Oh gaafquote:Op zondag 28 september 2025 17:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Weet ik ook niet![]()
Mocht er ook geen van m'n ouders![]()
Oh wel vaker op een cross brommer gezeten
Oh jammer! maar begrijpelijkquote:Op zondag 28 september 2025 17:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh gaaf![]()
Ik wilde vroeger op motorcross, maar mocht niet van mn ouders
Stoere birdiequote:Op zondag 28 september 2025 17:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh jammer! maar begrijpelijk![]()
Nou ik mocht ook niet op dat ding natuuuuurlijk
Maar deed het wel![]()
Was zooo gaaf!!!
quote:
Jij maakt andere geluiden?quote:
Ja kan me voorstellen. Had dat ook graag gewildquote:Op zondag 28 september 2025 17:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Mijn vriendinnetje had een crossmotor daar mocht ik vaker opwas zooo ontzettend leuk om te doen!!
Hoop toch van wel jaquote:Op zondag 28 september 2025 17:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij maakt andere geluiden?
Oehquote:
Hey Jussiequote:
Hello Birdiequote:
Hey Lieffiequote:
Ongehoord!quote:Op zondag 28 september 2025 17:50 schreef Kissingbird het volgende:
Nou ja worden @:justinK en ik afgescheept met een hey en hallo en stiggie met een lieffie.. en![]()
Ongehoord dit.![]()
quote:Op zondag 28 september 2025 17:50 schreef Kissingbird het volgende:
Nou ja worden @:justinK en ik afgescheept met een hey en hallo en stiggie met een lieffie.. en![]()
Ongehoord dit.![]()
quote:Op zondag 28 september 2025 17:50 schreef Kissingbird het volgende:
Ongehoord dit.![]()
Diep diep diep teleurgesteld nuquote:Op zondag 28 september 2025 17:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
De liefste F1 user komt hier niet.
* TheStigsDutchCousin vogeltje een knuffel geeftquote:Op zondag 28 september 2025 17:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Voel jij je ook zo enorm gekrenkt nu
ahh lief van je stiggiequote:Op zondag 28 september 2025 17:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin vogeltje een knuffel geeft
quote:
Nogalquote:Op zondag 28 september 2025 17:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Voel jij je ook zo enorm gekrenkt nu
therethere.gifquote:
Het was overal knetterdruk althans op de terrasjes. We waren naar intratuin geweest en wilde ergens een hapje gaan eten. Alles zat vol niet normaalquote:Op zondag 28 september 2025 17:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Was het niet druk op de weg met dit mooie weer?
Ja op één van de laatste mooie zomerdagen wil iedereen er nog even van genietenquote:Op zondag 28 september 2025 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was overal knetterdruk althans op de terrasjes. We waren naar intratuin geweest en wilde ergens een hapje gaan eten. Alles zat vol niet normaal
We zijn geeindigd bij de kwalitaria
Ja dat bleek.quote:Op zondag 28 september 2025 18:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja op één van de laatste mooie zomerdagen wil iedereen er nog even van genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |