Daar zijn wel overzichten van, meestal zijn de doelwitten industrieterreinen en electriciteitsinfrastructuur. Bij de aanval vannacht werden bijvoorbeeld 3 substations geraakt.quote:Op zondag 28 september 2025 17:15 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ik doelde op de raketten en drones die door Moskou richting Oekraïne gaan.
Ongeveer 4000.quote:Op zondag 28 september 2025 20:10 schreef Adrie072 het volgende:
Topshow! Hoeveel hebben ze van die dingen?
Vooral qua afstand is dit van een iets andere orde, het gaat dan om Tomahawk IV of V raketten met een bereik over geheel Europees Rusland.quote:Op zondag 28 september 2025 20:39 schreef Seeburg54 het volgende:
Lever die dingen maar. Tijd voor wat vuurwerk in Rusland. Ze smeken erom.
Ja dat begreep ik. Als de Russen het ook maar begrijpen, die domme klootzakken. Maar we gaan het zien, het moet allemaal nog.quote:Op zondag 28 september 2025 20:42 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Vooral qua afstand is dit van een iets andere orde, het gaat dan om Tomahawk IV of V raketten met een bereik over geheel Europees Rusland.
Daar zal het kliekje in Moskou wel weer huiliehuilie om doen.quote:Op zondag 28 september 2025 20:45 schreef Haags het volgende:
Mooie beelden uit Belgorod.
BIEMMMM en de hele teringzooi is donker. Koekoek
Dat maakt een heleboel interessante doelwitten ineens bereikbaar.quote:Op zondag 28 september 2025 20:44 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik. Als de Russen het ook maar begrijpen, die domme klootzakken. Maar we gaan het zien, het moet allemaal nog.
quote:Op zondag 28 september 2025 20:45 schreef Haags het volgende:
Mooie beelden uit Belgorod.
BIEMMMM en de hele teringzooi is donker. Koekoek
Ik word hier zo moe van. Wie zegt dit? Het zijn alleen de mensen die het zelf opbrengen zoals jij nu doet.quote:
Het is waardeloos natuurlijk, maar het wordt blijkbaar tijd. Maar natuurlijk draaien de Russen alles om en vergeten ze gemakshalve wie is begonnen met deze shitshow.quote:Op zondag 28 september 2025 20:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat maakt een heleboel interessante doelwitten ineens bereikbaar.
Sarcasme is moeilijk te begrijpen op een scherm, i know.quote:Op zondag 28 september 2025 20:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik word hier zo moe van. Wie zegt dit? Het zijn alleen de mensen die het zelf opbrengen zoals jij nu doet.
Ongetwijfeld kameraad.quote:Op zondag 28 september 2025 20:52 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Sarcasme is moeilijk te begrijpen op een scherm, i know.
Die reuk wordt wel zo opgehangen.quote:Op zondag 28 september 2025 20:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik word hier zo moe van. Wie zegt dit? Het zijn alleen de mensen die het zelf opbrengen zoals jij nu doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |