Jij 'kaapt' zomaarquote:Op zondag 28 september 2025 16:33 schreef greysbones het volgende:
Verdorie
Kibi gooit maarzo dat topic dicht
Greys, hier kapen we niet hequote:Op zondag 28 september 2025 16:33 schreef greysbones het volgende:
Verdorie
Kibi gooit maarzo dat topic dicht
*kraakt mod-knokkels*quote:Op zondag 28 september 2025 16:34 schreef JustinK het volgende:
En met deze TT moeten we het dan maar weer maanden doen
Euhhh joewelquote:Op zondag 28 september 2025 16:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Greys, hier kapen we niet he
Ja, onzin dat je dat deed ja!quote:
quote:Op zondag 28 september 2025 16:34 schreef JustinK het volgende:
Do your thing Stiggie!quote:Op zondag 28 september 2025 16:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*kraakt mod-knokkels*
zou note gevenquote:Op zondag 28 september 2025 16:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Greys, hier kapen we niet he
Krakende wagens etcquote:Op zondag 28 september 2025 16:34 schreef JustinK het volgende:
Ik ben Stig, ik mag datquote:Op zondag 28 september 2025 16:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Euhhh joewel
Doe jij ook namelijk![]()
quote:Op zondag 28 september 2025 16:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, onzin dat je dat deed ja!
Ik heb arretjes cakequote:Op zondag 28 september 2025 16:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maakt niet uit het is niet netjes
dat klopt!!! stiggie voor hij mod werd deed datquote:Op zondag 28 september 2025 16:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Euhhh joewel
Doe jij ook namelijk![]()
*noteert crewbash*quote:
Jep nu nogquote:Op zondag 28 september 2025 16:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat klopt!!! stiggie voor hij mod werd deed dat
weet niet of hij het nu nog doetiets met voorbeeldfunctie
wtf DAT is zeker niet netjes!!!quote:Op zondag 28 september 2025 16:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb arretjes cake
Is ook niet netjes
Jammer johquote:Op zondag 28 september 2025 16:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wtf DAT is zeker niet netjes!!!
wil ook!!
quote:Op zondag 28 september 2025 16:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Nattekat
Kijk nu eens wat hij doet met de liefste F1 user![]()
DAT DIT KAN IN NEDERLAND.quote:
die ziet dat niet die blokt alles van onzquote:Op zondag 28 september 2025 16:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien had ik beter ESF kunnen taggenquote:Op zondag 28 september 2025 16:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
DAT DIT KAN IN NEDERLAND.
Alles van kibi in Onzquote:Op zondag 28 september 2025 16:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die ziet dat niet die blokt alles van onz
Komt door de arretjescakequote:
Die is liefquote:Op zondag 28 september 2025 16:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien had ik beter ESF kunnen taggen
*floep*quote:
Zeg je nu dat natte liegtquote:
Staat nog hard te worden in de koelkastquote:
Ohhh lekkah lekkahquote:Op zondag 28 september 2025 16:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Staat nog hard te worden in de koelkast
Vanavond maar eens aansnijden
Voor de puristen
De arretjescake dus
Snel, ga erheen!quote:
Binnenkort en dan maakt ze weer een lekkere arretjescake voor mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Jaquote:Op zondag 28 september 2025 16:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Binnenkort en dan maakt ze weer een lekkere arretjescake voor mij![]()
![]()
Lief he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust
GRUWELIJK NAT.quote:
Ahwquote:Op zondag 28 september 2025 16:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Binnenkort en dan maakt ze weer een lekkere arretjescake voor mij![]()
![]()
Lief he
Ultra natquote:Op zondag 28 september 2025 16:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
GRUWELIJK NAT.
[..]
Ahw
quote:Op zondag 28 september 2025 16:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
JaBiatch ik ga zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
nee dat doet ze dus niet .. maar hoop ik wel opquote:Op zondag 28 september 2025 16:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
GRUWELIJK NAT.
[..]
Ahw
quote:Op zondag 28 september 2025 16:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Biatch ik ga zoeken
Haal wel taart voor puberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
Op de baanquote:
toch geen ouwe taart hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Dit moet gewoon gezond eten, goed voor hem.quote:
Mag ze zelf halen voor puberquote:
quote:Op zondag 28 september 2025 16:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
toch geen ouwe taart heZel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
toch geen ouwe taart heJij bent heul niet oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
[..]
toch geen ouwe taart heWe heten niet allemaal kibi hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
quote:Op zondag 28 september 2025 16:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zel...kwist utSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.
Geen gekke dingen gaan zeggen hequote:Op zondag 28 september 2025 16:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent heul niet oud
quote:Op zondag 28 september 2025 16:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
We heten niet allemaal kibi hè
Nee, dan zei ik wel wat anders.quote:
Nu zijn sokken toch wel fijn met de komende kou.quote:
*schlurp schlurp schlurp*quote:
voor aan de voeten ja!quote:Op zondag 28 september 2025 16:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu zijn sokken toch wel fijn met de komende kou.
Ja dat uiteraard wel.quote:
* greysbones Beeld zich nu sokken aan de handen van Kibi inquote:
Aan elke vinger 1?quote:Op zondag 28 september 2025 16:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones Beeld zich nu sokken aan de handen van Kibi in
Nou, niet half zo raar als wat ik soms in F1 voorbij zie komen van mensen.quote:
Beter dan sok vingeren.quote:
Stuur mij er ook eentjequote:Op zondag 28 september 2025 16:55 schreef greysbones het volgende:
Ja laterssss![]()
Kibi
Stuur je straks een foto
Van de arretjescake
oh biattchhhh zo gemeenquote:Op zondag 28 september 2025 16:55 schreef greysbones het volgende:
Ja laterssss![]()
Kibi
Stuur je straks een foto
Van de arretjescake
woeiiiiiiiiiquote:Op zondag 28 september 2025 16:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stuur mij er ook eentje
Ja tot zoquote:Op zondag 28 september 2025 16:55 schreef greysbones het volgende:
Ja laterssss![]()
Kibi
Stuur je straks een foto
Van de arretjescake
Zal jou eens woeiiiiii!quote:
Kijk maar uit ander krijg je woeiii van mijquote:Op zondag 28 september 2025 16:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens woeiiiiii!
Oehquote:Op zondag 28 september 2025 16:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kijk maar uit ander krijg je woeiii van mij
Woohoo!quote:
Een flinke woei en het is kletsnatquote:Op zondag 28 september 2025 16:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
voorlopig niet want mooi weer![]()
Dat wel jaquote:Op zondag 28 september 2025 16:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
voorlopig niet want mooi weer![]()
quote:Op zondag 28 september 2025 17:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een flinke woei en het is kletsnat
Vogeltje is wel snelquote:
Jaquote:
Zo gaat datquote:Op zondag 28 september 2025 17:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een flinke woei en het is kletsnat
Echt wel genieten dit .quote:
Op de motor was het ook goed vertoeven.quote:Op zondag 28 september 2025 17:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zo gaat dat
[..]
Echt wel genieten dit .
Nog nietquote:
Was het niet druk op de weg met dit mooie weer?quote:Op zondag 28 september 2025 17:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op de motor was het ook goed vertoeven.
Viel best mee, als je weet waar je moet rijdenquote:Op zondag 28 september 2025 17:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Was het niet druk op de weg met dit mooie weer?
therethere.gifquote:
Heb je geen sok?quote:Op zondag 28 september 2025 17:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
* Kissingbird *gooit doosje kleenex
Rustigquote:Op zondag 28 september 2025 17:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]hallo dr.Mikey
Hoe gaat het met jou?
Blijf het een eng iets vinden dat motorrijden.quote:Op zondag 28 september 2025 17:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Viel best mee, als je weet waar je moet rijden
Vooral fietsers gezien. En mede-motorrijders. Voor de rest viel het reuze mee.
Dan wil je niet weten wat mijn volgende motor wordtquote:Op zondag 28 september 2025 17:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Blijf het een eng iets vinden dat motorrijden.
Zou je niet een keertje achterop willen?quote:Op zondag 28 september 2025 17:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Blijf het een eng iets vinden dat motorrijden.
ai ga je voor een snelheidsduivel?quote:Op zondag 28 september 2025 17:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan wil je niet weten wat mijn volgende motor wordt
Zit te denken.quote:Op zondag 28 september 2025 17:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zou je niet een keertje achterop willen?
quote:Op zondag 28 september 2025 17:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ai ga je voor een snelheidsduivel?
Dotje schatje!quote:
Volgend jaar de 2026 uitvoering. Andere kleuren zijn inmiddels bekend gemaakt.quote:
Ik hou wel van snel autorijden en ik vind het super gaaaf als een vliegtuig keihard vliegt.. en landt.quote:
En dan ga je voor de nieuwe?quote:Op zondag 28 september 2025 17:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgend jaar de 2026 uitvoering. Andere kleuren zijn inmiddels bekend gemaakt.
Yupquote:
Zoiets blijft spannend. Als ik normaal rijd heb ik ook ogen in mijn rug om te kijken of niemand wat geks uithaalt.quote:Op zondag 28 september 2025 17:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik hou wel van snel autorijden en ik vind het super gaaaf als een vliegtuig keihard vliegt.. en landt.
MAAR als je achterop een motor zit heb je natuurlijk geen controleIn een vliegtuig ook niet.
Ben bang om een ongeluk te krijgen![]()
Denk dat ik het wel heel sjiek zou vinden! Adrenaline rush denk ik.. maar ook eng..
Ja als bestuurder is het toch anders ja. Lijkt mij ook minder 'eng', maar ja heb geen motorrijbewijsquote:Op zondag 28 september 2025 17:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik hou wel van snel autorijden en ik vind het super gaaaf als een vliegtuig keihard vliegt.. en landt.
MAAR als je achterop een motor zit heb je natuurlijk geen controleIn een vliegtuig ook niet.
Ben bang om een ongeluk te krijgen![]()
Denk dat ik het wel heel sjiek zou vinden! Adrenaline rush denk ik.. maar ook eng..
Zou je dat wel willen, motorrijden?quote:Op zondag 28 september 2025 17:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja als bestuurder is het toch anders ja. Lijkt mij ook minder 'eng', maar ja heb geen motorrijbewijs
Yup. Mijn droommotor sinds de introductie in 1999.quote:
quote:Op zondag 28 september 2025 16:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
De liefste F1 user komt hier niet.quote:Op zondag 28 september 2025 16:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
iets met zeepbel die nu kapot spatquote:Op zondag 28 september 2025 17:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
De liefste F1 user komt hier niet.
De zeepbel dat ik hier niet zou komen?quote:Op zondag 28 september 2025 17:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
iets met zeepbel die nu kapot spat![]()
Die komt nergens me- oh wacht.quote:Op zondag 28 september 2025 17:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
Een keertje zou wel vet zijn, maar niet in die zin dat ik mn motorrijbewijs zou willen halenquote:Op zondag 28 september 2025 17:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zou je dat wel willen, motorrijden?
Dat Greysie niet de liefste user isquote:Op zondag 28 september 2025 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De zeepbel dat ik hier niet zou komen?
Brommer gehad? of dat ook niet ?quote:Op zondag 28 september 2025 17:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een keertje zou wel vet zijn, maar niet in die zin dat ik mn motorrijbewijs zou willen halen
Doe een keer een proeflesquote:Op zondag 28 september 2025 17:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een keertje zou wel vet zijn, maar niet in die zin dat ik mn motorrijbewijs zou willen halen
Nee alleen brommers wezen kiekenquote:Op zondag 28 september 2025 17:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Brommer gehad? of dat ook niet ?
Dat zou idd wel kunnenquote:Op zondag 28 september 2025 17:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe een keer een proefles
Oh dat is wel een goede tip voor justinkquote:Op zondag 28 september 2025 17:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe een keer een proefles
Genoeg rijscholen die dat wel willen doen.quote:
Zo ben ik er ook mee begonnen.quote:Op zondag 28 september 2025 17:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh dat is wel een goede tip voor justink
Ja dat wel, maar niet zelf een gehadquote:Op zondag 28 september 2025 17:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wel eens op een brommer als in brommergereden?
Ik ook en viel meteen met dat dingquote:Op zondag 28 september 2025 17:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar niet zelf een gehad
Waarom verbaast me dat nietquote:Op zondag 28 september 2025 17:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ook en viel meteen met dat ding
Vogeltjes brommen niet.quote:
Weet ik ook nietquote:
De meeste niet neequote:Op zondag 28 september 2025 17:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vogeltjes brommen niet.
Oh gaafquote:Op zondag 28 september 2025 17:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Weet ik ook niet![]()
Mocht er ook geen van m'n ouders![]()
Oh wel vaker op een cross brommer gezeten
Oh jammer! maar begrijpelijkquote:Op zondag 28 september 2025 17:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh gaaf![]()
Ik wilde vroeger op motorcross, maar mocht niet van mn ouders
Stoere birdiequote:Op zondag 28 september 2025 17:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh jammer! maar begrijpelijk![]()
Nou ik mocht ook niet op dat ding natuuuuurlijk
Maar deed het wel![]()
Was zooo gaaf!!!
quote:
Jij maakt andere geluiden?quote:
Ja kan me voorstellen. Had dat ook graag gewildquote:Op zondag 28 september 2025 17:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Mijn vriendinnetje had een crossmotor daar mocht ik vaker opwas zooo ontzettend leuk om te doen!!
Hoop toch van wel jaquote:Op zondag 28 september 2025 17:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij maakt andere geluiden?
Oehquote:
Hey Jussiequote:
Hello Birdiequote:
Hey Lieffiequote:
Ongehoord!quote:Op zondag 28 september 2025 17:50 schreef Kissingbird het volgende:
Nou ja worden @:justinK en ik afgescheept met een hey en hallo en stiggie met een lieffie.. en![]()
Ongehoord dit.![]()
quote:Op zondag 28 september 2025 17:50 schreef Kissingbird het volgende:
Nou ja worden @:justinK en ik afgescheept met een hey en hallo en stiggie met een lieffie.. en![]()
Ongehoord dit.![]()
quote:Op zondag 28 september 2025 17:50 schreef Kissingbird het volgende:
Ongehoord dit.![]()
Diep diep diep teleurgesteld nuquote:Op zondag 28 september 2025 17:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
* TheStigsDutchCousin vogeltje een knuffel geeftquote:Op zondag 28 september 2025 17:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Voel jij je ook zo enorm gekrenkt nu
ahh lief van je stiggiequote:Op zondag 28 september 2025 17:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin vogeltje een knuffel geeft
quote:
Nogalquote:Op zondag 28 september 2025 17:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Voel jij je ook zo enorm gekrenkt nu
therethere.gifquote:
Het was overal knetterdruk althans op de terrasjes. We waren naar intratuin geweest en wilde ergens een hapje gaan eten. Alles zat vol niet normaalquote:Op zondag 28 september 2025 17:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Was het niet druk op de weg met dit mooie weer?
Ja op één van de laatste mooie zomerdagen wil iedereen er nog even van genietenquote:Op zondag 28 september 2025 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was overal knetterdruk althans op de terrasjes. We waren naar intratuin geweest en wilde ergens een hapje gaan eten. Alles zat vol niet normaal
We zijn geeindigd bij de kwalitaria
Ja dat bleek.quote:Op zondag 28 september 2025 18:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja op één van de laatste mooie zomerdagen wil iedereen er nog even van genieten
Nazomer!quote:Op zondag 28 september 2025 18:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bleke Dotquote:Op zondag 28 september 2025 18:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Even de zon in, als je zo bleek ziet
quote:Op zondag 28 september 2025 18:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Even de zon in, als je zo bleek ziet
Let niet op Jussie, die weet er niets vanquote:
quote:Op zondag 28 september 2025 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Let niet op Jussie, die weet er niets van
quote:
Ik zeg niet ik ben bleek ukkelquote:
Kwalitaria? zegt me niks maar zal niet veel soeps zijn aangezien daar wel nog plek wasquote:Op zondag 28 september 2025 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was overal knetterdruk althans op de terrasjes. We waren naar intratuin geweest en wilde ergens een hapje gaan eten. Alles zat vol niet normaal
We zijn geeindigd bij de kwalitaria
quote:Op zondag 28 september 2025 18:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een cafetaria hier in het winkelcentrumquote:Op zondag 28 september 2025 18:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kwalitaria? zegt me niks maar zal niet veel soeps zijn aangezien daar wel nog plek was
Pas maar op of ik ga met jou spelenquote:Op zondag 28 september 2025 18:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee dat was de woordspeling ekkie
Ja 3e Kerstdag tochquote:Op zondag 28 september 2025 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pas maar op of ik ga met jou spelen
Onderweg!quote:
quote:
Uiteraardquote:
quote:
Ik dacht als Pasen en Pinksteren samen vallenquote:
quote:
quote:
Oehh zalm?quote:Op zondag 28 september 2025 19:07 schreef maily het volgende:
[..]
dan doe je maar ff je klep dicht als @:StevenHyde en ik vis zitten te eten
Ja was heerlijk weertjequote:Op zondag 28 september 2025 19:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Was er bij jou ook zon vandaag
ja morgen ook nogquote:Op zondag 28 september 2025 19:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja was heerlijk weertje![]()
![]()
Daar bij jou ook?
Hier morgen later in de middag een buitje..quote:
Even gekeken. Hier niet. Zelfde lekker warme weer als vandaag.quote:Op zondag 28 september 2025 19:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier morgen later in de middag een buitje..
We mogen niet klagen, wat het weer betreft..quote:Op zondag 28 september 2025 19:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Even gekeken. Hier niet. Zelfde lekker warme weer als vandaag.
Lovelyquote:
quote:
Haling en paringquote:
Dit heb ik nog niet eerder gezienquote:
Ik krijg geen lief welkom?quote:
Jij gaf ook geen lief welkomquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik krijg geen lief welkom?![]()
Was algemeenquote:
Hallo Amyquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nog erger, niet eens persoonlijk
Hmpf.quote:
JKquote:
Ja, zitten hier tot volgende week maandag en dan nog een weekje vrijquote:
Oh heerlijk en nog best goed weer ook de komende weekquote:Op maandag 6 oktober 2025 17:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, zitten hier tot volgende week maandag en dan nog een weekje vrij
Ja. Lekker uitwaaien en bijkomenquote:Op maandag 6 oktober 2025 18:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh heerlijk en nog best goed weer ook de komende week
Enjoyquote:Op maandag 6 oktober 2025 18:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja. Lekker uitwaaien en bijkomen
Thanksquote:
Vogeltje!quote:
quote:
quote:
Skattiequote:
quote:
quote:
Oehquote:
Was jij aan het krakenquote:
Nee, ik ben enorm soepel!quote:
Het ging hier om een krakend bedquote:Op vrijdag 7 november 2025 12:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik ben enorm soepel!
Mijn bed is ook soepelquote:Op vrijdag 7 november 2025 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ging hier om een krakend bedkan jij wel soepel zijn maar het bed kraakt zegt de TT
Correct!quote:
Goed idee!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |