Doe gewoon maar de volgende raffinaderij. Dat is een veel beter doel.quote:Op zondag 28 september 2025 14:11 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Dan moet Zelensky nu de daad bij het woord voegen en het Kremlin bestoken met alles wat ie heeft. Blijkbaar is het nodig.
Liever dat, maar alleen nadelig voor eenieder die afhankelijk is van de industrie en het bedrijf zelf.quote:Op zondag 28 september 2025 14:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Doe gewoon maar de volgende raffinaderij. Dat is een veel beter doel.
Dat is de bedoeling.quote:Op zondag 28 september 2025 14:36 schreef Scjvb het volgende:
maar alleen nadelig voor eenieder die afhankelijk is van de industrie en het bedrijf zelf.
Kremlin is van onschatbare culturele waarde. Een genot om rond te lopen.quote:Op zondag 28 september 2025 14:36 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Liever dat, maar alleen nadelig voor eenieder die afhankelijk is van de industrie en het bedrijf zelf.
Het Kremlin is inderdaad veel te mooi om te worden vernietigd!![]()
Dat hoeft natuurlijk niet in een land als Rusland.quote:Op zondag 28 september 2025 16:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kremlin is van onschatbare culturele waarde. Een genot om rond te lopen.
Ik vraag mij af of en in hoeverre significante schade wordt toegebracht aan olie verwerkende installaties. Je zou dat moeten terugzien in hogere brandstofprijzen.
Dat dacht Napoleon ook in 1812...quote:Op zondag 28 september 2025 16:04 schreef phpmystyle het volgende:
Dit was in zuid-Estland (Tartu zo te zien).quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:21 schreef cosmosis het volgende:
Gelukkig blijft Trump toch betrokken binnen de NAVO, ondanks de retoriek dat het tegenspreekt, de inzet van US troepen aan de oostflank blijft onverminderd hoog...
[ x ]
Rantsoenen zijn mij onbekend. Wel wachtrijen in de periferieën.quote:Op zondag 28 september 2025 16:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat hoeft natuurlijk niet in een land als Rusland.
Het was wel terug te zien in de lange rijen bij benzinestations en het rantsoenen van brandstoffen
Dat was het Berlijn van 1940 ongetwijfeld ook.quote:Op zondag 28 september 2025 16:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kremlin is van onschatbare culturele waarde.
Maar het waren niet napoleon z'n troepen die half moskou affikte. Dat deden de russen zelf.quote:
En januari 2022 Kiev, Charkiv, Lviv....quote:Op zondag 28 september 2025 16:12 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat was het Berlijn van 1940 ongetwijfeld ook.
Hogere prijzen, maar 2 of 10 liter mogen tanken, brandstof op de bon, passeert allemaal de revue.quote:Op zondag 28 september 2025 16:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat hoeft natuurlijk niet in een land als Rusland.
Het was wel terug te zien in de lange rijen bij benzinestations en het rantsoenen van brandstoffen
Door de Russen te deporteren en daar weer Duitsers zich te laten vestigen?quote:Op zondag 28 september 2025 12:47 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Hoe dan? Rusland heeft na de oorlog alle Duitsers gedeporteerd en vervangen door Russen. Niemand zit te wachten op een paar miljoen verongelijkte Russen binnen zijn landsgrenzen.
Daarom juist.quote:Op zondag 28 september 2025 16:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar het waren niet napoleon z'n troepen die half moskou affikte. Dat deden de russen zelf.
Maar wat raakt Moskou nou daadwerkelijk. Heb het idee dat de meerderheid wordt neergehaald en de rest op appartementencomplexen eindigt.quote:Op zondag 28 september 2025 16:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Oekraïne raakt mooi steeds meer raffinaderijen, en kan ook zoals Zelensky dreigt (begrijpelijk) bv Moskou flink raken.
Alleen dat gezegd hebben de schiet Moskou harder terug; waarna Oekraïne weer meer (lange afstands) doelen gaat raken. Waarna Rusland weer meer en vaker salvo’s op Kyiv schiet.
Waarna Kyiv weer meer raketten krijgt en dieper inlands doelen raakt waarna Rusland harder terugschiet
De Hermitage is in Sint Petersburg.quote:Op zondag 28 september 2025 16:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of en in hoeverre significante schade wordt toegebracht aan olie verwerkende installaties. Je zou dat moeten terugzien in hogere brandstofprijzen.
Je ziet nu al mensen van die ibc containers afvullen met brandstof op de plekken waar nog wel verkrijgbaar is. Brandstof tekorten spreiden zich dus als een olievlek langzaam over dat hele land uit. Dat gebeurt altijd en overal waar er brandstof tekorten zijn.quote:Op zondag 28 september 2025 16:37 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Maar wat raakt Moskou nou daadwerkelijk.
Ik doelde op de raketten en drones die door Moskou richting Oekraïne gaan.quote:Op zondag 28 september 2025 16:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je ziet nu al mensen van die ibc containers afvullen met brandstof op de plekken waar nog wel verkrijgbaar is. Brandstof tekorten spreiden zich dus als een olievlek langzaam over dat hele land uit. Dat gebeurt altijd en overal waar er brandstof tekorten zijn.
Ben benieuwd wat voor moois ze hier allemaal voor krijgen.quote:Zelenskyy said Kyiv is working on a “mega deal” for weapons purchases from the US, - Politico
The package under discussion is estimated to be worth $90 billion.
Ukrainian officials will visit the U.S. later this month or in October for “ talks on the arms purchases and drone-production.
https://x.com/Maks_NAFO_FELLA/status/1972304407090925978
Daarmee raak je de bevolking niet. Tenzij je a'la rus willekeurige appartementencomplexen wil gaan opblazen.quote:Op zondag 28 september 2025 17:15 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ik doelde op de raketten en drones die door Moskou richting Oekraïne gaan.
Daar zijn wel overzichten van, meestal zijn de doelwitten industrieterreinen en electriciteitsinfrastructuur. Bij de aanval vannacht werden bijvoorbeeld 3 substations geraakt.quote:Op zondag 28 september 2025 17:15 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ik doelde op de raketten en drones die door Moskou richting Oekraïne gaan.
Ongeveer 4000.quote:Op zondag 28 september 2025 20:10 schreef Adrie072 het volgende:
Topshow! Hoeveel hebben ze van die dingen?
Vooral qua afstand is dit van een iets andere orde, het gaat dan om Tomahawk IV of V raketten met een bereik over geheel Europees Rusland.quote:Op zondag 28 september 2025 20:39 schreef Seeburg54 het volgende:
Lever die dingen maar. Tijd voor wat vuurwerk in Rusland. Ze smeken erom.
Ja dat begreep ik. Als de Russen het ook maar begrijpen, die domme klootzakken. Maar we gaan het zien, het moet allemaal nog.quote:Op zondag 28 september 2025 20:42 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Vooral qua afstand is dit van een iets andere orde, het gaat dan om Tomahawk IV of V raketten met een bereik over geheel Europees Rusland.
Daar zal het kliekje in Moskou wel weer huiliehuilie om doen.quote:Op zondag 28 september 2025 20:45 schreef Haags het volgende:
Mooie beelden uit Belgorod.
BIEMMMM en de hele teringzooi is donker. Koekoek
Dat maakt een heleboel interessante doelwitten ineens bereikbaar.quote:Op zondag 28 september 2025 20:44 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik. Als de Russen het ook maar begrijpen, die domme klootzakken. Maar we gaan het zien, het moet allemaal nog.
quote:Op zondag 28 september 2025 20:45 schreef Haags het volgende:
Mooie beelden uit Belgorod.
BIEMMMM en de hele teringzooi is donker. Koekoek
Ik word hier zo moe van. Wie zegt dit? Het zijn alleen de mensen die het zelf opbrengen zoals jij nu doet.quote:
Het is waardeloos natuurlijk, maar het wordt blijkbaar tijd. Maar natuurlijk draaien de Russen alles om en vergeten ze gemakshalve wie is begonnen met deze shitshow.quote:Op zondag 28 september 2025 20:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat maakt een heleboel interessante doelwitten ineens bereikbaar.
Sarcasme is moeilijk te begrijpen op een scherm, i know.quote:Op zondag 28 september 2025 20:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik word hier zo moe van. Wie zegt dit? Het zijn alleen de mensen die het zelf opbrengen zoals jij nu doet.
Ongetwijfeld kameraad.quote:Op zondag 28 september 2025 20:52 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Sarcasme is moeilijk te begrijpen op een scherm, i know.
Die reuk wordt wel zo opgehangen.quote:Op zondag 28 september 2025 20:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik word hier zo moe van. Wie zegt dit? Het zijn alleen de mensen die het zelf opbrengen zoals jij nu doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |