu inderdaad door JC, maar ik vind ze nu ook steeds vaker onzin uitkramen. Hoop dat iedereen gewoon weer terug gaat naar hun eigen gezin 😬
Hier is toch een tijdje zo'n screenshot 'rond gegaan' van de scheiding van Koen&Michelle? Voelde toen al niet helemaal legitiem. Maar heb daar verder geen verstand van.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:56 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Die beweren dat ze al sinds begin dit jaar gescheiden zijn om het zo gelijkwaardiger te maken voor J. Sorry hoor, als dit klopt ben je echt koekoek om dat te doen voor J. Ze wist waar ze aan begon… ik vind het steeds vager worden en ik vind JC erg geobsedeerd door de Bollens. Ik denk overigens ook niet dat het klopt, kan mij niet voorstellen dat M&K zo gek zijn om dat te doen. Overigens klopte er de vorige berichtgeving van JC ook van geen kanten, die worden opgenaaid door iedereen.
Ik neem aan dat vader daar gewoon inspraak in heeft, het zijn ook zijn kinderen. Dat hij dit al vanaf het begin had moeten doen staat niet ter discussie, ben het met je eens. Maar beter te laat dan nooit. Ik kan me voorstellen dat hij dit soort forums en de juicechannels ook volgt en het nu wel welletjes vond. Ik vind de berichtgeving over hun ook echt verdriedubbeld sinds het begin, ze stonden nooit zo erg onder een vergrootglas als nu, dus hij kan daar nu ook anders instaan als een jaar geleden.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:39 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als hij daar inspraak in heeft dan had hij dat vanaf het begin moeten doen.
Inderdaad offtopic. Zoals zo vaak hier.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:02 schreef Harper het volgende:
[..]
Voor het ontsmetten van een wond.
Je hoeft je oorlellen toch niet apart te wassen als je regelmatig doucht?
Maar goed, nogal offtopic.
Hahaha! Ik verbaas me ook 🫣 Als je onder de douche staat en je wast je haar etc dan komt er toch genoeg schuim langs je oorbellen 🤷♀️quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:32 schreef Harper het volgende:
Je oren met Dettol wassen? Het moet niet gekker worden zeg
Woop woop nu al zin in 😅🫣🫣🫣🫣quote:
Er komt schuim langs je hele lijf. Ik vind dat iets anders dan wassen. Maar het is maar net wat je meekrijgt denk ik.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:12 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Hahaha! Ik verbaas me ook 🫣 Als je onder de douche staat en je wast je haar etc dan komt er toch genoeg schuim langs je oorbellen 🤷♀️
Die diastase valt bij haar wel erg veel op nu. Ik vind het ook echt niet mooi.quote:Op dinsdag 30 september 2025 07:57 schreef Giddie het volgende:
MB heeft blijkbaar behoefte aan een dramatisch, meeslepend leven maar misschien nog wel meer om het zo aan de kijkers voor te schotelen. Dit is voor haar kennelijk belangrijker dan het beschermen van haar kinderen voor de gevolgen van deze spotlights. Misschien ervaart ze het niet als een slecht iets? Zou ze zo naïef zijn?
Btw wat ziet ze er droog en gespierd uit op die foto in bh! Ik vind het niet aantrekkelijk of gezond eruit zien maar hiervoor moet ze toch flink trainen lijkt me.
Denk dat bij alle fluflu's wel zo is, anders stel je je leven niet zo tentoon.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:21 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
Die diastase valt bij haar wel erg veel op nu. Ik vind het ook echt niet mooi.
Snap ook niet zo goed wat ze er zelf mee wil bereiken. Continu zoveel aandacht op dat ze aan moet komen en dat ze haar lijf vreselijk vind. Maar ook continu zoveel beelden van haarzelf delen, met (sport)kleding en in ondergoed.
Waarom zet je zoveel beelden van jezelf online als je eigenlijk niet naar jezelf kunt kijken? Dan is het toch een grote 'ik vind al die aandacht stiekem heel erg leuk' show.
Die 'goot' is een diastase. Niet echt voor getraind dus...quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:56 schreef Giddie het volgende:
[..]
serieus ook met zo'n 'goot' die over de lengte van haar buik loopt? ik ben zelf ook vrij slank en heb ook periodes gehad dat ik door stress geen hap door mijn keel kreeg en zoveel was afgevallen was dat ik ondergewicht had. Maar bij mij waren die buikspieren totaal niet zichtbaar. het was meer dat mijn heupbotten begonnen uit te steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |