SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Is dat weekendje weg met vrienden deze week?quote:Op zondag 28 september 2025 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn verjaardag vieren met mijn vrienden
Gezelligquote:Op zondag 28 september 2025 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn verjaardag vieren met mijn vrienden
Valt meestal samen met mijn verjaardag.quote:Op zondag 28 september 2025 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat weekendje weg met vrienden deze week?
Mooi woordquote:Op zondag 28 september 2025 20:47 schreef Nizno het volgende:
"Agrumes" is een Frans woord dat in het Nederlands citrusvruchten betekent, zoals sinaasappels, pompelmoezen, citroenen en mandarijnen.
Wat ga je kopen?quote:Op zondag 28 september 2025 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook zakjes, moet weer verse kopen, is op
google laat mooie woorden zienquote:
Nee weet ik uit m'n hoofdquote:Op zondag 28 september 2025 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Sta ik ook in je kalender?
gezelligquote:Op zondag 28 september 2025 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Google laat me dit zien bij "pompelmoezen".
[ afbeelding ]
Ze heeft best mooie pompelmoezen.quote:Op zondag 28 september 2025 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet ik hoog of laag kijken om de pompelmoezen te zien?quote:Op zondag 28 september 2025 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wanneer begint de herfst nou eens?quote:Op zondag 28 september 2025 20:50 schreef Haags het volgende:
Blij dat het weekend er weer op zit @:wereldgozer
21 juniquote:Op zondag 28 september 2025 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer begint de herfst nou eens?
Ja dat weet ik dus ook nietquote:Op zondag 28 september 2025 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet ik hoog of laag kijken om de pompelmoezen te zien?
Is al begonnen, heb namelijk m'n herfstvlaggetje opgehangen in de tuin.quote:Op zondag 28 september 2025 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer begint de herfst nou eens?
Het was lekker weerquote:Op zondag 28 september 2025 20:55 schreef CherryLips het volgende:
Ideaal weertje vandaagOok laatste ijsje van het seizoen op.
O jaquote:Op zondag 28 september 2025 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is al begonnen, heb namelijk m'n herfstvlaggetje opgehangen in de tuin.
Don't jinx itquote:Op zondag 28 september 2025 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja![]()
Ik verlang een beetje naar een zware herfststorm.
WOEI!quote:Op zondag 28 september 2025 21:02 schreef maily het volgende:
[..]
Don't jinx it
https://www.bndestem.nl/b(...)eer-waaien~aa07b7a8/
Ik nietquote:Op zondag 28 september 2025 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja![]()
Ik verlang een beetje naar een zware herfststorm.
wat kijk je?quote:Op zondag 28 september 2025 21:07 schreef kwiwi het volgende:
De laatste tijd zitten er veel vaker ineens katten op de vensterbanken als we een raam open zetten. Dacht net, wat zie ik toch in de tv? Zit de buurkat gezellig mee tv te kijken door het open raam
quote:Op zondag 28 september 2025 21:02 schreef maily het volgende:
[..]
Don't jinx it
https://www.bndestem.nl/b(...)eer-waaien~aa07b7a8/
Oh ja, dinsdag even terugkijken.quote:Op zondag 28 september 2025 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Net dat programma met Carrie Ten Napel in de Alpen gezien
Nu Denkend aan Holland (ik haat eigenlijk het woord Holland ). Met Andre, Janny en voor en van de laatste keren Nhaan![]()
Het verschil is Seoul vs Hiroshima begrijp ik?quote:Op zondag 28 september 2025 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, ik speel nu met twee ideeën:
-AMS naar Seoul
-Ferry naar Osaka
-Osaka naar Kyosan
-Koyasan naar Tokio
-Tokio naar AMS
Of:
-AMS naar Osaka
-Osaka naar Hiroshima (inclusief Miyajima)
-Hiroshima naar Kyosan
-Koyasan naar Tokio
-Tokio naar Osaka
-Osaka naar AMS
De tweede. Hiroshima en Miyajima zijn beiden de moeite waard. Koyasan ook trouwens. Wel inclusief overnachting bij de monniken natuurlijk.quote:Op zondag 28 september 2025 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, ik speel nu met twee ideeën:
-AMS naar Seoul
-Ferry naar Osaka
-Osaka naar Kyosan
-Koyasan naar Tokio
-Tokio naar AMS
Of:
-AMS naar Osaka
-Osaka naar Hiroshima (inclusief Miyajima)
-Hiroshima naar Kyosan
-Koyasan naar Tokio
-Tokio naar Osaka
-Osaka naar AMS
Ja, min of meerquote:Op zondag 28 september 2025 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het verschil is Seoul vs Hiroshima begrijp ik?
Ik neig naar de tweede optie.quote:Op zondag 28 september 2025 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De tweede. Hiroshima en Miyajima zijn beiden de moeite waard. Koyasan ook trouwens. Wel inclusief overnachting bij de monniken natuurlijk.
Ja, inclusief overnachting. Prachtige begraafplaats. Heel, heel groot.quote:Op zondag 28 september 2025 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik neig naar de tweede optie.Maar ik moet nog even nadenken over de beste route. Nu flipper ik de hele reis van en naar Osaka.
Ben jij in Koyasan geweest?
Heb je nog andere hidden gems die ik niet mag missen?quote:Op zondag 28 september 2025 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, inclusief overnachting. Prachtige begraafplaats. Heel, heel groot.
Ik hoor er meer mensen over die naar Japan gaan of zijn geweest.quote:
Ja ik ook, de laatste jaren steeds meer. Maar las ook dat Japanners het vele toerisme een beetje zat zijn.quote:Op zondag 28 september 2025 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoor er meer mensen over die naar Japan gaan of zijn geweest.
Graag gedaan.quote:Op zondag 28 september 2025 21:48 schreef CherryLips het volgende:
Maar het kwam wel door Air en @:Q. dat ik toen ben gegaan.
Echt goddelijk.quote:Op zondag 28 september 2025 21:49 schreef CherryLips het volgende:
Hiroshima had lekkerdere okonomiyaki
Eindelijk een einde aan je beproeving!quote:Op zondag 28 september 2025 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga morgen naar ENgeland. Nou ja bijna. We slapen morgenavond nog in Coldstream. Dinsdag nog even in Northumberland wandelen en dan smijten we de kar op de boot en gaan we weer naar huis
Ik heb nog een stuk van de zijderoute gelopen en in een aantal van die dorpjes overnacht. Dat vond ik een mooie afwisseling van de grote steden.quote:Op zondag 28 september 2025 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je nog andere hidden gems die ik niet mag missen?
Ben tot nu toe in Osaka, Beppu, Kyoto, Takayama en Tokio geweest.
Met name in Kyoto.quote:Op zondag 28 september 2025 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik ook, de laatste jaren steeds meer. Maar las ook dat Japanners het vele toerisme een beetje zat zijn.
Je eten of je ijsje mag ook.quote:Op zondag 28 september 2025 21:51 schreef CherryLips het volgende:
Is 'een kledingstuk verliezen aan een hert' ook verplicht als toerist?
Daar was het tofste Oktoberfest ooit. Met de A-bomb dome op de achtergrond. Wat een land, wat een land.quote:
Ja toeristen mogen op steeds meer plekken alleen nog maar geld komen brengen en verder opdonderen. Ondankbaar kutvolk. Ik vind er dingen vanquote:Op zondag 28 september 2025 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik ook, de laatste jaren steeds meer. Maar las ook dat Japanners het vele toerisme een beetje zat zijn.
Gaat het weer over Amsterdam?quote:Op zondag 28 september 2025 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja toeristen mogen op steeds meer plekken alleen nog maar geld komen brengen en verder opdonderen. Ondankbaar kutvolk. Ik vind er dingen van
Wat vind je van Halloween?quote:Op zondag 28 september 2025 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja toeristen mogen op steeds meer plekken alleen nog maar geld komen brengen en verder opdonderen. Ondankbaar kutvolk. Ik vind er dingen van
Nou ik denk dat het probleem vooral is dat toeristen lokale gebruiken en regels vaak aan hun laars lappen. Dat zie ik hier ook, en die mensen ben je liever kwijt dan rijk natuurlijk.quote:Op zondag 28 september 2025 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ise zoek ik even op. Ik vind het Shintoisme wel interessant en met name hoe Japanners zowel Shintoisme als Buddhisme een rol geven in hun leven.quote:Op zondag 28 september 2025 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog een stuk van de zijderoute gelopen en in een aantal van die dorpjes overnacht. Dat vond ik een mooie afwisseling van de grote steden.
En ik ben in Ise geweest. Ik vond het de moeite waard vanuit de geschiedenis en de waarde die het heeft in het Shintoisme. Als dat je niet zo boeit dan kun je dat skippen.
En ik mis Nara nog in je lijstje.
Zal idd meer dat zijn. Japanners zijn nogal gehecht aan hun tradities en rituelen en als je die respecteert zijn het zonder uitzondering hartelijke mensen. Met stip het vakantieland waar ik het meest gastvrij ben ontvangen.quote:Op zondag 28 september 2025 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het probleem vooral is dat toeristen lokale gebruiken en regels vaak aan hun laars lappen. Dat zie ik hier ook, en die mensen ben je liever kwijt dan rijk natuurlijk.
EN barcelona, Venetië, nou ook weer Japan.quote:
Nee man.quote:Op zondag 28 september 2025 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja. En dat het er gewoon te veel zijn is ook wel een punt op sommige plekken. Als je ergens een cruiseboot met 3000 toeristen leegstort om een klein dorpje te overspoelen en ze gaan 's avonds weer weg zonder bijvoorbeeld een overnachting te boeken dan schiet het niet op, dat snap ik ook wel.quote:Op zondag 28 september 2025 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het probleem vooral is dat toeristen lokale gebruiken en regels vaak aan hun laars lappen. Dat zie ik hier ook, en die mensen ben je liever kwijt dan rijk natuurlijk.
Inderdaad. Ik heb eigenlijk alleen maar vriendelijke, behulpzame Japanners ontmoet.quote:Op zondag 28 september 2025 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal idd meer dat zijn. Japanners zijn nogal gehecht aan hun tradities en rituelen en als je die respecteert zijn het zonder uitzondering hartelijke mensen. Met stip het vakantieland waar ik het meest gastvrij ben ontvangen.
Nara heeft wel het grootste houten bouwwerk ter wereld, dat uiteraard een tempel is, met de grootste bronzen Boeddha van Japan. Met jouw username moet je daar geweest zijn natuurlijk.quote:Op zondag 28 september 2025 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ise zoek ik even op. Ik vind het Shintoisme wel interessant en met name hoe Japanners zowel Shintoisme als Buddhisme een rol geven in hun leven.
Nara ken ik met name van de hertjes en tempels. Maar we hadden Kyoto al op onze route en dat leek me voldoende tempels etc.
Ja. Ik heb laatst een hele docu zitten kijken over de restauratiewerkzaamhedenquote:Op zondag 28 september 2025 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nara heeft wel het grootste houten bouwwerk ter wereld, dat uiteraard een tempel is, met de grootste bronzen Boeddha van Japan. Met jouw username moet je daar geweest zijn natuurlijk.
Wie is kree en waarom is het speciaal dat hij op vakantie gaat?quote:Op zondag 28 september 2025 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
TRV / Reisverslag Balkan landen, op reis met kree
Kree op de Balkan.
TVP
Ken je Kree niet?quote:Op zondag 28 september 2025 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie is kree en waarom is het speciaal dat hij op vakantie gaat?
Nog twee dagen vrijquote:Op zondag 28 september 2025 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weekend weer voorbij.![]()
Tijd voor bed.![]()
![]()
Hoor je de wekker al tikken?quote:Op zondag 28 september 2025 23:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog twee dagen vrij
En dan doemt een hele vroege wekker voor mijn doen.
ik wil een zwaar zomerdekbed..quote:
quote:Op zondag 28 september 2025 17:13 schreef Recce het volgende:
Dank iedereen. We zijn maar direct naar de dierenarts gegaan met Luna. Ze was gewoon op. Rust in vrede Luuntje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |