Dus geen zwager, want jullie zijn niet getrouwd ^^quote:Op maandag 29 september 2025 12:04 schreef nostra het volgende:
[..]
Het is de broer van mijn vriendin.
Nu moeten we ook niet doen alsof dit schering en inslag is. De kans dat je iemand tegenkomt die met een familielid getrouwd is niet noemenswaardig groot. En ook niet echt een gevaar voor de samenleving.quote:Op maandag 29 september 2025 12:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een homogene maatschappij streef ik ook niet naar, dat is ook volstrekt onmogelijk. Ik vind alleen dat immigratie als doel moet hebben dat het de samenleving verbetert. We zullen allemaal een beetje moeten toegeven maar dit soort achterlijkheid verdient geen enkele tolerantie.
Dit bedoel ik dus ook.quote:Op maandag 29 september 2025 12:05 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Er zijn wat familie betreft ook enorme nadelen. Zo kun je enkele ooms hebben en een paar neven, maar in dit geval krijg je een paar dubbeltellingen. Ergo de familie is dan eigenlijk kleiner.
Formeel correct en tevens juist.quote:Op maandag 29 september 2025 12:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dus geen zwager, want jullie zijn niet getrouwd ^^
Nou niet echt, want er wordt weer het nodige verdraait. In de woorden van de NHS zelf:quote:Op maandag 29 september 2025 11:12 schreef TAmaru het volgende:
Puur wetenschappelijk gezien zou dit natuurlijk best waar kunnen zijn. Waarmee niet weggenomen moet worden, dat dit natuurlijk weer een gevolg is van de gigantische islamisering van het VK.
quote:A spokesman for NHS England said: “The article published on the website of the Genomics Education Programme is a summary of existing scientific research and the public policy debate. It is not expressing an NHS view.”
Is het wél. Je deelt ongeveer 1/8e van de genen met je neef/nichtquote:Op maandag 29 september 2025 12:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik denk dat als het een keer voorkomt dat een neef zich met een nicht voortplant dat het niet direct een probleem is.
Wanneer je generatie na generatie neef en nicht huwelijken hebt dan ga je dat wel terugzien aan de populatie. Meer psychoses en algehele retardatie.
Een studie in Bradford zegt dat 37% van de Pakistaanse bevolking getrouwd is met een neef/nicht. Nu weet ik niet hoe representatief Bradford is voor de rest van de Pakistaanse bevolking maar dat de NHS met zo’n statement komt zegt wel dat het veel te vaak voorkomt.quote:Op maandag 29 september 2025 12:05 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Nu moeten we ook niet doen alsof dit schering en inslag is. De kans dat je iemand tegenkomt die met een familielid getrouwd is niet noemenswaardig groot. En ook niet echt een gevaar voor de samenleving.
Die is er alleen niet. Dit is gewoon weer een gevalletje fophef. Kennelijk mag je in het VK met je neef of nicht trouwen, wat je daar ook van vindt. Er zijn ook geen richtlijnen uitgevaardigd door de NHS zoals wordt beweerd. Er was kennelijk een overzicht gepubliceerd van onderzoek waarbij niet alleen maar de genetische risico's aan bod kwamen en dan gaat de ophefmachine gelijk op volle toeren draaien.quote:Op maandag 29 september 2025 12:14 schreef KoningWouter het volgende:
Moet wel zeggen dat ik een beetje moe word van dat gewhitewash van de islam altijd.
quote:Op maandag 29 september 2025 12:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die is er alleen niet. Dit is gewoon weer een gevalletje fophef. Kennelijk mag je in het VK met je neef of nicht trouwen, wat je daar ook van vindt. Er zijn ook geen richtlijnen uitgevaardigd door de NHS zoals wordt beweerd. Er was kennelijk een overzicht gepubliceerd van onderzoek waarbij niet alleen maar de genetische risico's aan bod kwamen en dan gaat de ophefmachine gelijk op volle toeren draaien.
Wat een prachtige, inhoudelijke post toch weer. Het zou toch helpen als er op Fok mensen zaten die geïnteresseerd waren in een inhoudelijke discussie en niet in dit soort zwakzinnige Pavlovreflexen vervallen.quote:
Maar als je trouwt met een andere familie,dan heb je toch juist méér familie?quote:Op maandag 29 september 2025 11:19 schreef Kim-Holland het volgende:
..dat incest z’n voordelen heeft omdat er veel meer familieleden zijn om eventueel bij te springen..
quote:Op maandag 29 september 2025 11:11 schreef Chivaz het volgende:
Ik mag toch hopen dat reform de verkiezingen gaat winnen en dat Farage serieus is met zijn deportatieplannen.
Ik denk dus echt dat dit een van de oorzaken is van de problematiek bij bepaalde groepen. In de meeste moslim landen trouwen minstens 25 procent binnen de familie (in Pakistan zelfs 80%).quote:Op maandag 29 september 2025 11:15 schreef vosss het volgende:
Het verklaard wel een hoop over het feit waarom mensen uit niet nader te noemen culturen volstrekt achterlijk zijn en hun gemiddelde IQ ver onder de 85 blijft steken.
Gezondheidszorg is ook al gepolitiseerd dus.quote:Op maandag 29 september 2025 11:14 schreef Horzula het volgende:
Ik vind het niet bizar.
Labour heeft een enorme moslimaanhang waar dit soort huwelijken meer gangbaar zijn.
En die steunen weer meer de NHS dan de Tories.
quote:Op maandag 29 september 2025 13:20 schreef Bill_Hillie het volgende:
Secularisatie is de oplossing. Het is niet zo ingewikkeld allemaal.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 29 september 2025 13:37 schreef gwn_een_user het volgende:
tja, een stamboom is zó ouderwets, als je ook lekker een stamkring kunt hebben, compleet met feedback-loop
Het is de enige manier om nog enigszins een fatsoenlijke samenleving te behouden zonder etnische conflicten en een normalisering van barbaarse gebruiken zoals incest.quote:
Dat is geen oplossing, in een ideale wereld wel natuurlijk maar daar leven we niet in.quote:
oh ik ben tegen de giga massa immigratie en al dat. maar het is weer de zoveelste rechtse partij die dit beloofdquote:Op maandag 29 september 2025 13:56 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is de enige manier om nog enigszins een fatsoenlijke samenleving te behouden zonder etnische conflicten en een normalisering van barbaarse gebruiken zoals incest.
Het is jammer dat het moet, maar dit is het directe gevolg van doorgeslagen liberalisme. Niet elke cultuur is gelijk en daarom is het zeer verstandig om bepaalde culturen niet in je samenleving op te nemen en als je het doet in zeer kleine aantallen zodat ze wel verplicht zijn om te integreren.
En op 84% van de plaatsen op deze wereld is het dan ook niets dan achterlijke ellendequote:Op maandag 29 september 2025 11:41 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
In principe doet de mens dit al duizenden jaren, het is meer de afgelopen pak em beet 50 dat het not done is.
Dan met name in het westen, de overige 84% van de planeet dit doet nog wel.
Pakistanen zijn geen onderwerp in Nederland en meer vertegenwoordigd in het Verenigd Koninkrijk. Dat op zijn beurt meer dan een eeuw de scepter over Pakistan zwaaide. Vandaar dat het ook een cricketland is geworden.quote:Op maandag 29 september 2025 12:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een studie in Bradford zegt dat 37% van de Pakistaanse bevolking getrouwd is met een neef/nicht. Nu weet ik niet hoe representatief Bradford is voor de rest van de Pakistaanse bevolking maar dat de NHS met zo’n statement komt zegt wel dat het veel te vaak voorkomt.
https://www.economist.com(...)-marriage-in-britain
Dat is onzin.quote:Op maandag 29 september 2025 12:10 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Is het wél. Je deelt ongeveer 1/8e van de genen met je neef/nicht
En het blijkt dat het onderwerp gebasseerd is op een Brits "probleem" met Pakistan, een voormalige kolonie van het immense rijk. Dus eigenlijk geen migratieprobleem uit de hoek waarin we het hier willen zoeken.quote:Op maandag 29 september 2025 14:34 schreef Toine51 het volgende:
In veel koningshuizen was dit vroeger normaal...
Ik snap niet dat je kritiek hebt op Britse kolonisatie. Klinkt veel te links.quote:Op maandag 29 september 2025 14:52 schreef matspontius het volgende:
De religie van de vrede predikt ook incest. Dat Engeland is ook erg ver weggezakt onder die wokkel Starmer .......
Joh, die hele 'Grote Oorlog' was eigenlijk een familievete.quote:Op maandag 29 september 2025 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Doen alsof dit alleen bij moslims gebeurt en daarom voor VK een nieuw fenomeen is.
Koning Elisabeth trouwde met haar neef (niet 1e), Victoria ook met haar neef.
In adellijke en welgestelde families dood normaal. Om het in de familie te houden.
Wegkijken en je kop in het zand steken is ook een nieuw fenomeen van de afgelopen jarenquote:Op maandag 29 september 2025 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Doen alsof dit alleen bij moslims gebeurt en daarom voor VK een nieuw fenomeen is.
In adellijke en welgestelde families dood normaal. Om het in de familie te houden.
Dat is ook noodzakelijk opdat men in de Islam blijve geloven.quote:Op maandag 29 september 2025 11:15 schreef vosss het volgende:
Het verklaard wel een hoop over het feit waarom mensen uit niet nader te noemen culturen volstrekt achterlijk zijn en hun gemiddelde IQ ver onder de 85 blijft steken.
Maar Wim-Lex is volgens zijn eigen vrouw dan ook een beetje dom.quote:Op maandag 29 september 2025 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op maandag 29 september 2025 14:52 schreef Aether het volgende:
Wil zo'n familiestamboom wel eens uitgetekend zien.
En daarom is het wel ok?quote:Op maandag 29 september 2025 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb mijn post 100X gelezen en ik er staat nergens dat ik het ok vind. Ik zeg alleen dat het niet moslim uniek is.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |