Neuquote:Op maandag 29 september 2025 11:16 schreef vosss het volgende:
Maargoed, dat zal wel weer racistisch zijn om dat feit te benoemen.
verklaart*quote:Op maandag 29 september 2025 11:15 schreef vosss het volgende:
Het verklaard wel een hoop over het feit waarom mensen uit niet nader te noemen culturen volstrekt achterlijk zijn en hun gemiddelde IQ ver onder de 85 blijft steken.
Het idee is dat als je integreert je bepaalde normen voorgoed achterlaat.quote:Op maandag 29 september 2025 11:15 schreef Beathoven het volgende:
Kon je geen betere topictitel vinden?![]()
Een discussie voeren of aangeven dat het niet mijn kop thee is is nu al meteen beladen. Maar historisch was trouwen met niet-directe familie gewoon om het familiekapitaal binnen de familie te houden. In Nederland was het niet veel anders.
Dat waren vast geen 'first cousins' of wel?quote:Op maandag 29 september 2025 11:15 schreef Beathoven het volgende:
Kon je geen betere topictitel vinden?![]()
Een discussie voeren of aangeven dat het niet mijn kop thee is is nu al meteen beladen. Maar historisch was trouwen met niet-directe familie gewoon om het familiekapitaal binnen de familie te houden. In Nederland was het niet veel anders.
Dit slaat nergens op. Je hebt juist minder familieleden om bij te springen omdat je in niet islamitische huwelijken twee families hebt waar je op terug kunt vallen.quote:Op maandag 29 september 2025 11:19 schreef Kim-Holland het volgende:
..dat incest z’n voordelen heeft omdat er veel meer familieleden zijn om eventueel bij te springen..
Dat is niet zo zwart-wit. Wilders sprak ooit uit dat de taal spreken en belasting betalen iemand Nederlands maakte.quote:Op maandag 29 september 2025 11:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het idee is dat als je integreert je bepaalde normen voorgoed achterlaat.
Dat was ook het eerste wat ik dacht.quote:Op maandag 29 september 2025 11:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op. Je hebt juist minder familieleden om bij te springen omdat je in niet islamtische huwelijken twee families hebt waar je op terug kunt vallen.
Daar ben je vet mee als alle nakomelingen gehandicapt zijn...quote:Op maandag 29 september 2025 11:19 schreef Kim-Holland het volgende:
..dat incest z’n voordelen heeft omdat er veel meer familieleden zijn om eventueel bij te springen..
Het is 'inteelt', niet per se 'incest'. Bij incest denk je eerder aan een ouder persoon die zich vergrijpt aan een familielid.quote:Op maandag 29 september 2025 11:11 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Nu ga ik natuurlijk niet zeggen dat de NHS hier beweert dat incest goed is, maar het feit dat ze wel benoemen dat incest z’n voordelen heeft omdat er veel meer familieleden zijn om eventueel bij te springen is wel een teken aan de wand.
Het is een teken dat incest dat onder de Pakistaanse bevolking toch redelijk normaal is steeds meer geaccepteerd word, ik weet niet of ik het islamisering moet noemen of totale barbaarse achterlijkheid maar ik vind het ronduit bizar dat de NHS met zo’n uitspraak komt.
Ik mag toch hopen dat reform de verkiezingen gaat winnen en dat Farage serieus is met zijn deportatieplannen. Ik denk dat het deporteren van de Boris wave niet eens genoeg is, ik denk dat je nog veel verder moet gaan wil je dit soort gedachtegoed voorgoed uit je samenleving verwijderen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |