Viel best mee, als je weet waar je moet rijdenquote:Op zondag 28 september 2025 17:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Was het niet druk op de weg met dit mooie weer?
therethere.gifquote:
Heb je geen sok?quote:Op zondag 28 september 2025 17:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
* Kissingbird *gooit doosje kleenex
Rustigquote:Op zondag 28 september 2025 17:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]hallo dr.Mikey
Hoe gaat het met jou?
Blijf het een eng iets vinden dat motorrijden.quote:Op zondag 28 september 2025 17:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Viel best mee, als je weet waar je moet rijden
Vooral fietsers gezien. En mede-motorrijders. Voor de rest viel het reuze mee.
Dan wil je niet weten wat mijn volgende motor wordtquote:Op zondag 28 september 2025 17:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Blijf het een eng iets vinden dat motorrijden.
Zou je niet een keertje achterop willen?quote:Op zondag 28 september 2025 17:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Blijf het een eng iets vinden dat motorrijden.
ai ga je voor een snelheidsduivel?quote:Op zondag 28 september 2025 17:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan wil je niet weten wat mijn volgende motor wordt
Zit te denken.quote:Op zondag 28 september 2025 17:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zou je niet een keertje achterop willen?
quote:Op zondag 28 september 2025 17:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ai ga je voor een snelheidsduivel?
Dotje schatje!quote:
Volgend jaar de 2026 uitvoering. Andere kleuren zijn inmiddels bekend gemaakt.quote:
Ik hou wel van snel autorijden en ik vind het super gaaaf als een vliegtuig keihard vliegt.. en landt.quote:
En dan ga je voor de nieuwe?quote:Op zondag 28 september 2025 17:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgend jaar de 2026 uitvoering. Andere kleuren zijn inmiddels bekend gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |